• 1
  • 2
2021-07-27, 15:12
Medlem
Cattis Eklunds snapchat består i 80% av snapchat när hon KÖR bil. 20% av snapsen gråter hon och talar om sina mental breakdown som hon försöker inbilla sina 7åriga följare är fullt normalt att få 3 gånger i veckan.

Den senaste bilkörningen från igår skriker hon att hon höll på att köra på en älg och tvärnitar bilen.

Min spontana tanke varje gång hon lägger upp en film när hon kör bil är att hon lär sina 8åriga följare att det är ett fullt lagligt beteende att köra bil samtidigt som man filmar sig själv.

Några gånger om året tycker jag att man läser om framförallt kvinnliga influencers i 20årsåldern som kör ihjäl sig när de filmar sig själva för att skapa content till sina plsttformar.

Kan man anmäla detta beteende till polisen i efterhand? För någon dag kommer flickstackarn att köra ihjäl sig.

Jag vet ej just nu hur jag ska filma av sekvensen från hennes story om någon snabbt kan hjälpa till med detta och posta i tråden, vore det guld
Citera
2021-07-27, 15:27
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Kan man anmäla detta beteende till polisen i efterhand?

Absolut. (grov?) Vårdslöshet i trafik.
Lämna en USB-sticka med alla hennes köra och prata-filmer på till Polisen, så blir det nog ett åtal.

Citat:
Jag vet ej just nu hur jag ska filma av sekvensen från hennes story om någon snabbt kan hjälpa till med detta och posta i tråden, vore det guld

yout.com kanske funkar på snapchat. Jag vet inte dock.
Citera
2021-07-27, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Absolut. (grov?) Vårdslöshet i trafik.
Lämna en USB-sticka med alla hennes köra och prata-filmer på till Polisen, så blir det nog ett åtal.

yout.com kanske funkar på snapchat. Jag vet inte dock.

Hon har ju flera hundratusen följare och jag har förbjudit min dotter, från och med igår, att titta på henne mer. Jag vill inte att hon ska bli en av många unga tjejer som dör i trafiken varje år pga rattsurfande.
Citera
2021-07-27, 15:37
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Hon har ju flera hundratusen följare och jag har förbjudit min dotter, från och med igår, att titta på henne mer. Jag vill inte att hon ska bli en av många unga tjejer som dör i trafiken varje år pga rattsurfande.

Din dotter kan fortfarande bli överkörd av subban.

Anmäl henne NU innan hon kör ihjäl någon.
Citera
2021-07-27, 15:43
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Cattis Eklunds snapchat består i 80% av snapchat när hon KÖR bil. 20% av snapsen gråter hon och talar om sina mental breakdown som hon försöker inbilla sina 7åriga följare är fullt normalt att få 3 gånger i veckan.

Den senaste bilkörningen från igår skriker hon att hon höll på att köra på en älg och tvärnitar bilen.

Min spontana tanke varje gång hon lägger upp en film när hon kör bil är att hon lär sina 8åriga följare att det är ett fullt lagligt beteende att köra bil samtidigt som man filmar sig själv.

Några gånger om året tycker jag att man läser om framförallt kvinnliga influencers i 20årsåldern som kör ihjäl sig när de filmar sig själva för att skapa content till sina plsttformar.

Kan man anmäla detta beteende till polisen i efterhand? För någon dag kommer flickstackarn att köra ihjäl sig.

Anmäl slynan direkt så hon blir av med körkortet
Citera
2021-07-27, 16:38
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Jag har filmat hennes snap nu med älgen. Hur går vi vidare?
Citera
2021-07-27, 17:01
Medlem
omxss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Jag har filmat hennes snap nu med älgen. Hur går vi vidare?

Ladda upp https://anonfiles.com/se
Citera
2021-07-27, 17:08
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av omxs
Ladda upp https://anonfiles.com/se
Done: https://anonfiles.com/t84ed290ue/FullSizeRender_mov

Snuttar av 2 andra snaps är med. Sista snappen efter älgmötet sitter hon och pimplar vin, ser inte bra ut heller…
Citera
2021-07-27, 17:14
Moderator
easy_dans avatar
Kändisskvaller --> Youtubers, vloggare och andra videokreatörer
/Moderator
Citera
2021-07-27, 17:53
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Done: https://anonfiles.com/t84ed290ue/FullSizeRender_mov

Snuttar av 2 andra snaps är med. Sista snappen efter älgmötet sitter hon och pimplar vin, ser inte bra ut heller…

Tack. Ja ser inget vidare ut mint sagt. Men polisen kan väl inte göra så mycket. De måste ta henne på bar gärning så att säga.
Citera
2021-07-27, 19:00
Medlem
Ghandis avatar
Är fake.
Håller hon i kameran eller är den fastmonterad?

Hon är en sjuk människa som umgås med underliga personer och gör underliga saker.
Hoppas inte en tredjedel är sant. Och det som är det kryddas rejält för att få video kontent.
Citera
2021-07-27, 19:02
Medlem
dwgs avatar
Hoppas att farbror blå ger henne lite böter för användning av mobil under körning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in