Bara här på flashback märker man ju av det.. pro-katoliker som sprider antisemitism, misogyni och svenskhat men även i andra ofta nationella eller konservativa sammanhang. Och med tanke på att varken nationalism eller konservativa värderingar sett ur ett svenskt perspektiv har något med katolicism att göra så det är aningen märkligt att se så många katolikvänliga "nationalister" överallt..
Så vad beror det på att folk är så pro-katolska?
...
Hade lite svårt att skriva vidare men såg nu en artikel från samnytt och fick en klump i magen. .. angående barnen som blev beskjutna .. ok det här är bara en tanke jag fick men efter att det hade yttrats lite om katolikerna så läste jag om skjutningen och fick känslan att det precis som allt annat var en ren attack på Sverige , typ som att "
prata inte om sånt där" . Jag hade föreställningen om att det var en sedvanlig mena-kriminell som sköt fel pga " demonisk interference " men nu när jag ser att gärningsmannen var polack så blir jag helt klart mer oroad .. förstår ni hur illa det här är? Tänk om det var medvetet? Vad är oddsen för att det skulle vara just en polack?
https://samnytt.se/gangkriminell-pol...barnskjutning/
Prokatoliker står på fiendens sida..