• 1
  • 2
2021-07-27, 12:59
Bannlyst
Bara här på flashback märker man ju av det.. pro-katoliker som sprider antisemitism, misogyni och svenskhat men även i andra ofta nationella eller konservativa sammanhang. Och med tanke på att varken nationalism eller konservativa värderingar sett ur ett svenskt perspektiv har något med katolicism att göra så det är aningen märkligt att se så många katolikvänliga "nationalister" överallt..

Så vad beror det på att folk är så pro-katolska?

...

Hade lite svårt att skriva vidare men såg nu en artikel från samnytt och fick en klump i magen. .. angående barnen som blev beskjutna .. ok det här är bara en tanke jag fick men efter att det hade yttrats lite om katolikerna så läste jag om skjutningen och fick känslan att det precis som allt annat var en ren attack på Sverige , typ som att "prata inte om sånt där" . Jag hade föreställningen om att det var en sedvanlig mena-kriminell som sköt fel pga " demonisk interference " men nu när jag ser att gärningsmannen var polack så blir jag helt klart mer oroad .. förstår ni hur illa det här är? Tänk om det var medvetet? Vad är oddsen för att det skulle vara just en polack?

https://samnytt.se/gangkriminell-pol...barnskjutning/

Prokatoliker står på fiendens sida..
Citera
2021-07-27, 13:06
Medlem
Om höger-extrema är pro-katolska som TS påstår är det bara bra, för då kan de läxas och sättas på plats av Påven i Rom. Högerextrema krafterna behöver lugn och disciplin, men först och främst att komma till sans. Kristendom erbjuder en väg ut ur hatet för de stackare som blivit förföda av Satan till de Gudsfrånvända ideologierna som befolkar den yttersta högerkanten. Mera Jesus och mindre Hitler kan aldrig bli fel.

Kyrkans dörrar kommer alltid stå öppna om ni kommer utan hat.. och utan vapen.

Jag hoppas innest innerligen att ni kan återfinna den ro ni förlorat i Guds famn.
Citera
2021-07-27, 13:12
Medlem
diseuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XfileDK
Så vad beror det på att folk är så pro-katolska?
Man kan också fråga sig om denna kärlek är ömsesidig. Om någon lyckas iscensätta folkmord, etnisk rensning, eller ens storskalig återvandring, skulle katolska kyrkan stötta dem helhjärtat?
Citera
2021-07-27, 13:20
Medlem
StandardGreys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseuse
Man kan också fråga sig om denna kärlek är ömsesidig. Om någon lyckas iscensätta folkmord, etnisk rensning, eller ens storskalig återvandring, skulle katolska kyrkan stötta dem helhjärtat?

Påven fick ju ett eget litet land av Mussolini, så varför inte?
Citera
2021-07-27, 13:36
Bannlyst
Katolska kyrkan har uppmanat EU att ta in migranter --> Katolska länder har mindre mena-invandring än sekulära / protestantiska --> Därför kan man också dra slutsatsen att det är katolikerna som ligger bakom att det t ex. finns mena-migranter över hela Sverige och europa. Också eftersom EU har öppna interna samt ytttre gränser , en katolsk symbol på flaggan och grundades av katoliker så kan man även där dra slutsatsen att katoliker ligger bakom massinvandringen till Europa. Men även i USA, sen katoliken Joe Biden blev president hur flödet av migranter från Mexiko ökade. Man skulle nästan kunna tro att katolikerna använder invandring som ett medel för att destabilisera icke-katolska stater i väst.

Hela västvärldens ledare är katoliker, EU är katolskt, breivik var en KATOLSK extremist som ville göra Norge katolskt igen, flashback är fullt av förrädare och pro-katoliker.. Svenska nationalister klagar på utvecklingen men har ändå samröre med fienderna. Högerblivna är det så man kallar dom ?
Citera
2021-07-27, 13:40
Bannlyst
Så jävla sjukt att folk inte ser det uppenbara. Svaga, klena patetiska förrädare som inte ens kan stå upp för Sverige eller för de ideal och principer vi tror på i den här delen av världen samt för våra allierade. Sitter och skriver som några jävla brasilianare.. Ska ha stora Jesus statyer i Sverige och grejer? Ni måste skämta. Det här är ju bara sjukt.
Citera
2021-07-27, 13:48
Medlem
imsmurts avatar
Citat:
Katolska kyrkan har uppmanat EU att ta in migranter --> Katolska länder har mindre mena-invandring än sekulära / protestantiska --> Därför kan man också dra slutsatsen att det är katolikerna som ligger bakom att det t ex. finns mena-migranter över hela Sverige och europa. Också eftersom EU har öppna interna samt ytttre gränser , en katolsk symbol på flaggan och grundades av katoliker så kan man även där dra slutsatsen att katoliker ligger bakom massinvandringen till Europa. Men även i USA, sen katoliken Joe Biden blev president hur flödet av migranter från Mexiko ökade. Man skulle nästan kunna tro att katolikerna använder invandring som ett medel för att destabilisera icke-katolska stater i väst.

Hela västvärldens ledare är katoliker, EU är katolskt, breivik var en KATOLSK extremist som ville göra Norge katolskt igen, flashback är fullt av förrädare och pro-katoliker.. Svenska nationalister klagar på utvecklingen men har ändå samröre med fienderna. Högerblivna är det så man kallar dom ?

Fast det öser ju in med utlänningar i Katolska länder också.
Påven tvättar fötterna på negrer.
Judemakten är det du menar, din vänsterdåre ingen tar det du skriver på allvar.
Citera
2021-07-27, 13:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av imsmurt
Fast det öser ju in med utlänningar i Katolska länder också.
Påven tvättar fötterna på negrer.
Judemakten är det du menar, din vänsterdåre ingen tar det du skriver på allvar.

Antisemitismen härstammar från katolicismen.
Det öser inte , de eskorteras vidare till sekulära och protestantiska länder.
Citera
2021-07-27, 14:07
Medlem
imsmurts avatar
Citat:
Antisemitismen härstammar från katolicismen.
Det öser inte , de eskorteras vidare till sekulära och protestantiska länder.
Nej det gör den inte.
Du har ingen validitet i något av det du skriver.
Vänsterdåre.
Citera
2021-07-27, 14:15
Medlem
triptykens avatar
Jag tänker att det går trender hos högerextremister och katolicismen är het skit just nu? Litet som nationalism runt konservativa - väntar spänt på att den romantiska extremkonservativa rörelsen ska sparka igång igen för att dom ska få litet drag runt galoscherna på högerkanten igen.
Citera
2021-07-27, 16:24
Medlem
De är nog de katolska pedofilprästerna som de högaktar ! Att få gå och bikta sig hos en slemmig sådan är nog stort.
Citera
2021-07-27, 16:28
Citat:
Ursprungligen postat av Filantrop007
De är nog de katolska pedofilprästerna som de högaktar ! Att få gå och bikta sig hos en slemmig sådan är nog stort.
Finns det någon annan pro-katolsk nationalistisk förespråkare än Jonas de Geer?

Jag inbillar mig nämligen att jag har rätt bra koll på den så kallade rörelsen…
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in