2021-07-26, 21:32
Medlem
Idiotsveriges avatar
Mycket intressant analys av maktkampen som utspelades för några dagar sedan i Senaten i USA. Dr. Rand Paul frågar/anklagar Dr Anthony Fauci över dennes inblandning i skapandet av Coronaviruset SARS2. Han ser onekligen väldigt obekväm ut, minst sagt...

https://www.youtube.com/watch?v=amByoZ-O4rA

Men betyder det att han är skyldig?
Citera
2021-07-26, 21:54
Medlem
jagarinleggens avatar
Ett klipp är inte tillräckligt om man inte har ett rentav erkännande. Alla reagerar olika på stress. Anledningen till att man blir stressad är för att man upplever ett hot, sedan om hotet är korrekt uppfattat eller inte, och var hotet kommer ifrån spelar roll. Han kanske är stressad för att han är neurotisk och uppfattar hotet att bli ditsatt trots att han är oskyldig möjlig. Det kanske är någonting runtomkring hans sits som gör han stressad.

Det är komplicerat, man kan inte bara ta ett klipp utan full kontext och komma till en slutsats om någon ljuger. Man gjorde det med lögndetektorer, resultatet kan man lika gärna torka sig i röven med.
Citera
2021-07-26, 21:56
Bannlyst
Kort svar: ja
Citera
2021-07-26, 21:58
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotsverige
Mycket intressant analys av maktkampen som utspelades för några dagar sedan i Senaten i USA.

Skulle säga att Fauci snarare ser lätt road ut, och tittar du på klippet utan kommentarer och frysningar är det inget att höja ögonbrynen över. Bara ytterligare ett ’vi greppar efter de få grässtrån som finns’ -försök att skapa en fjäder utan höna av antivaxxers, QAnon etc.
Citera
2021-07-26, 22:01
Medlem
BarnStroganoffs avatar
Långt svar: Ja det gör det.
Citera
2021-07-26, 22:01
Moderator
Pentyls avatar
Korruption och missförhållanden i offentlig verksamhet --> Politik: USA
/Moderator
Citera
2021-07-26, 22:10
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Mycket intressant analys av maktkampen som utspelades för några dagar sedan i Senaten i USA. Dr. Rand Paul frågar/anklagar Dr Anthony Fauci över dennes inblandning i skapandet av Coronaviruset SARS2. Han ser onekligen väldigt obekväm ut, minst sagt...

Body Language Ghost är en kroppspråksEXPERT

Vilket är hennes namn och vad har experten för utbildning?

Citera
2021-07-26, 22:11
Medlem
jagarinleggens avatar
Det faktum att folk bara säger rakt av "Ja, skyldig" när man placerat en person i en stressig situation och sedan påpekar att personen är stressad för att han är skyldig är samma idioter som trodde på häxor och började bränna dem på bål. Fullständigt inkompetenta idioter som inte kan tänka själva. Skrämmande.

Om du hade placerats i samma situation så hade du nog också varit stressad, även om du var helt oskyldig.
Citera
2021-07-26, 22:19
Medlem
RedForces avatar
Det där var det tramsigaste jag har sett. Vem är den där så kallade experten? Det lät som att hon var ganska väck helt ärligt och hittade på massa för att ställa i dålig dager. Tvärvinklat så till den grad att det inte går att missa.

Jag tror bara att det är såna där Trump/konspiratoriska som tror på skiten och jag tror att det är just till dem hon riktar sig.
Citera
2021-07-26, 22:23
Medlem
siisters avatar
Citat:

Jag är en mycket bättre kroppsspråksexpert än personen bakom youtubekanalen och jag säger att han skakar på grund av ilska blandat med nervositet.
Citera
2021-07-26, 22:30
Medlem
Qusimotos avatar
Nu vaknar alla experter till liv ser jag då kanske man får ställa frågan: vad har ni för utbildning när det gäller kroppsspråk?
Citera
2021-07-26, 22:34
Medlem
Citat:

"Senator Paul, You do not frankly know what You're talking about". Klockren avhyvling
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in