"Strax innan klockan 20 på måndagskvällen larmades polisen om en naken man som ska promenera runt i Långbro i Älvsjö i Stockholm.
– Han hade gått omkring ledandes en cykel helt naken. Han hade även satt sig på en parkbänk, då ringde man polisen."
Vem är liraren? Random Flashbackare eller någon som bara gör som han gjorde hemma på savannen?
Haha fantastiskt. Många orginal har man ju sett under åren som tex gubbar som gått runt i bara shorts i januari och liknande men den här var ny. Å andra sidan får man ge honom att det är varmt som fan i Sthlm så klart man vill svalka även de mer privata delarna en aning. Rövsvetten är ju inte kul liksom.
Undrar hur han ser ut, för ett antal år sedan såg jag en fullständigt naken man komma och passera bland övriga resenärer på väg ned för en rulltrappa vid Odenplan, den nybyggda T-bane stationen. Han var rätt så ung enligt min egen uppskattning, i 30-årsåldern kanske eller något yngre tror jag.
Det låter ju som det bara varit nån vanlig nudist som varit ute på en cykeltur helt enkelt, och satte sej och vilade på en parkbänk en stund? Verkar ju som att han inte gjort sej skyldig till någonting olämpligt överhuvudtaget förutom just att vara naken.
Enligt polisen hade folk visst tyckt det var otrevligt att se honom gå runt naken, men isåfall så borde det vara ok att larma polisen ifall man till exempel ser kvinnor gå runt i slöja etc med, för sånt är minst lika otrevligt att se.
Vid ett tidigare tillfälle var det nån som ringt polisen om en naken man som cyklat omkring. Men det visade sig att han hade vanliga beige shorts på sig och cyklade barbröstat. Kanske detsamma den här gången också?
Det var nån snubbe för något år sen som sprang ner på gården i en av husen i Örby helt näck och ställde sig och pissade på gården. Sen joggade han upp igen till sin lysa. Som inget har hänt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!