Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-07-26, 23:38
  #289
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Om tjejen var så hög/berusad som hon påstår räcker det sannolikt för att killarnas gruppsex ska falla in under rubriceringen grov våldtäkt.

Nej.

Då hade åklagaren valt att väcka åtal.
Citera
2021-07-26, 23:42
  #290
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nasjeh
Varför reagerar alla på att hon inte tog sig därifrån tidigare? Kränka ego snubbar i den situationen hade kanske slutat med mord eller brutal misshandel, sånt eskalerar snabbt. ”Smart” att vara följsam för att överleva. Sen förstår ni nog inte vilken nojja man får av droger även i vanliga situationer. Man kan tappa kontroll och förlora kontakt med verkligheten väldigt snabbt. Tänk er detta när du blir våldtagen.

Beundrar dig tjejen oavsett om vissa detaljer inte stämmer så tror jag på dig, sånt här är mycket vanligare än vad man tror. Fortsätt kämpa ❤️

För att vi tänker logiskt och med sunt förnuft?
Inte fan åker man med några på fest, för att sova ut, om man blivit våldtagen av dom i 5 timmar.
Det är nog sådana frågor som handläggaren ställde till tjejen i förhör och troligen inte fick dom svaren som gynnade henne för vidareutredning av ärendet. Förstår du nu varför jag/vi skeptiska tar upp det?

Eller menar du att hon blev kniv/pistolhotad att följa med dit? Tvingad? Hörde inte henne säga något om det i sin uppmärksamhets/skam-video. Bara "sen åkte vi på fest, jag var trött så jag ville sova".
Lägger man sig och sover efter att ha varit gruppvåldtagen i 5 timmar och rädd för sitt liv?
Inget går ihop av ditt tänk. Du vill bara försvara en med samma kön som dig men det blir ju så himla tokigt när du inte tänker till.

Ja, det är vanligare än man tror att tjejer blir våldtagna och inte vågar berätta för någon, speciellt inte sjunga ut om det på instagram eller andra medier.

Dock är det Oerhört ovanligt att åklagare inte påbörjar åtal eller häktar misstänkta som blivit anmälda för våldtäkt och erkänt sexet. Särskilt om det finns flera videoklipp att tillgå.
OM DET INTE ÄR VÄLDIGT OBVIOUS FÖR UTBILDADE UTREDARE/ÅKLAGARE!

Jämför med videon som spreds på facebook, där var det ju det som fällde gärningsmännen.
Förstår du skillnaden?
Förstår du nu att Allt talar för att hon har anmält av ren ånger/skam, precis som åklagare/polis misstänker och inte ens vill utreda närmar? Eller är dom också kvinnohatare? Kanske var en manlig åklagare och bara manliga utredare?

Med andra ord talar mycket mer för att hon falskt anklagar folk för något väldigt allvarligt och du försvarar det och ger henne styrkekramar och bekräftelse. Förstår du inte hur illa det är av dig?
Har du inga bröder, pappa eller manliga vänner? Skulle du ge ett hjärta till den tjej som falskt anklaga någon man i din omgivning för något han inte har gjort och eventuellt förstöra hans liv?
Hade du skickat ett värmande hjärta till henne också då? "Stay strong gumman"

Tänk till nu lite när cannabisruset släpper.
Du har rätt, man kan få noja av droger. Men man kan även släppa på gränser och göra sådant man inte hade gjort nykter, du vet sådant man ångrar sedan?

Tro mig, jag om någon vill se män som skadar kvinnor BRINNA, men detta är så tydligt som det kan bli. Hon förtjänar inga hjärtan, hon förtjänar åtal MOT SIG.
__________________
Senast redigerad av vetingeteller 2021-07-26 kl. 23:49.
Citera
2021-07-26, 23:43
  #291
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shermz
Det är ju det ni incels gör genom att påstå att det inte hänt.

Det är åklagaren och således rättsstaten som bestämt påstår att det inte går att styrka att någon våldtäkt ägt rum, vilket såklart är en korrekt bedömning utifrån de fakta vi har. De ändå personerna som påstår att våldtäkt faktiskt ägt rum är en uppenbart lögnaktig uppmärksamhetsjagande kvinna och naiva feminister på Flashback.

Välj själv vilket lag du vill tillhöra.
Citera
2021-07-26, 23:47
  #292
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nasjeh
Varför reagerar alla på att hon inte tog sig därifrån tidigare? Kränka ego snubbar i den situationen hade kanske slutat med mord eller brutal misshandel, sånt eskalerar snabbt. ”Smart” att vara följsam för att överleva. Sen förstår ni nog inte vilken nojja man får av droger även i vanliga situationer. Man kan tappa kontroll och förlora kontakt med verkligheten väldigt snabbt. Tänk er detta när du blir våldtagen.

Beundrar dig tjejen oavsett om vissa detaljer inte stämmer så tror jag på dig, sånt här är mycket vanligare än vad man tror. Fortsätt kämpa ❤️

För det är ett rätt märkligt beteende att påstå att man blev våldtagen på olika ställen och i olika lägenheter. Fanns ju alla möjligheter att dra. Personligen så dör jag hellre än blir våldtagen men antar att kvinnor saknar den stoltheten. Blir man nojjig av droger ska man inte ta dom.
Citera
2021-07-27, 00:03
  #293
Medlem
radfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
8 månader senare är inte "under tiden". Så vad yrar du om lille vän? Under tiden är ju det filmerna visade inte sant? Det som friade männen. Tänk > posta.
Det var inte svaret på min fråga.
Citera
2021-07-27, 00:08
  #294
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radfittan
Så om en kvinna säger ja till gruppsex och droger så kan hon inte ändra sig under tiden utan måste ha sex med alla män som vill?

Helt irrelevant då allt spelades in enligt henne och helt tydligt så har hon ju inte sagt nej en enda gång under akterna. Eller framstått ovillig att delta.
Citera
2021-07-27, 00:21
  #295
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radfittan
Det var inte svaret på min fråga.

Vem bryr sig, håll dig till vad som hänt istället för att hitta på. Det hon säger och vad som framkom på filmerna är uppenbarligen två vitt skilda saker, jag hoppas du åtminstone förstår det? Jävla believe all womenz nonsens i tråden alltså, fan vad ni svamlar.
Citera
2021-07-27, 00:25
  #296
Medlem
Den här videon visar att allt hon säger är lögn. Hon har haft drogproblem och då får man dra våldtäktkortet så får man bättre hjälp.

https://www.tiktok.com/@enya.harriot...from_webapp=v1
Citera
2021-07-27, 00:31
  #297
Medlem
AnonymousUser1312s avatar
Det är iallafall konstaterat att misstänkt gärningsman är fritidsaraben K*rl Håk*nsson (*=A) och hans polare

På fritidsarabens instagram kan man se att han befinner sig utomlands, bilar ner mot Balkan.
Citera
2021-07-27, 00:38
  #298
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Låter som hon låtit dom gangbanga henne och sen har hon ångrat sig att hon var en hora. En klassiker i dagens samhälle.
Du vet att definitionen på att vara en hora är att man tar betalt för sex? Kallar du din morsa för hora när hon kör gangbangs?
Citera
2021-07-27, 00:44
  #299
Medlem
skruvad-typs avatar
Jag tror henne eftersom jag själv har haft folk i min närhet som blivit utsatta för samma sak och även läst om liknade fall.

Det verkar finnas en förmåga hos vissa män att välja ut tjejer med psykiska problem/dålig självkänsla, bjuda hem dessa på "fest", få dem att ta droger och alkohol så de blir helt redlösa för att sedan tvinga på sig dem med sina polare för att förnedra och våldta dom. Det är som att de ser det som en affärstransaktion, att det bara är en hora att utnyttja som de vill - de bjöd ju på allt och då ska hon bjuda tillbaka i gengäld.

Jävla as, önskar jag kunde bränna upp er långsamt.
Citera
2021-07-27, 00:53
  #300
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedster
vad hade det där ludret där att göra överhuvudtaget ?!

Du har gjort ditt val så kom inte och gråt nu
Vad svamlar du om. Valde hon att bli våldtagen? Har man tagit droger ger det inte någon annan rätten att våldta. Detta med att hon får skylla sig själv är något jävla trams. Man ska väl kunna gå på fest, ta lite kola och chilla utan att bli våldtagen. Det är ju inte bara gangstarappare som våldtar. Det sker på många fester. Varför pratar vi inte om incels som inte får ligga och varför fjantarna beter sig som små as. Jag hoppas att de får så mycket stryk att de inte vågar titta på en kvinna igen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback