• 1
  • 2
2021-07-24, 21:03
Medlem
tänkte kolla om nån har använt Masteron med nåt annat? Vad funkar bäst med Masteron?
Citera
2021-07-25, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vindogg45
tänkte kolla om nån har använt Masteron med nåt annat? Vad funkar bäst med Masteron?
Jag kör mast p nu började med den i förrgår så första gången kör 100mg e2d test e 375mg e4d för att slippa behöva sticka för ofta på e5d. Sen är egentligen tanken ska börja köra deca eller eq eller både och har det liggandes så va fan. Jag hade inte rekommenderat köra mast ensamt utan använda testo som bas i kur
Citera
2021-07-25, 15:44
Medlem
okej, tackar!
Citera
2021-07-25, 18:10
Medlem
fnyrrs avatar
Mast är ju inget prepp den vanliga hobby byggaren använder, behövde du mast hade du säkerligen haft bättre koll på den redan. Varför ska du köra mast?
Citera
2021-07-26, 11:47
Medlem
jag tänkte mast för låg biverkningar och den bygger på. Så tänkte Mast+Test+Anavar
Citera
2021-07-26, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnyrr
Mast är ju inget prepp den vanliga hobby byggaren använder, behövde du mast hade du säkerligen haft bättre koll på den redan. Varför ska du köra mast?

Nej det finns absolut bättre alternativ till oss hobby byggare men jag kan inte köra winar just nu pga mina leder börjat spöka igen hehe känner mig fan gammal den känslan jag får på mast plus den torra looken är fantastisk skulle nog inte rekommenderar någon att köra den förutom den är inget speciellt att bygga på ska vara vid deff på låg bf% annars är det inte riktigt lönt att köra
Citera
2021-07-26, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InfOG
Nej det finns absolut bättre alternativ till oss hobby byggare men jag kan inte köra winar just nu pga mina leder börjat spöka igen hehe känner mig fan gammal den känslan jag får på mast plus den torra looken är fantastisk skulle nog inte rekommenderar någon att köra den förutom den är inget speciellt att bygga på ska vara vid deff på låg bf% annars är det inte riktigt lönt att köra
okej, vad skulle du föredra? om det man behåller mest på?
Citera
2021-07-26, 17:47
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vindogg45
jag tänkte mast för låg biverkningar och den bygger på. Så tänkte Mast+Test+Anavar

Du har inte övervägt eq istället då?
Citera
2021-08-10, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnyrr
Du har inte övervägt eq istället då?
Jo lite. vill liksom få en hård look och bygga muskler på sommaren [2022]
Citera
2021-08-10, 21:46
Medlem
-Gustavssons avatar
Mast är ett prepp man bör använda ifall man ligger under 10% bf och ska ner ännu annars är det slöseri med pengar.
Citera
2021-08-11, 09:52
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Mast är ett prepp man bör använda ifall man ligger under 10% bf och ska ner ännu annars är det slöseri med pengar.

Är inte masteron ett bra komplement i stacken för att hämma östrot/bloat, öka på libido och välmående?
Finns ju många som petar in masteron i bulk kurer.

Men det är fan dyrt om man går upp lite i dos.

Test, primo och masteron. Fin hobbykur på min ära.
Citera
2021-08-11, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson

Skitsnack enligt erfarenhet, legat på 350mg mast prop, 140mg testo prop, 40mg anavar och 75-100mg proviron i lite mer än 1 månad nu, har 15-16% bf uppskattnigsvis men ser ut att vara max 12% sedan jag lade till masten, den tightar till en rejält och får en att se att slimmare och ådrigare ut även vid lite högt kroppsfett så den har sin plats även vid högre kroppsfetts% definitivt. Jag låg på det andra i några veckor innan och det var inte förrens jag lade till masten som den dramatiska kosmetiska effekten uppstod. Men visst är man 25%+ bf fet kanske det är bortkastade pengar och man borde köra DNP istället eller nått.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in