• 5
  • 6
2024-02-13, 01:16
Avstängd
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Jasså?

Aja. Mitt inlägg är inte bara till honom utan folk kan förändras med hårt slit och mycket vilja. Det är dock viktigt att förändras i stadig takt och veta att det är två steg framåt och ett steg bak hela tiden.

Ja, och det var bra skrivet av dig. Och det är inte bara troll som läser.
Citera
2024-02-13, 12:12
Medlem
TortyrMickes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Domlingen
Tack.
Frågor.

1. Sedan du startade tråden, hur många, och vilka, brott har du begått utan att åka fast?

2. Hur många, och vilka, brott har du begått och åkt fast för?
Citera
2025-07-05, 14:53
Medlem
Domlingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TortyrMicke
Frågor.

1. Sedan du startade tråden, hur många, och vilka, brott har du begått utan att åka fast?

2. Hur många, och vilka, brott har du begått och åkt fast för?
Jag kan meddela att nu har jag 29 avsnitt i belastningsregistret, har alltså ett par gånger till sedan jag startade tråden år 2021.
Citera
2025-07-05, 14:56
Medlem
Hur mycket pengar har du fått ihop på din livsstil?

Har du körkort - juste bil - köpebostad
Citera
2025-07-05, 16:20
Medlem
Ja! Våldtäktsmän och samhällsbelastande hulliganer bör enligt min mening sättas i koncentrationsläger. Då detta inte verkställs av våra politiker, är utplåning näst bäst. Hoppas du verkställer dina självmordsplaner snarast.
Citera
2025-07-05, 16:33
Medlem
Glits avatar
Citat:
Jag kan meddela att nu har jag 29 avsnitt i belastningsregistret, har alltså ett par gånger till sedan jag startade tråden år 2021.

Dålig brottsling eller varför åker du fast hela tiden?
Citera
2025-07-06, 13:17
Medlem
Studspojkens avatar
Var har du suttit? Var du som har våldtagit skraj för att de andra som du satt med skulle komma på det?
Citera
2025-07-10, 18:32
Medlem
Domlingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studspojken
Var har du suttit? Var du som har våldtagit skraj för att de andra som du satt med skulle komma på det?
Satt på en särskild avdelning just den gången, så nej det gick bra.
Citera
2025-07-10, 18:38
Medlem
Får du ingen hjälp/rehabilitering? Får du hjälp men struntar i den?
Citera
2025-07-10, 19:33
Medlem
Studspojkens avatar
Citat:
Satt på en särskild avdelning just den gången, så nej det gick bra.

Jag tänkte mer att om du har senare åkt dit för en vanligt brott och då fått sitta på normal avdelning. Har du då varit rädd för att de andra ska upptäcka att du har tidigare suttit för våldtäkt?
Citera
2025-07-11, 14:48
Medlem
Citat:
Som rubrik lyder är jag livsstilskriminell -- förekommer under 26 avsnitt i belastningsregistret, tidigare dömd för b.la grov misshandel, rån, grovt olaga hot, narkotikabrott, stöld, skadegörelse, brott mot knivlagen, övergrepp i rättssak med mera, men har även en tidigare dom avseende våldtäkt. Är jag en samhällsparasit som bör ta mitt liv?

Vill du gottgöra dina synder? Vill du förändra dig? Blir en bra människa som utför fina, goda handlingar?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in