Aja. Mitt inlägg är inte bara till honom utan folk kan förändras med hårt slit och mycket vilja. Det är dock viktigt att förändras i stadig takt och veta att det är två steg framåt och ett steg bak hela tiden.
Ja, och det var bra skrivet av dig. Och det är inte bara troll som läser.
Ja! Våldtäktsmän och samhällsbelastande hulliganer bör enligt min mening sättas i koncentrationsläger. Då detta inte verkställs av våra politiker, är utplåning näst bäst. Hoppas du verkställer dina självmordsplaner snarast.
Satt på en särskild avdelning just den gången, så nej det gick bra.
Jag tänkte mer att om du har senare åkt dit för en vanligt brott och då fått sitta på normal avdelning. Har du då varit rädd för att de andra ska upptäcka att du har tidigare suttit för våldtäkt?
Som rubrik lyder är jag livsstilskriminell -- förekommer under 26 avsnitt i belastningsregistret, tidigare dömd för b.la grov misshandel, rån, grovt olaga hot, narkotikabrott, stöld, skadegörelse, brott mot knivlagen, övergrepp i rättssak med mera, men har även en tidigare dom avseende våldtäkt. Är jag en samhällsparasit som bör ta mitt liv?
Vill du gottgöra dina synder? Vill du förändra dig? Blir en bra människa som utför fina, goda handlingar?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!