Som rubrik lyder är jag livsstilskriminell -- förekommer under 26 avsnitt i belastningsregistret, tidigare dömd för b.la grov misshandel, rån, grovt olaga hot, narkotikabrott, stöld, skadegörelse, brott mot knivlagen, övergrepp i rättssak med mera, men har även en tidigare dom avseende våldtäkt. Är jag en samhällsparasit som bör ta mitt liv?
Senast redigerad av Domlingen 2021-07-24 kl. 11:09.
Som rubrik lyder är jag livsstilskriminell -- förekommer under 26 avsnitt i belastningsregistret, tidigare dömd för b.la grov misshandel, rån, grovt olaga hot, narkotikabrott, stöld, skadegörelse, brott mot knivlagen, övergrepp i rättssak med mera, men har även en tidigare dom avseende våldtäkt. Är jag en samhällsparasit som bör ta mitt liv?
Använd ditt idiot-CV till något positivt som gör att du inte längre behöver fråga andra om du bör ta ditt liv eller inte, för om man frågar en sån sak mår man nog inte särskilt bra. Du har säkert lärt dig en del om hur det är att vara en idiot, ta den idiotkunskapen och föreläs för andra om att kriminell livsstil inte är en dans på rosor och hur det fick dig att ifrågasätta om du överhuvudtaget ville fortsätta leva.
Nej, men jag tycker du ska börja köra för Foodora. Det passar sånna som du.
Tjuvpack är bland det värsta jag vet. Nu uppmanar jag ingen att ta sitt liv av princip. Men generellt kan jag säga att när ett tjuvpack dör så blir världen en lite bättre plats. Skärp till dig och ägna resten av ditt liv att försöka kompensera för den cencerogena livsstil du tidigare har haft.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!