2021-07-24, 10:13
Medlem
InglouriousEvils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagstens
Någon som kan ordna dagboksblad i detta fall?

Citat:
https://www.bt.se/boras/mordmisstankte-mannen-haktas-pa-sannolika-skal-for-knivdadet-489370dd/

Någon av er som kan begära ut häktningsframställan? Finns att tillgå just nu verkar det som.

Citat:
Någon med häktningsframställan?

Mejla tingsrätten så får du det du söker.
Citera
2021-07-24, 10:20
Medlem
InglouriousEvils avatar
Oavsett vilket land GM kommer ifrån, eller vilken stadsdel det hände på så är GM ett bevis på att psykiatrireformen från 1995 är ett fullständigt fiasko. Vissa ska inte tillhöra öppenvården, utan ha den vård dom verkligen behöver. Om psykiatrivården i Sverige hade fungerat så hade våldsbrotten i landet minskat drastiskt. Det är jag övertygad om.
Citera
2021-07-27, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InglouriousEvil
Mejla tingsrätten så får du det du söker.

Ej möjlighet i nuläget. Du kan inte begära ut eller?
Citera
2021-07-28, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Tidningen har ju en pixlad bild på förstasidan innan artikeln, ser "stabil" ut.

Kom det fram vem GM handlar om?
Citera
2021-07-28, 22:22
Medlem
Citat:
Oavsett vilket land GM kommer ifrån, eller vilken stadsdel det hände på så är GM ett bevis på att psykiatrireformen från 1995 är ett fullständigt fiasko. Vissa ska inte tillhöra öppenvården, utan ha den vård dom verkligen behöver. Om psykiatrivården i Sverige hade fungerat så hade våldsbrotten i landet minskat drastiskt. Det är jag övertygad om.
Haha. Har inget med detta fall att göra. Endast vidöppna gränser. Förnekelsen är strong in this one…
Citera
2021-07-29, 17:09
Medlem
InglouriousEvils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Haha. Har inget med detta fall att göra. Endast vidöppna gränser. Förnekelsen är strong in this one…

Om du har problem med läsförståelse, så be någon läsa och tolka åt dej nästa gång, så slipper du framstå som obegåvad i din kommentar.
Citera
2021-07-29, 17:14
Medlem
InglouriousEvils avatar
Citat:
Ej möjlighet i nuläget. Du kan inte begära ut eller?

Ja, om det finns ett namn på GM eller målnr så är det inga problem.
Citera
2021-07-31, 09:19
Medlem
Citat:
Ja, om det finns ett namn på GM eller målnr så är det inga problem.

Hur hittar man målnr? Vet någon vem GM är i detta fall?
Citera
2021-08-02, 14:15
Medlem
Jordgubbes avatar
Nåt liknande igen, "Under söndagskvällen larmades väktare till Ica i Borås då en man i 25-årsåldern misstänktes för stöld ... stoppades vid kassalinjen och drog då fram en machete. Efter dramat greps mannen och misstänks nu för rån", Expressen 1a aug.
Citera
2021-08-03, 04:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Hur ser en svensk ut? Vad har hudfärg med brottet att göra liksom? Han kan ju mått mentalt dåligt eller ha en diagnos ju.

Om jag ber dig att visualisera följande: en man med nordeuropeiskt utseende, en man med arabiskt utseende, och en man med afrikanskt (från subsahariska Afrika) utseende...

Du kanske förstår min poäng?
Senast redigerad av handelschon 2021-08-03 kl. 04:47.
Citera
2021-08-08, 10:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av handelschon
Om jag ber dig att visualisera följande: en man med nordeuropeiskt utseende, en man med arabiskt utseende, och en man med afrikanskt (från subsahariska Afrika) utseende...

Du kanske förstår min poäng?

Varför kommer det inte fram vem GM är i denna tråden?
Senast redigerad av Pretonius 2021-08-08 kl. 11:05.
Citera
Idag, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bubbiss
Säkerligen någon som är fullt frisk men har fått ett utvisningsbeslut och försöker vända på steken och spela "psykiskt sjuk" så han får stanna.

Denna man har svensk medborgare och har den än idag och haft det en väldigt långt tid och tar även än idag medicin för psykos
Sjukdom ,
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in