2021-07-23, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Hässleholmen är ett klassiskt Socialdemokratiskt utsatt (svarting)område. Dyker upp trådar i AboK titt som tätt om "händelser" som utspelar sig där.

Titta dessutom på expressens pixlade bild i artikeln användaren Jordgubbe länkade - där du ser synnerligt solbräna (bruna) händer/handleder - det är ännu en galen neger det handlar om.

Kryllar av MENA i Hulta och Hässle men svårt att gissa sig fram i detta fall. Dock stor sannolikhet att han är just från Hulta eller Hässelholmen. Någon som bor där som vet vem denna kille är??
Citera
2021-07-23, 12:57
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Han såg ju inte direkt "svensk" ut

Hur ser en svensk ut? Vad har hudfärg med brottet att göra liksom? Han kan ju mått mentalt dåligt eller ha en diagnos ju.
Citera
2021-07-23, 13:03
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Hur ser en svensk ut? Vad har hudfärg med brottet att göra liksom? Han kan ju mått mentalt dåligt eller ha en diagnos ju.
Han kan va svensk då många svenskar kan se ut som en blatte som min förra granne som jag trodde va från mena men va hel svensk. Men den klassiska svensken har ljus hud och oftas blå ögon. Men jag gissar att han inte är svensk vad tror du?
Citera
2021-07-23, 13:20
Medlem
franges avatar
Citat:
Hur ser en svensk ut?

Vad sägs om - inte en kaosneger?
Citat:
Vad har hudfärg med brottet att göra liksom?
Därför att det konstant är dessa kaosnegrer som begår den här typen av bestialiska brott.

Citat:
Han kan ju mått mentalt dåligt eller ha en diagnos ju.

Jaha - och? Det kanske Anders Behring Breivik också gjorde - tycker du synd om honom då?
Eller varför inte alla medlemmar i Waffen SS gjorde det också - tycker du synd om dem också?

Eller tycker du automatiskt synd om denne kaosneger just eftersom han är en kaosneger - och är således en tvättäkta rasist?
Citera
2021-07-23, 13:30
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Han kan va svensk då många svenskar kan se ut som en blatte som min förra granne som jag trodde va från mena men va hel svensk. Men den klassiska svensken har ljus hud och oftas blå ögon. Men jag gissar att han inte är svensk vad tror du?

Det som är viktigt är vad som hänt innan han kände sig tvingad att ta upp macheten ju. Var han provocerad typ, eller upplevt sig hotad? Har hans barn om han har barn upplevt hot? Varför vid en affär?
Citera
2021-07-23, 13:47
Medlem
Farbaute666s avatar
Så man kan alltså köpa en machete lagligt över disk, även om det är ett av IS-anhängarnas favoritvapen, men tårgasspray eller andra självförsvarsföremål är haram...
Citera
2021-07-23, 13:57
Medlem
Citat:
Du verkar inte ha en aning om vilket slags folk som bor på Hulta eller Hässleholmen, 99.9 % somalier, araber, afghaner och annat löske som inte! är svenska och MYCKET droger i omlopp, av droger blir man konstig inte att man mår lite dåligt, åå stackars lilla mig, får dra iväg med macheten så känns det nog strax bättre i droghjärnan. Om det händer något där så kan man ju räkna ut med öronen vilket folk det handlar om, sluta spela dum.
Citera
2021-07-23, 14:19
Medlem
Citat:
Hässleholmen är ett klassiskt Socialdemokratiskt utsatt (svarting)område. Dyker upp trådar i AboK titt som tätt om "händelser" som utspelar sig där.

Titta dessutom på expressens pixlade bild i artikeln användaren Jordgubbe länkade - där du ser synnerligt solbräna (bruna) händer/handleder - det är ännu en galen neger det handlar om.

Nej, han är inte särskilt brunhyad. Det är den mörka halsduken som förvillar efter pixlingen. Mellanöstern eller afghan kanske, absolut inte från Afrika söder om Sahara.
Citera
2021-07-23, 14:25
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmalajja
Nej, han är inte särskilt brunhyad. Det är den mörka halsduken som förvillar efter pixlingen. Mellanöstern eller afghan kanske, absolut inte från Afrika söder om Sahara.
Hur som hafver så är det iallafall varken Nils, Lars eller Mikael den här gången heller.
Citera
2021-07-23, 16:29
Medlem
Citat:
Hur som hafver så är det iallafall varken Nils, Lars eller Mikael den här gången heller.

https://www.bt.se/boras/mordmisstankte-mannen-haktas-pa-sannolika-skal-for-knivdadet-489370dd/

Någon av er som kan begära ut häktningsframställan? Finns att tillgå just nu verkar det som.
Citera
2021-07-23, 19:08
Medlem
Machete? Bara 3:e världen beväpnar sig på det viset, skönt att alla fördomar besannas.
Citera
2021-07-24, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brakoll
Du menar på allvar att du tänker på detta sätt? Om det kommer fram att det handlar om en vit man så kommer ditt förstående helt säkert att bytas mot ”Hurra, se, vita män ska utrotas”

Någon med häktningsframställan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in