2006-06-02, 18:29
Medlem
erikbes avatar
Någon som har nåt på Ragnar Dahlberg? Mannen ser ut som en seriemördare men verkar trots det vara en riktig "svärmorsdröm"
Citera
2006-06-02, 19:27
Medlem
fluke12s avatar
Själv har jag mer eller mindre känt mig spyfärdig på karln de sista 20 åren han funnits i TV. Då jag förra året via mitt företag blev "tvingad" att kontakta killen angående ett jobb han ville ha gjort, så bytte jag åsikt direkt! Killen är faktiskt genomtrevlig! Väldigt sympatisk och inga andra "kändis-syndrom".
Citera
2013-10-22, 20:19
Bannlyst
Fy sablar vilken outforskad tråd!!!! Han är ju en svensk tv-legend!

Hade inte han groupies?

Är han pensionär idag?
Citera
2013-10-22, 20:21
Medlem
Rackabajsares avatar
Verkar vara hur schysst som helst. Tror ingen har nagot smarrigt skvaller om honom forutom att han valdigt genuint trevlig.
Citera
2023-03-17, 06:32
Medlem
Isnatts avatar
Jag såg en underbar dokumentär om ett gängkvinnor och några män som ska resa till Norrköping för att se ett Café Norrköping live med Ragnar. Dom är besatta av karln.
Och guiden pratar om honom som att dom är på sightseeing i LA, berättar att 'vi kanske får se hans hus, och hans dotter kanske är där!' och att dom har tur kanske dom träffar hans fästmö på stan.
Tanterna är förväntansfulla!
När dom kommer fram är Ragnar krasslig och kanske inte ens ska leda programmet. Tanterna som laddat i veckor och lagt håret hos frisör ser ut så här
Men det löser sig.
Helt uppenbart har Killinggänget snott delar av detta program till sitt torsk på Tallin, bland annat sätter reseguiden på 'jag ger dig min morgon' (4:50 in) och ordnar bingo i bussen, samt läser en dikt om blod.
Bussen har dessutom historiens sämsta vindrutetorkare. Ser ut att ligga ovanför rutan och sliter frenetiskt men inget händer
Rolig på nåt vis!
https://www.svtplay.se/video/erLyG59...an-till-ragnar
Citera
2023-03-18, 02:00
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Har varit och fikat på Ragnars café i Gamla Linköping. Han serverade, men inge mer skvaller än så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in