2021-07-21, 17:58
Medlem
S.Kandals avatar
Medveten om att trådstarten är i tunnaste laget då jag inte kan läsa artikeln, men jag blev nyfiken. Det låter onekligen som en intressant initiativ som lär få både spott och spe. Detta om uppropet överlever vill säga vilket sannerligen är en högoddsare.

https://www.friatider.se/jag-v-ldtog...t-invandringen

Tankar om detta?

Överlever uppropet veckan ut? Blir det någon uppslutning överhuvudtaget iom det "delikata" ämnet samt att initiativet verkar komma från friatider?
Senast redigerad av S.Kandal 2021-07-21 kl. 18:43. Anledning: Tråd i ämnet finns redan
2021-07-21, 18:04
Medlem
jagarinleggens avatar
Sluta länka till låsta artiklar. Vad fan ska vi diskutera? En jävla rubrik?

Modsen bort fan låsa varenda jävla tråd med låsta artiklar.
2021-07-21, 18:16
Medlem
S.Kandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagarinleggen
Sluta länka till låsta artiklar. Vad fan ska vi diskutera? En jävla rubrik?

Modsen bort fan låsa varenda jävla tråd med låsta artiklar.

Nåja, det går ju att reagera på iniativet utan att läsa artikeln, tråkmåns!
2021-07-21, 18:19
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Kandal
Medveten om att trådstarten är i tunnaste laget då jag inte kan läsa artikeln, men jag blev nyfiken. Det låter onekligen som en intressant initiativ som lär få både spott och spe. Detta om uppropet överlever vill säga vilket sannerligen är en högoddsare.

Tankar om detta?

Överlever uppropet veckan ut? Blir det någon uppslutning överhuvudtaget iom det "delikata" ämnet samt att initiativet verkar komma från friatider?
Vilket dravel.
Lika dumt som att jag skulle kräva att alla duvor ska dödas bara för att en sket på mig en gång.
2021-07-21, 18:32
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Kandal

Tankar om detta?

Men för helvete, har du sovit under en sten i tre år?

(FB) "Jag våldtogs i Malmö" unga kvinnor i upprop mot invandringen.
2021-07-21, 18:38
Medlem
S.Kandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulrik.Agren

Japp, det har jag uppenbarligen.. Bara att stänga ner tråden... Sorry
2021-07-21, 18:39
Medlem
Rent spontant känns det som om jag inte bryr mig. Som man bäddar får man ligga. Bädda bättre när ni röstar nästa gång. Ni kan ju börja i kyrkovalet. Man kan även säga att man ska tänka före så behöver man inte göra det efter. Man får även ta konsekvensen av vad man gör. Synd tycker jag dock om dem som gjort allt rätt men ändå fått lida av vad deras medsystrar gör!

Vem är det som gör uppror och var?
2021-07-21, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Rent spontant känns det som om jag inte bryr mig. Som man bäddar får man ligga. Bädda bättre när ni röstar nästa gång. Ni kan ju börja i kyrkovalet. Man kan även säga att man ska tänka före så behöver man inte göra det efter. Man får även ta konsekvensen av vad man gör. Synd tycker jag dock om dem som gjort allt rätt men ändå fått lida av vad deras medsystrar gör!

Vem är det som gör uppror och var?
Det låter för otroligt för att vara sant, skulle Svenska kvinnor gå med ett upprop mot invandring.
Det är ju vi Svenska män som för bövelen är problemet.
Hur ska dom ha det?
2021-07-21, 18:44
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulrik.Agren

Tack. Denna låses.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in