2021-07-21, 16:04
Medlem
Ouppfostradflickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noixdecoco
Det låter helt vettigt vad du gör och inte så ovanligt. Trivs du, det är SSC, och positivt för dig vad är liksom problemet . Gäller hitta rätt person. Och du kan såklart försöka hitta roten utan hjälp av proffs Men går nog snabbare med experthjälp.

Frågan är då om det ens finns någon rot. Kanske du mest önskar att det finns för att komma över skammen?

Jag är likson lite lagd på det viset att jag vill ha logiska förklaringar till allt. Men jag vet också att det inte alltid funkar så. Ja, kanske handlar det delvis om att kunna släppa skammen.
Citera
2021-07-21, 21:40
Medlem
Jag vill bara säga hur glad och tacksam jag är för all respons här. Jag är ny på Flashback och tycker ofta jag hör rätt negativa omdömen om det här forumet men den stora majoriteten av alla svar jag fått här har varit så snälla, respektfulla och genuint hjälpsamma. Så fina många av er är!

Jag är nog inte färdig med det här ämnet än och lär nog fortsätta älta detta ett tag innan jag snöar in mig på något annat. Men jag har fått många nya tankar och insikter tack vare er.
Citera
2021-07-21, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ouppfostradflicka
Jag vill bara säga hur glad och tacksam jag är för all respons här. Jag är ny på Flashback och tycker ofta jag hör rätt negativa omdömen om det här forumet men den stora majoriteten av alla svar jag fått här har varit så snälla, respektfulla och genuint hjälpsamma. Så fina många av er är!

Jag är nog inte färdig med det här ämnet än och lär nog fortsätta älta detta ett tag innan jag snöar in mig på något annat. Men jag har fått många nya tankar och insikter tack vare er.

Ta en titt på https://en.wikipedia.org/wiki/Sexual_fetishism#Cause och referenser där. Finns även gott om intressanta böcker och pods och annat på ämnet.
Citera
2021-07-22, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noixdecoco
Ta en titt på https://en.wikipedia.org/wiki/Sexual_fetishism#Cause och referenser där. Finns även gott om intressanta böcker och pods och annat på ämnet.

Tack, jag ska titta på det.
Citera
2021-09-16, 17:04
Medlem
Det är så härligt att ge en ung flicka smisk på bara stjärten. Att ge henne precis den uppfostran som hon behöver, så att hon blir harmonisk.
Citera
2021-09-16, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappaMax
Det är så härligt att ge en ung flicka smisk på bara stjärten. Att ge henne precis den uppfostran som hon behöver, så att hon blir harmonisk.

Precis så
Citera
2021-09-16, 21:09
Medlem
lililiLindas avatar
Jag tänder också på att bli smiskad. Inte så mycket för smärtan utan mer för underkastelsen, utelämnandet och förnedringen. Tycker om att bli satt på plats, fasthållen och bli dominerad. Att bli "uppfostrad" och disciplinerad.

Jag kan inte härleda det till något trauma i barndomen eller dålig uppväxt. Jag har heller inget annat självskadebeteende.

Jag har ett bra jobb där jag är i arbetsledande position
Citera
2021-09-17, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lililiLinda
Jag tänder också på att bli smiskad. Inte så mycket för smärtan utan mer för underkastelsen, utelämnandet och förnedringen. Tycker om att bli satt på plats, fasthållen och bli dominerad. Att bli "uppfostrad" och disciplinerad.

Jag kan inte härleda det till något trauma i barndomen eller dålig uppväxt. Jag har heller inget annat självskadebeteende.

Jag har ett bra jobb där jag är i arbetsledande position

Om du har en ledande position i yrkeslivet kan det säkert vara skönt för dig att släppa kontrollen privat och låta någon annan ta över ibland. Jag hade kontakt med en ganska tuff tjej under en period -- en underbar blond amazon. Hon kunde vara mycket kaxig och jag gav henne smisk med rottingen, ett redskap jag vanligen inte använder, men för henne var det väldigt välgörande att bli ordentligt rappad med mattpiskan ett par gånger i veckan. Hon strålade efteråt.
Citera
2021-09-17, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ouppfostradflicka

Tack för en verkligt intressant tråd!
Citera
2021-09-17, 22:57
Medlem
ButtSlut98s avatar
För mig är smisk superhett! Det handlar väl om situationen, snarare än smärtan. Att någon äger min stjärt, får göra vad han vill med den. Älskar känna ett bara kåta fingrar över skinkorna och sen glidandes ner i springan och leker med hålet...mmm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in