Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Var bor du? Kinshasa? Om du inte ser att för varje mörkhyad så går det väldigt många ljushyade - i Sverige - så måtte du nog ha selektiv syn.

Det var som jag sa, du verkar leva som eremit i utanförskap eller så har du väldiga problem med synen, jag skulle tipsa dig att indförskaffa ett stycke optiskt synvårdsmatriel, allmänt kallat glasögon och putsa dom ordentligt!
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Du måste tycka att det är väldigt jobbigt att nån går in och stör i ryggdunkartrådarna, eller hur? Hur orkar du, tar fördomarna aldrig slut?
För övrigt har du nog inte läst mina inlägg, utan reagerar med ryggmärgen, vilket ju är ganska typiskt för lågpannade individer.
Oj, det var väldans vilken mogen argumentationsteknik, man hade kanske kunnat förvänta sig lite mer av en fd. Moderator med höga tankar om sig själv och sina fabulösa essäer om hur duktig, sansad, rekordelig samt utomordentligt humanistisk man påbjuder sig att vara i debatten. Kontentan av svaret du gurglar ur dig ovan är ett klart bevis på att så inte är fallet.
Din androgyna Tönt!