• 1
  • 2
2021-07-20, 18:58
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LSD-Lars
Centralstimulerande = dopamin receptorerna och vissa lite serotonin.

Cannabis påverkar cannabinodreceptorerna.

Hallucinogena = serotonin

Alkohol= GABA

PCP = NDMA

Etc… Du behöver läsa på lite om hur droger fungerar och hur de påverkar olika receptorer i hjärnan.

Alla droger påverkar det centrala nervsystemet.

Då kan man i alla fall ta de hallucinogena.

Anledningen att jag frågar är för att jag får tinnitus av centralstimulerande, men vill ändå kunna knarka lite. Även cannabis påverkar, och kaffe och förmodligen alkohol.
Citera
2021-07-20, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZugMaskin
Det kan stimulera även centralt jo. Du är efterbliven, jag är inte dum. Jag är säker på mim sak.
Du måste trolla eller så är du bara korkad cannabis stimulerar cannabinoidreceptorer i hjärnan och är INTE inte centralstimulerande! Vet du ens vad ordet centralstimulerande betyder?
Senast redigerad av flummakarn 2021-07-20 kl. 19:49.
Citera
2021-07-20, 19:47
Medlem
Citat:

Anledningen att jag frågar är för att jag får tinnitus av centralstimulerande, men vill ändå kunna knarka lite. Även cannabis påverkar, och kaffe och förmodligen alkohol.
Vad är de du inte fattar? Alkohol och cannabis är INTE centralstimulerande! Är du korkad på riktigt?
Citera
2021-07-20, 20:40
Medlem
Citat:

Jag tror inte du faktist får tinnistus av ditt alkohol och kaffe bara en efterkonstruktion som endast existerar i ditt huvud för du är så övertygad att det är så.
Citera
2021-07-20, 20:46
Medlem
Citat:

Du kan testa och mikrodosera LSD eller svamp bara för att kolla så det inte förvärrar.

En annan drog som kanske fungerat är ketamin.

Tramadol kan också vara lite uppåt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in