• 1
  • 2
2021-07-16, 20:01
Medlem
-GGs avatar
Ett hemskt brott i det snuskhav som är det nya Svergie. Men jag anser att det mesta måste få en tråd på Flashback för att bevara vad Mångkulturen innebär.

Citat:
Det var under en resa till Lund där Nijim köpte ett halsband till sin flickvän som han blev sugen på sexuellt umgänge. Tillgängligt fanns då ett 13-årigt svenskt barn som han hade träffat på bussen. Han forslade därför barnet på moped till ett hus i Källstorp utanför Svalöv som ägs av en arabisk släkting. Vid huset fanns det en skåpbil där det låg madrasser, vilket Nijim använde för att fullborda brottet.

Han erkände indirekt brottet eftersom han dagen efter tog han barnet till en klinik för att få i henne ett ”dagen efter-piller”.

https://www.nyariks.se/jamal-nijim-v...ungdomstjanst/

Kommentera!
Citera
2021-07-16, 20:17
Bannlyst
Gäsp, tröttsam tråd. Ännu en sexuellt frigjord 12/13 årig svensk tjej som särar för araber?

Ännu en gång åklagaren inte vill eller kan utvisa? Nej jag lyfter knappt ens på ögonbrynen längre.

Låter rutinmässigt, absolut inget utöver det vanliga. Han ligger dock i lä i jämförelse med sina landsmän. Den här tråden har väl ett tusentals exempel.

(FB) Samlingstråd: Afghanernas sexuella våld & övrig kriminalitet, domar, fupar etc.

Var länge sedan jag såg ett svenskt tonårspar. Ett av tiotusentals exempel som sagt, mod kan kasta i pk. Gäsp.

Tror de flesta glömt bort att svenska killar och tjejer föder för få barn tillsammans. Svensken kan inte trygga sitt framtida pensionssytem på grund av det. MENA-folket är därför här för att hjälpa till och befrukta flickorna, kallas "pensionsräddare". Det är vad svensken röstat för!

Som sagt, man läser om sånt här varje dag och blir kallad rasistnazistfacist ifall man inte gillar det. Move on.
Senast redigerad av butterflykniv 2021-07-16 kl. 20:28.
Citera
2021-07-16, 20:19
Medlem
CommonSenses avatar
Man blir inte ens arg nå mer när man läser sånt här, händer så ofta samt att straffen är så sjukt jävla kassa. Inte undra på att dom försätter när det knappt händer nått
Citera
2021-07-16, 20:23
Medlem
Tarrous avatar
Även om NyaRiks är en erkänt objektiv förmedlare av nyheter vore det intressant att få läsa domen.
Citera
2021-07-16, 20:29
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Man blir inte ens arg nå mer när man läser sånt här, händer så ofta samt att straffen är så sjukt jävla kassa. Inte undra på att dom försätter när det knappt händer nått

Lär föräldrar inte sina barn nuförtiden att inte gå med gubbar med godis samt grisaraber och andra?
Citera
2021-07-16, 20:32
Medlem
Pungpuckels avatar
Samhällstjänst?
Sköter han sig där så får han en bra referens när han söker jobb.
Åh, vad jag älskar när integrationen fungerar.
Citera
2021-07-16, 20:40
Medlem
Sjukt men är inte det minsta förvånad. Invandrare är strikta med sina barn, förbjuder umgänge och barnen får endast umgås med familj och släkt. Dom skall också klä sig i tält. Svenska barn däremot är rena motsatsen och därför skall dom våldtas. Svenskar måste anamma invandrares kultur när det gäller att kontrollera barnen. Dom skall klä sig anständigt, inte visa för mycket hud, alltid ha en familjs eller släktings öga på sig. Inte ha kontakt med det motsatta könet osv.
Citera
2021-07-16, 20:53
Bannlyst
Flickan var inte ens berusad av en enda droppe alkohol.
Hon gjorde inte ens det minsta lilla motstånd.
Hon lät sig medvilligt föras iväg av ett främmande folkslag från andra sidan jordklotet.

Reaktion från samhället? Jodå, han får snällt kratta löv några timmar en söndag, eller så.

Nej men för att vara seriös, det är väl ett ganska klart konstaterande att svensken är belägrad?
Vi som ofta läser historia märker dessa händelser endast upprepar sig efter att ett land förlorat nästan samtliga män i krig av en övermäktig invasionsstyrka, och ja.. vi vet vad som händer med tjejerna. Fri väg framåt att ta för sig!

Ger du en fungerande pepparsprej (de lagliga alternativen från t.e.x teknikmagasinet/intersport är tandlösa) till din dotter för självförsvar så riskerar både du och hon grovt vapenbrott.

Nej, känns som att man i princip legaliserat arabiska barnvåldtäkter mot svenskorna. Tur att man själv har en internationellt gångbar utbildning, lider med er som behöver sätta barn till det islamockuperade Khalifatet Swedistan.

Det kommer fortsätta bubbla upp lite smygande artiklar på det här sättet, alltså hundratals. Jag slutar upp med följa utvecklingen från och med nu, det får räcka - måste skydda min hjärna och fokusera.

Lycka till! // signing off flashback för gott
Senast redigerad av butterflykniv 2021-07-16 kl. 21:19.
Citera
2021-07-16, 22:06
Medlem
susets avatar
Vad GM gör är ganska ointressant då det endast handlar om djuriska instinkter som inte går att stoppa.
Det intressanta är hur vårt rättsväsende agerar.
Dessa domare borde hängas ut klart och tydligt, sjukt att de ska kunna sitta och mysa framför tvn samtidigt som fler brottsoffer skapas på grund av deras agerande.
Citera
2021-07-17, 02:47
Medlem
imsmurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KABUN
Jaha, våld i nära relationer. Mord på dotterns pojkvän. Sist jag hörde om sånt var det en arabisk familj som var i farten. Ska du inte sätta huckle på din dotter också? Enligt arabiskt föredöme. En gammal fin tradition. Anses vara avtändande.
Jamal hade verkligen en nära relation till Flickan och familjen.
Du tänker helt friskt... eller? lel
Nidingar landsfördrevs eller gjordes laglösa och blev eventuellt ihjälslagna förr.
Bara för att muslimer har en hetsig ådra till heder så betyder inte det att Svenskar alltid har varit utan heder där har du fel din negerälskare.
Senast redigerad av imsmurt 2021-07-17 kl. 02:50.
Citera
2021-07-17, 03:37
Medlem
KABUNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imsmurt
Jamal hade verkligen en nära relation till Flickan och familjen.
Du tänker helt friskt... eller? lel
Nidingar landsfördrevs eller gjordes laglösa och blev eventuellt ihjälslagna förr.
Bara för att muslimer har en hetsig ådra till heder så betyder inte det att Svenskar alltid har varit utan heder där har du fel din negerälskare.

Att både pojken och flickan kom till abortkliniken gemensamt tycker jag talar sitt tydliga språk. Han försökte ta sitt ansvar och hjälpa henne. Det var bra gjort. På bilderna ser han proper ut. Men färgad är han inte. Och så heter det "färgad" inte "neger". Dom gillar inte när man säger "neger". Ja dom färgade alltså.
Citera
2021-07-17, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av butterflykniv
Flickan var inte ens berusad av en enda droppe alkohol.
Hon gjorde inte ens det minsta lilla motstånd.
Hon lät sig medvilligt föras iväg av ett främmande folkslag från andra sidan jordklotet.

Reaktion från samhället? Jodå, han får snällt kratta löv några timmar en söndag, eller så.

Nej men för att vara seriös, det är väl ett ganska klart konstaterande att svensken är belägrad?
Vi som ofta läser historia märker dessa händelser endast upprepar sig efter att ett land förlorat nästan samtliga män i krig av en övermäktig invasionsstyrka, och ja.. vi vet vad som händer med tjejerna. Fri väg framåt att ta för sig!

Ger du en fungerande pepparsprej (de lagliga alternativen från t.e.x teknikmagasinet/intersport är tandlösa) till din dotter för självförsvar så riskerar både du och hon grovt vapenbrott.

Nej, känns som att man i princip legaliserat arabiska barnvåldtäkter mot svenskorna. Tur att man själv har en internationellt gångbar utbildning, lider med er som behöver sätta barn till det islamockuperade Khalifatet Swedistan.

Det kommer fortsätta bubbla upp lite smygande artiklar på det här sättet, alltså hundratals. Jag slutar upp med följa utvecklingen från och med nu, det får räcka - måste skydda min hjärna och fokusera.

Lycka till! // signing off flashback för gott

Det låter sunt. Ni får helt enkelt inse att feministerna offrar era barn. Bokstavligen. Om du inte redan hittat ut från Sverigistan så tycker jag du ska göra det så fort du bara kan. Omställningen kan slita lite i början men belöningen är mångfalt större. Jag har bott i Indonesien ~+20 år nu (såg tidigt vart det barkade) och vaknar upp gladare för varje dag.

Här finns ett ständigt behov av Svensk arbetskraft (läs utbildade män) så har du frågor så fråga på.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in