2021-07-16, 13:11
Medlem
Polisen uppger följande:

Citat:
Allmänhet vinkar in en patrull som kommer åkande på Torggatan i Köping. En kvinna har alldeles nyss tvingat till sig bilnycklarna från en man och kört iväg i hans bil.

Vid tillfället har visst våld använts men ingen personskada har uppstått.

Bilen har inte kommit långt och patrullen signalerar stopp men kvinnan kör vidare och ett förföljande inleds. Förföljandet går från Sveavägen till Vretlundavägen. Där kör kvinnan över gräsmattor och en fotbollsplan. Kvinnan kör sedan ut på Barnhemsgatan där hon krockar med ett träd och springer från platsen.

Polis springer ikapp kvinnan som grips misstänkt för rån, grov vårdslöshet i trafik, olovlig körning, grovt rattfylleri och ringa narkotikabrott.

Hon är i 20-årsåldern och anhålls senare av åklagare.

Källa: https://polisen.se/aktuellt/handelse...45-ran-koping/

Kvinnor som utför bilkapningar hör inte till vanligheterna. Är det någon som känner till mer om ärendet och vet vem kvinnan är?
Citera
2021-07-16, 13:49
Bannlyst
Elin Junkergård, 23 år? Brottsrubriceringarna kan man lika gärna sätta som hennes mellannamn nämligen. Hon är dock från Skövde och förmodligen häktad nu. Hon är en offentlig person/kändis så därför maskar jag inget namn.
Citera
2021-07-16, 14:28
Medlem
DraconianTimess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2020-03-01
Elin Junkergård, 23 år? Brottsrubriceringarna kan man lika gärna sätta som hennes mellannamn nämligen. Hon är dock från Skövde och förmodligen häktad nu. Hon är en offentlig person/kändis så därför maskar jag inget namn.

Går man in på hennes FB så skriver hon riktigt osammanhängande något om att hon var efterlyst.
Citera
2021-07-16, 19:45
Medlem
Kafkansks avatar
Citat:

Vad i helvete får dig att tro att det är E.J? Hon sitter på Låst LVM.
Citera
2021-07-16, 19:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kafkansk
Vad i helvete får dig att tro att det är E.J? Hon sitter på Låst LVM.
Läs mitt inlägg igen.
Citera
2021-07-16, 20:19
Medlem
Citat:

Var det inte du som senast idag ville ha nakenbilder på henne?

Citat:
Hon är jävligt het iallafall, någon som har hennes nudes? Hon har sagt på snap att hon ska lägga punderiet bakom sig och byta umgänge.

Samt tyckte det var ok att 12-åriga Adriana sköts ihjäl eftersom du gillade rap-videon som de misstänkta gärningsmännen figurerade i?

Citat:
Död 12-åring eller inte, det här var en banger. Svensk rap är på en helt annan nivå.

Eftersom jag inte kände ungen så kan jag tycka det var värt det ändå.

Tror fler än jag kommer tendera att bedöma dig vara ett troll i första hand.
Citera
2021-07-16, 20:31
Medlem
Kafkansks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Var det inte du som senast idag ville ha nakenbilder på henne?

Samt tyckte det var ok att 12-åriga Adriana sköts ihjäl eftersom du gillade rap-videon som de misstänkta gärningsmännen figurerade i?

Pinsam kille
Citera
2021-07-16, 20:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Troll? TS frågade vem kvinnan var och jag kom med min bästa gissning. Det var mig ett dåligt troll.
Citera
2021-07-16, 21:05
Medlem
Droger är ett jävla skit.

Synd hon inte försökte det med mig, då hade fittan fått käka tänderna till middag.

Vore inte det bästa att ta en helikopter och ta med henne på en tur över Mälaren? Plums!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in