• 1
  • 2
2021-07-16, 14:18
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Hazarerna och de övriga invandrargrupperingarna verkar ha kört bort emosarna därifrån. Var längesedan det var många emos på emotrappan. Tror inte 15åriga svenska söta småtjejer med rosa/svart hår och självskadeärr hade så mycket att sätta emot de mer hårdföra grupperingarna.
Så är det men var har alla "15åriga svenska söta småtjejer med rosa/svart hår och självskadeärr" tagit vägen?

Kolla dessutom på ett vanligt bibliotek en random tid i veckan. Bara negrer, hazarer och zigenare med läskburkar. Antalet killar är kompakt. Tom bibliotekarien är man/bög. Sjukt. Inga ensamma tjejer så långt ögat kan nå. Har dom bara gått upp i rök någonstans, eller vad?
Citera
2021-07-16, 14:26
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmskuken
Så är det men var har alla "15åriga svenska söta småtjejer med rosa/svart hår och självskadeärr" tagit vägen?

Kolla dessutom på ett vanligt bibliotek en random tid i veckan. Bara negrer, hazarer och zigenare med läskburkar. Antalet killar är kompakt. Tom bibliotekarien är man/bög. Sjukt. Inga ensamma tjejer så långt ögat kan nå. Har dom bara gått upp i rök någonstans, eller vad?
Jag tror att det finns nåt som heter Fountain House dit psykiskt svaga/sjuka individer går och frotterar sig med varandra. Finns över hela världen och troligtvis också i Stockholm. Googla och sen är det väl bara att knalla ner dit med kuken i hand och börja ragga.
Citera
2021-07-16, 23:43
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Ja, fy. Att behöva sitta med en dejt och bli intervjuad och utfrågad och bedömd är inget jag vill hålla på med heller. Jag nöjer mig med att röka en hemlös.
Citera
2021-07-17, 00:33
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
Ja, fy. Att behöva sitta med en dejt och bli intervjuad och utfrågad och bedömd är inget jag vill hålla på med heller. Jag nöjer mig med att röka en hemlös.
Så sa jag förvisso inte men jag håller väl med.

Man ger en kvinna de uppgifter hon vill ha. Jobb, lön, kuk, bil, filosofi, mening och syfte. En träff. Inget daltande. Inga spel. Passar inte det, vad finns då att tillföra?

Om en kvinna inte är intresserad så kommer hon inte vara hungrig imorgon eller nästa månad heller. Samma ingångvärde = samma resultat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in