• 1
  • 2
2021-07-16, 02:26
Jag är matt och håglös. Min själ är gammal och sliten.
Jag har gett upp sociala och normalt framgångsrika kvinnor. Jag är inte intresserad pga att jag fattas social ork, positivt humör och den glädje sådana förväntar sig att man ska ha. Jag känner att det inte kan bli vi.

Jag behöver träffa någon som har antingen ett lyte eller en psykiatrisk diagnos, t ex cp-skada, autism, mutism, knarkare, alkoholist, stomiopererad, enbent, hemlös, anorexia, harmynt, koppärr, utvecklingsstörd m.m.
Ingen tjock downare men någon jag kan knulla och vara gullig mot. Jag är en älskvärd person, så någon som passar mig.

Utseendet spelar ingen roll bara hon är smal och störd på något sätt eller har lågt självförtroende. Jag vill inte känna höga krav eller förväntningar för då orkar jag inte.
Var träffar jag en sådan kvinna, eller en dotter 18+ till någon som behöver någon som kan ta hand om dem?
Själv är jag drygt 30 år, stilig och ser bra ut men är tyvärr en trött person. Pengar och självförtroende finns, men jag har ingen lust och vilja att dajta "prinsessor & fina väsk-tjejer". Jag vill ha en simpel tjej, hur gör jag?
Citera
2021-07-16, 02:32
Medlem
chiliislifes avatar
Gå till emo-trappan i Göteborg. Där hittar du många störda människor.
Citera
2021-07-16, 02:38
Medlem
Fugaziis avatar
På plattan hittar du nog några skönheter.
Citera
2021-07-16, 02:47
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chiliislife

Menar du kopparmärra eller?
Citera
2021-07-16, 02:52
Citat:
Karl IX:s ryttarstaty eller "Kopparmärra" är en ryttarstaty i Göteborg, föreställande Karl IX. Den är skapad av skulptören och professorn vid Konstakademien John ...
Nu bor jag förvisso i Stockholm men frågan är kanske mer hur än exakt var.

Rullstolsbunden kvinna går bra. Hon kan vara MS-sjuk också. Ha haft bröstcancer, inga njurar osv. Sånt bryr jag mig inte om.
Citera
2021-07-16, 03:05
Medlem
Lyzzas avatar
Du får hänga utanför dörren på Fontänhuset och kolla om du hittar någon att bjuda på fika. https://www.fountainhouse.se/
Citera
2021-07-16, 08:52
Medlem
vtcs avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Menar du kopparmärra eller?
Nej - emotrappan ligger inuti Nordstan, vid utgången som vetter mot Centralstationen. Precis innan "kisstunneln".

https://i.redd.it/7qflcp9hu4v41.jpg
Citera
2021-07-16, 09:43
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vtc
Nej - emotrappan ligger inuti Nordstan, vid utgången som vetter mot Centralstationen. Precis innan "kisstunneln".

https://i.redd.it/7qflcp9hu4v41.jpg

Jaha, där ja. Brukar sitta liknande typer vid foten/basen av kopparmärra. TS bor tydligen i Stockholm, men finns antagligen sådana ställen där också. Kanske "plattan"?
Citera
2021-07-16, 09:47
Medlem
Ghastens avatar
Plattan, Medis eller Gullmarsplan. Där hänger mycket alkisar med problem. Brukar gå minst 6 gubbar på en kvinna men har du pengar bjuder på bira och sprit lär du stiga i graderna i gänget.
Citera
2021-07-16, 12:14
Citat:
Ursprungligen postat av Ghasten
Plattan, Medis eller Gullmarsplan. Där hänger mycket alkisar med problem. Brukar gå minst 6 gubbar på en kvinna men har du pengar bjuder på bira och sprit lär du stiga i graderna i gänget.
Nu är det nog inte en gammal alkis jag vill ha eftersom vad jad jag har sett så ser dom bedrövliga ut. Hur kan det gå 6 gubbar på varje kvinna... Var är nr 1 till 5?
Citera
2021-07-16, 13:37
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmskuken
Nu är det nog inte en gammal alkis jag vill ha eftersom vad jad jag har sett så ser dom bedrövliga ut. Hur kan det gå 6 gubbar på varje kvinna... Var är nr 1 till 5?

Menade att om du tittar på deras gäng. Så brukar det vara typ 10 män sen 2 kvinnor. Det är aldrig tvärtom att det sitter 10 kvinnor och super hela dagarna.
Plattan kanske du kan hitta någon.
Citera
2021-07-16, 13:51
Medlem
Citat:

Hazarerna och de övriga invandrargrupperingarna verkar ha kört bort emosarna därifrån. Var längesedan det var många emos på emotrappan. Tror inte 15åriga svenska söta småtjejer med rosa/svart hår och självskadeärr hade så mycket att sätta emot de mer hårdföra grupperingarna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in