2021-07-13, 16:15
Medlem
Degpojks avatar
Citat:
Två män ska ha misshandlat en tredje på en parkering i Kungens Kurva i södra Stockholm.

Enligt polisen blev mannen slagen med ett tillhygge. Han har förts till sjukhus med ambulans.

Polisen arbetar med att ta reda på vad som hänt. De båda gripna kommer att förhöras, och även brottsoffret när de tär möjligt, skriver polisen på sin hemsida.

https://live.aftonbladet.se/supernyt...ring.tAT-yZzPN

Någon som vet vad som föranlett situationen? Vilka är GM? Min gissning är två MENA-män som blivit kränkta efter att ha försökt "norpa" en p-plats av en svensk herre som var där med sin familj och gjorde rätt för sig. Vad tror ni?
Citera
2021-07-13, 16:30
Medlem
halaltarzans avatar
Parkeringsvakt som fått på käften månne?
Citera
2021-07-13, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Degpojk

Någon som vet vad som föranlett situationen? Vilka är GM? Min gissning är två MENA-män som blivit kränkta efter att ha försökt "norpa" en p-plats av en svensk herre som var där med sin familj och gjorde rätt för sig. Vad tror ni?

Kan väl lika gärna vara en gapig och skrikig sån där narcissistisk nyliberal i en Tesla eller liknande som tagit ut svängarna allt mer och till slut tror han äger hela världen som välbehövligt tagits ner på jorden efter att ha snott en p-plats mitt framför någon som snällt väntade på sin tur.

Har parkerat där mängder av gånger och aldrig ens varit nära att en MENA skulle sno en p-plats eller på annat sätt bråka.
Citera
2021-07-13, 16:56
Medlem
Degpojks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Kan väl lika gärna vara en gapig och skrikig sån där narcissistisk nyliberal i en Tesla eller liknande som tagit ut svängarna allt mer och till slut tror han äger hela världen som välbehövligt tagits ner på jorden efter att ha snott en p-plats mitt framför någon som snällt väntade på sin tur.
Det kan man ju också hoppas på. Jag hade gärna betalat för att få se det hela.
Citera
2021-07-13, 18:26
Medlem
Krimkolls avatar
Står inte den där korvskojaren på en parkering i Kungens Kurva? Kanske blivit slagsmål i korvkön?
Citera
2021-07-13, 22:08
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Parkeringsvakt som fått på käften månne?

Är det inte gratis där i 3h? Om inte bilen är felparkerat känns det konstigt. Borde vara rätt mycket folk där som såg det om de inte är någon undanskymd liten parkering.
Citera
2021-07-13, 23:07
Medlem
Nyadeln som parkerar på handikapparkeringen igen?
Citera
2021-07-14, 03:42
Medlem
aphrodisias avatar
nu är ju kungens kurva mycket mer spännande än ni tror. Det finns t.ex ett hotell för hemlösa, med 100 platser.ligger bredvid hotell dialog. där görs mycket affärer av okänd art.
polska systembolaget finns i KK, där vodkan kostar 100:-- flaskan.
Scientologerna i Sverige har sina möteslokaler där.
Sveriges sunkigaste hotell ligger där också och heter månen.
det finns x - antal läger runt om i skogarna., mest romer men också svenska hemlösa.
heron city har mycket folk .på kvällarna.
jmen jag gissar fyllskallar från något av hotellen.
Citera
2021-07-14, 09:20
Medlem
Degpojks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Står inte den där korvskojaren på en parkering i Kungens Kurva? Kanske blivit slagsmål i korvkön?
den fete korvgubben kanske retade upp fel herre ännu en gång, som han gjort 1000 ggr innan, och sedan fått en blåklocka
Citera
2024-10-17, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Degpojk

Gärningsmannen heter j**my A*der**n
Handlade om droger dem bodde på hotell månen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in