Har fyllt 30 så är det lugnt o va milfhunter då lr?

Det skiljer nästan 20 år mellan mig och min fästmö, trodde aldrig det var möjligt att förstå visheten som äldre kvinnor har, hon har korrigerat många av mina ungdomliga brister, hon fick mig att sluta vara en dryg jävel med vassa kommentarer, hon var den första som krossade min säkra rustning.
Hon fick mig att helt släppa på status och stress, istället finna kärleken och att uppskatta nuet mer.
Kollar aldrig på nyheter, påmnner mig när jag börjar bli för påverkad av internet typ flashback så mitt datormissbruk har sjunkit markant, har blivit medveten om så många saker o det är tack vare henne kvinnan i mitt liv.
Jag var en egotrippad know-it-all med rustning av kaxiga kommentarer (för att skydda mina känslor), den enda tillgången till magi hade jag i min pouch of elixirs, psykedeliska svampar, ganja och kanske mdma (Nåt som hon behövde medicinskt för att ta sig igenom trauman).
Men den där magiska biten, som jag måste använda svampar till att aktivera inom mig, den har hon flytande fötts i.
Så kvinnor är härliga men om du träffar en outsider milf med vänlig personlighet, missa inte chansen hon kanske snurrar igång din värld.