2021-07-13, 14:13
Medlem
Jag har läst ganska länge på det här forumet angående missnöje eller folk som har blivit bittra men det har alltid visat sig att de har dejtat fel kvinnor. Ni har dejtat kvinnor som är över 30 år.

En emotionell frisk, kvalité kvinna skulle aldrig gå i flera år och vara singel. Det betyder att det är något i hennes hjärna som inte står rätt till men ändå går ni och dejtar dessa sen kommer ni tillbaka och klagar och säger hur alla kvinnor är lögnare, oseriösa si eller så. Och spyr er hat på alla kvinnor.

Om ni hänger på Tinder så ser ni att det är samma kvinna om och om igen i flera år. De här kvinnorna är inte seriösa, de fördriver ens tid, de vill bara komma åt oss män som har hög värde i den sexuella marknaden och tror att de kan attrahera oss med deras rynkiga ansikte och halv trasiga kropp.

Jag är min 30-års spann och har fått det här bekräftat med åren men ändå händer att man går tillbaka för man vet också på ett sätt hur det slutar, så nu har jag bestämt mig helt och hållet säga nej till kvinnor över 30 år.

Sen att det finns desperata killar som kan tänka sig allt och inte har några standards ja då är det förståligt men kom inte och anklaga henne för massa saker när du blivit varnad i förväg vad du ger dig in på.

Här är väldigt bra video jag starkt rekommenderar att ni kollar på vad jag menar med min tråd
https://youtu.be/JeESxEViuDU

Nu pratar jag förstås inte bara om utseendet utan personligheten också.
Senast redigerad av Halv8hosmig 2021-07-13 kl. 14:17.
Citera
2021-07-13, 14:26
Medlem
Niggwards avatar
Det är betydligt mer nyanserat än "dejta ingen kvinna över 30". Folk är på olika platser i livet och vill olika saker. I ditt exempel så utgår du från att alla kvinnor som är singlar över 30 år har per definition varit singlar en längre tid eller inte haft tidigare bra relationer, vilket såklart är felaktigt.

Någon kan ha varit i en relation i 15 år och blir singel när de är 38, behöver inte alls vara odejtbart för någon som inte vill ha en oerfaren party 20 åring. Kommer helt ner till vad man är ute efter.

Och nej, alla män och kvinnor letar inte efter exakt samma typ av partner.

Vissa gillar inte unga 20 åringar som äldre. Vad har man ens gemensamt? Det yngre yttre behöver inte nödvändigtvis kompensera för deras barnsliga livstid och beteende.

Nej, ännu en genereliserande skittråd.
Senast redigerad av Niggward 2021-07-13 kl. 14:29.
Citera
2021-07-13, 14:27
Medlem
Intelligentdesigns avatar
att en tjej är 30 och singel betyder ju inte att hon vart singel en massa år
Citera
2021-07-13, 14:27
Bannlyst
Jo tack jag vet! Dejta en 30+ häromveckan och det va sista gången...sen förstår jag inte hur dom tänker med fillers och plastrumpa och plastbrösten.....tror dom att dom blir snyggare? Är det ingen som vågar säga sanningen till dom? När ska det få ett slut?
Citera
2021-07-13, 14:31
Medlem
Dom är bäst
Citera
2021-07-13, 14:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dirtsa11
Dom är bäst

Man ångrar en del i livet. Jag hade ögon för en på cirka 32 när jag var ett par år äldre. Fin personlighet, riktigt schysst kropp. Hon hade sina utseendemässiga skavanker och var långt ifrån den populära. Men just med HENNE borde jag ha bildat familj iallafall.

Så jag vet inte vad TS pratar om.
Citera
2021-07-13, 15:07
Medlem
okok1s avatar
Världen är inte svartvit.
Citera
2021-07-13, 15:11
Medlem
FashionMonsters avatar
Har fyllt 30 så är det lugnt o va milfhunter då lr?
Det skiljer nästan 20 år mellan mig och min fästmö, trodde aldrig det var möjligt att förstå visheten som äldre kvinnor har, hon har korrigerat många av mina ungdomliga brister, hon fick mig att sluta vara en dryg jävel med vassa kommentarer, hon var den första som krossade min säkra rustning.
Hon fick mig att helt släppa på status och stress, istället finna kärleken och att uppskatta nuet mer.

Kollar aldrig på nyheter, påmnner mig när jag börjar bli för påverkad av internet typ flashback så mitt datormissbruk har sjunkit markant, har blivit medveten om så många saker o det är tack vare henne kvinnan i mitt liv.

Jag var en egotrippad know-it-all med rustning av kaxiga kommentarer (för att skydda mina känslor), den enda tillgången till magi hade jag i min pouch of elixirs, psykedeliska svampar, ganja och kanske mdma (Nåt som hon behövde medicinskt för att ta sig igenom trauman).
Men den där magiska biten, som jag måste använda svampar till att aktivera inom mig, den har hon flytande fötts i.

Så kvinnor är härliga men om du träffar en outsider milf med vänlig personlighet, missa inte chansen hon kanske snurrar igång din värld.
Citera
2021-07-13, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Jag har läst ganska länge på det här forumet angående missnöje eller folk som har blivit bittra men det har alltid visat sig att de har dejtat fel kvinnor. Ni har dejtat kvinnor som är över 30 år.

En emotionell frisk, kvalité kvinna skulle aldrig gå i flera år och vara singel. Det betyder att det är något i hennes hjärna som inte står rätt till men ändå går ni och dejtar dessa sen kommer ni tillbaka och klagar och säger hur alla kvinnor är lögnare, oseriösa si eller så. Och spyr er hat på alla kvinnor.

Om ni hänger på Tinder så ser ni att det är samma kvinna om och om igen i flera år. De här kvinnorna är inte seriösa, de fördriver ens tid, de vill bara komma åt oss män som har hög värde i den sexuella marknaden och tror att de kan attrahera oss med deras rynkiga ansikte och halv trasiga kropp.

Jag är min 30-års spann och har fått det här bekräftat med åren men ändå händer att man går tillbaka för man vet också på ett sätt hur det slutar, så nu har jag bestämt mig helt och hållet säga nej till kvinnor över 30 år.

Sen att det finns desperata killar som kan tänka sig allt och inte har några standards ja då är det förståligt men kom inte och anklaga henne för massa saker när du blivit varnad i förväg vad du ger dig in på.

Här är väldigt bra video jag starkt rekommenderar att ni kollar på vad jag menar med min tråd
https://youtu.be/JeESxEViuDU

Nu pratar jag förstås inte bara om utseendet utan personligheten också.

Är själv över 30,, skulle aldrig falla mig in att dejta någon omogen tjej under 30.
(annat än för en stunds sex såklart)
Citera
2021-07-13, 18:54
Medlem
Vet flera tjejer i 35årsåldern som bara är 35 i utseendet och passet. Mentalt och beteendemässigt ingen som helst skillnad mot en 20åring elker tom 15åring. Så det är inte så stort problem som ts gör det till alltid.
Citera
2021-07-13, 19:02
Medlem
Jag har dejtat en kvinna över 30 (över 40), är det fel på mig, ts?
Citera
2021-07-13, 19:23
Medlem
Köper inte riktigt att singel kvinnor över 30 är emotionellt rubbade, det känns som det är större risk att unga tjejer är emotionellt instabila, de har psykisk ohälsa i högre grad än äldre kvinnor.

Tjejer som dejtar äldre män är inte heller kända för att vara harmoniska , det är ett bekräftelsesökande beteende som visar på dålig självkänsla.

Däremot kan jag köpa att man utifrån snygghet inte dejtar 30+, men det var inte ditt argument.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in