2021-07-18, 07:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey
Men när sa jag att jag föredrar att bo nära invandrare? Det har jag aldrig sagt. Jag skulle inte välja att bo i tex Rinkeby frivilligt. Det är sant. Jag är hellre en hammare än en spik.
Är jag hycklare, ok inga problem.

Nä just det. Eftersom du är rasse. En rasse som anklagar andra för att vara rasse men inte erkänner vad du själv är. Genomfalsk från början till slut. Och där går du på stan med dina falska ögon och ditt djävla flin för att du vill bemöta invandrarna på ett så härligt sätt så trots det. För du vill ju inte så hat. Ja du är allt en djävla åsna du.
Citera
2021-07-20, 23:13
Medlem
Scholdpaddas avatar
Trams , detta kanske stämmer in på vissa invandrare som lever i utanförskap och är frustrerade och mår dåligt och väljer att ta ut sin ilska över svenskar.

Men jag och många med mig älskar infödda svenskar :-) jag är 100% Vänster dessutom och står upp för alla människors lika värde överallt och alltid, men jag ÄLSKAR svenskar i överlag. Jag tycker faktiskt att de flesta infödda svenskar är världens snällaste och goaste människor, annars hade inte jag och min familj levt här :-) Min erfarenhet är mestadels positiv när det gäller svenskar och Sverige :-).
Citera
2021-07-21, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scholdpadda
Trams , detta kanske stämmer in på vissa invandrare som lever i utanförskap och är frustrerade och mår dåligt och väljer att ta ut sin ilska över svenskar.

Men jag och många med mig älskar infödda svenskar :-) jag är 100% Vänster dessutom och står upp för alla människors lika värde överallt och alltid, men jag ÄLSKAR svenskar i överlag. Jag tycker faktiskt att de flesta infödda svenskar är världens snällaste och goaste människor, annars hade inte jag och min familj levt här :-) Min erfarenhet är mestadels positiv när det gäller svenskar och Sverige :-).
och det är för att utan mesiga och naiva vänsterliberala svenskar hade asylparasiter aldrig kunnat sätta sin fot i Sverige i syfte att missbruka landet. Aftonhoran, DN och dess sympatisörer är ju de som möjliggör migranternas närvaro i landet, men det är val snart och den möjligheten kan komma att ta slut vilket jag hoppas sker så alla socioekonomiska migranter blir tvångsdeporterade.
Citera
2021-07-21, 16:50
Medlem
Finskar har börjat att kolla lite.

Och andra folkgrupper i mångkulturen. Vad kan vi ge, och vad kan vi få?

Om inget, vad har vi att vänta oss?
Senast redigerad av pk2 2021-07-21 kl. 16:53.
Citera
2021-07-21, 16:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scholdpadda

Stickspår men "alla människors lika värde" borde du lägga av med eftersom det inte gäller. Det är bara ett fånigt uttryck. Undrar jag om det inte kom till för att användas som argument för öppna svenska gränser och därmed helvetet Sverige har förvandlats till att vara.

Skulle uttrycket gälla skulle vi exempelvis kunna skippa allt vad anställningsintervjuer och meritförteckningar heter. "Alla sökande är ju lika mycket värda ju".
Citera
2021-07-21, 16:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
och det är för att utan mesiga och naiva vänsterliberala svenskar hade asylparasiter aldrig kunnat sätta sin fot i Sverige i syfte att missbruka landet. Aftonhoran, DN och dess sympatisörer är ju de som möjliggör migranternas närvaro i landet, men det är val snart och den möjligheten kan komma att ta slut vilket jag hoppas sker så alla socioekonomiska migranter blir tvångsdeporterade.

Tyvärr. Valutgången 2022 blir nog lika mycket deprimerande ur ett svenskt perspektiv som 2018. Inte läge att hoppas varje gång.
Citera
2021-07-24, 08:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Nej vi är inte guds gåva till mänskligheten utan vi vill att ni flyttar hem till era egna hemländer och låter oss svenskar vara ifred!

Alla ser hatet från kulturberikare och alla ser hatet från svenskarna och vi måste alla inse att mångkultur helt enkelt inte fungerar.

Det kommer bara sluta i inbördeskrig!

Flytta hem haha och låta er svenskar vara i fred😂😂gråtande 🇸🇪🍌 som tror att det kommer att bli inbördeskrig
Citera
2021-07-24, 08:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Gör allt jag kan för att slippa se dem. Tittar förbi dem. Vore jag döv så jag slapp höra dem vore det ett plus i bedrövelsen av att vara handikappad.

Haha roligt att snart kommer du inte kunna slippa se dom.
Citera
2021-07-24, 08:41
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey
Så du uppför dig precis som en hund.
Vad gör dig förresten bättre än muslimer?
Du är lika hatisk och primitiv själv.
Du borde ha mer förståelse för dom. Ni är ju identiska.

Men du hatar nog dig själv,,, innerst inne.
Det är därför du söker dig till FB och liknande för att få peka ditt finger och skylla allt på andra.
Trots att felet är minst lika mycket ditt.

Hund? Nej nej jag stirrar ner en hund som initierar med mig, du måste förstå skillnaden bäste åsna. Hundpsykologi används mot dessa hundar på två ben.

Vadå identiska? Detta är mitt land, de är inte välkomna, de får helt enkelt acceptera att jag sagt att de ska åka hem, jag är en fredlig man tills de börjar jiddra, då möter de motstånd de inte klarar av.

Knappast MITT FEL, jag har ingen skuld, det är dina arabiska hundar som äntrar mitt land trots att jag sagt nej. Jag har NOLL SKULD i vad inkräktare gör, jag har inte sabbat deras pissländer det har de själva gjort, de är smuts under mina skor, du som försvarar detta är smuts ovanpå mina skor. Smuts som smuts, ni kommer alla brinna. Synd att ni inte kunde ta till er av instruktioner som att åka hem eller sluta jiddra.
Citera
2021-07-24, 08:48
Medlem
Tydligen ligger inte Svenskarna högt i kurs, och samtidigt når inte många av invandrarpacket
upp i samma division som svensken heller, så vem ligger högst upp i herakin, jo svensken
Citera
2021-07-24, 10:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Avalionn
Haha roligt att snart kommer du inte kunna slippa se dom.

Varför är det roligt? Är du svenskhatande sadist? Vad har svensken gjort dig för ont?

Är det roligt för dig att veta att att detta är givetvis inga som helst unika tankar utan kvitto på att mångkulturen är genuint hatad.
Citera
2021-09-06, 20:55
Medlem
HipToBeSquares avatar
Man behöver inte vara invandrare för att hata svenskar, jag hatar också svenskar.

Svenskar och även nordbor som t.ex. norrmän, danskar och nordtyskar är extremt narcisstiska. Detta manifesterar sig i regel att de blir ett extremt självgoda människor, som vill rättfärdiga allt genom som självgodhet och rättfärdighet. Svenskar och många andra i norden är egentligen inte övermänniskor utan utmärker sig inte genom att vara överpresterare. Genom politisk korrekthet och narcissim så blir falskheten total och invandrare kan inte undvika att märka detta. Jag märker det hela tiden och svenskar är extremt påfrestande att ha att göra med. Svenskar är helt enkelt höga på sig själva och man har lust att säga till dem att göra en video så att de kan runka till sig själva.

En annan sak som denna narcissism orsakar är en övertro på sin egna förmåga. I fallet med invandring tror många svenskar att de kan ta emot, integrera samt försörja alla som kommer hit, vilket så klart på sikt omöjligt. Detta är en av anledningarna att svenskarna har varit så lätta att övertyga att massinvandring är bra. Något som funkar på narcissister är smicker och uppmärksamhet, något som kan få dem i trans och nästan få en orgasm. Jag kan tänka mig att detta är metoden som används på svenska politiker för att vinna över dem, t.ex. på Bilderberg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in