2021-07-13, 15:20
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tombauhaupda
Bor man i Flen får man ju skylla sig själv..
Men inga otrevliga invandrare spänner ögonen i mig . Kanske skräpar ned litet mer, men inget i stil med andra länder. Kan det inte vara du dom glor otrevligt på dom. Kanske problemet ligger där. Vem gillar att bli glodda på av en sur jävel?
Citera
2021-07-13, 15:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey
Men inga otrevliga invandrare spänner ögonen i mig . Kanske skräpar ned litet mer, men inget i stil med andra länder. Kan det inte vara du dom glor otrevligt på dom. Kanske problemet ligger där. Vem gillar att bli glodda på av en sur jävel?
jag går alltid med cyklop på mig utomhus
Citera
2021-07-13, 15:47
Medlem
Inläggen är så konstigt historielösa. Att man inte gillar, eller t o m "hatar", svenskar är väl inget märkvärdigt. Såna känslor finns ju i alla invandrargrupper. Finländare kan ju ibland säga "svenskdjävlar" när det bråkas i en buss, eller i en spårvagn. So what? Estländare som bott länge i Sverige kan ibland göra utfall gentemot svenskar, och det svenska i samhället, och så vidare. Hur tänker Ni? Att Ni är Guds gåva till mänskligheten?
Citera
2021-07-13, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tao707
Inläggen är så konstigt historielösa. Att man inte gillar, eller t o m "hatar", svenskar är väl inget märkvärdigt. Såna känslor finns ju i alla invandrargrupper. Finländare kan ju ibland säga "svenskdjävlar" när det bråkas i en buss, eller i en spårvagn. So what? Estländare som bott länge i Sverige kan ibland göra utfall gentemot svenskar, och det svenska i samhället, och så vidare. Hur tänker Ni? Att Ni är Guds gåva till mänskligheten?

Nej men det är ju inte så smart att låta grupper som hatar svenskar att ta över landet.
Citera
2021-07-13, 18:55
Medlem
Citat:

Nej vi är inte guds gåva till mänskligheten utan vi vill att ni flyttar hem till era egna hemländer och låter oss svenskar vara ifred!

Alla ser hatet från kulturberikare och alla ser hatet från svenskarna och vi måste alla inse att mångkultur helt enkelt inte fungerar.

Det kommer bara sluta i inbördeskrig!
Citera
2021-07-13, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geasyl
Invandrare firar när något dåligt drabbar Sverige.
Invandrare firar när Svenska poliser dör.
Invandrare hatar våra Svenska värderingar.
Invandrare hatar vår Svenska kultur.
Invandrare tycker sig ha rätt att våldta unga Svenska tjejer.
Invandrare förnedringsrånar Svenskar på grund av sitt hat.
Invandrare visar upp sin stolthet över sina hemländer när dem tar studenten från en skola betalt av Svenska skattebetalare genom att vifta med diverse flaggor.
Listan kan tyvärr göras lång.

I Sverige är det inte ovanligt att invandrare hatar allt vi står för. Det finns ingen stolthet bland dem att bli en Svensk medborgare.
Detta gäller såklart inte ALLA invandrare, men detta fenomenet finns hos invandrarna som grupp.

Meningen med tråden:
1. Länka till exempel på invandrares hat mot Svenskar & Sverige.
2. Fritt diskutera upplevelser vi haft på hur detta hat utspelar sig.
3. Fritt diskutera varför vi tror detta hat finns.

Anledning till trådstart
Läste nyss detta inlägg och såg hur en person skriver om hur invandrare öppet hatar Svenskar. Dessa inlägg är ju då, vad jag förstår, skrivna på ett annat språk och i FB-grupper som jag inte är med i. Men det måste ju vara flera av er som bevittnat liknande och kan länka till dessa inlägg här. Jag hade velat samla ihop lite källor på denna enorma fräckhet som jag inte förstår mig på.

Kom med exempel!

Inte de från Europa.

Bara alla från Mena, Somalia, Afrika osv, de grupper som väller in i Sverige och kommer att ta över.
Citera
2021-07-13, 20:26
Medlem
CassandraCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geasyl
Invandrare firar när något dåligt drabbar Sverige.
Invandrare firar när Svenska poliser dör.
Invandrare hatar våra Svenska värderingar.
Invandrare hatar vår Svenska kultur.
Invandrare tycker sig ha rätt att våldta unga Svenska tjejer.
Invandrare förnedringsrånar Svenskar på grund av sitt hat.
Invandrare visar upp sin stolthet över sina hemländer när dem tar studenten från en skola betalt av Svenska skattebetalare genom att vifta med diverse flaggor.
Listan kan tyvärr göras lång.

I Sverige är det inte ovanligt att invandrare hatar allt vi står för. Det finns ingen stolthet bland dem att bli en Svensk medborgare.
Detta gäller såklart inte ALLA invandrare, men detta fenomenet finns hos invandrarna som grupp.

Meningen med tråden:
1. Länka till exempel på invandrares hat mot Svenskar & Sverige.
2. Fritt diskutera upplevelser vi haft på hur detta hat utspelar sig.
3. Fritt diskutera varför vi tror detta hat finns.

Anledning till trådstart
Läste nyss detta inlägg och såg hur en person skriver om hur invandrare öppet hatar Svenskar. Dessa inlägg är ju då, vad jag förstår, skrivna på ett annat språk och i FB-grupper som jag inte är med i. Men det måste ju vara flera av er som bevittnat liknande och kan länka till dessa inlägg här. Jag hade velat samla ihop lite källor på denna enorma fräckhet som jag inte förstår mig på.

Kom med exempel!

Handlar 100% om kultur.

De kommer från en kultur som ser alla som inte är muslimskt troende som smutsiga idioter, ungefär som vi ser på pedofiler eller annat patrask vi inte vill ha att göra med. Detta fattar inte feministerna som röstar för integrationspolitiken.

Muslimerna kommer rulla under radarn relativt lugnt så länge de är en minoritet, men så fort de får majoritet kommer det ta över genom demokratisk omröstning, sedan är det muslimska lagar som gäller, alla som är icke troende kommer få betala extra skatter, kommer inte kunna bosätta sig varsomhelst med mera, det är standard.

Naiva svensken kommer såklart falla in i ledet och anpassa sig, troligtvis konvertera också. De som kan kommer flytta, vissa kommer fajta men lågt antal tror jag.

Kuturen de kommer från ser upp till starka individer som står upp för vad de tror på, även om det de tror på är rappakalja, svensken är mesig, vågar inte säga som de tycker och tänker och är almänt cuckad av feminism och "rätt värdegrunds" förtryck, det är inte mycket att respektera i deras ögon.
Citera
2021-07-14, 07:00
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Finns normalt hat och motstånd mot invandrare?
Då är det naturligtvis så att dom hatar tillbaka.
Newtons lag.

Njae, det är tvärtom, hatet kom speciellt muslimerna med, men även negrerna är de som började jiddra.

De kom hit oinbjudna, de är hatarna.

Citat:
Ursprungligen postat av cultofdeath
"According to a study in 2015, Islam has 1.8 billion adherents, making up about 24.1% of the world population."

Det var 6-7 år sedan. De överstiger nog lätt 2 (kanske 2,5) miljarder idag. Vi vet att dom föder många barn. Många muslimska länder är dåliga på att registrera sin befolkning och vi kan därför räkna med att studien ovan inte var tillräckligt korrekt redan då.

Det tror jag inte, de tappar massor med folk varje dag, grejen är ju att de flesta av de inte kan lämna garderoben i det här fallet då det innebär uteslutning ur släkten alternativt att man mördas av sin egna släkt.

Vidare är de fredliga muslimerna inte muslimer enligt koranen, den som inte utför jihad är ingen muslim.

I stort sett ingen konverterar till islam. Det kanske finns 500 miljoner riktiga muslimer och 1+ miljard avfällingar. Situationen är ljusare än man kan tro, muslimerna ljuger dessutom som en häst travar mest hela tiden, tror inte på deras nummer överhuvudtaget. Religionen i sig är så patetisk att den inte klarar av att folk lämnar den, visar hur falsk den är redan där, man behöver inte ens gå in och visa på falska profetior, falska saker som att solen går ner i en dypöl på natten, att spermier bildas i ryggraden och annan jävla idioti, bara det faktum att om en person lämnar så måste muslimerna mörda personen.

Den som inte följer den ordern är INTE muslim, det är liksom inget förslag, det är en religiös order, att inte följa order är att inte vara muslim, muslim betyder ju en person som underkastar sig, dvs. man följer allt oavsett hur larvigt man tycker det är, annars är man inte muslim.
Senast redigerad av GTFO-Foreigner 2021-07-14 kl. 07:09.
Citera
2021-07-14, 07:02
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:

Frågan är snarare hur tänker ni utlänningar?
Vad gör ni hycklare här? Man flyttar inte till ett land man hatar om man inte är en 100% fitta.

Är du en 100% fitta? Om inte så är det dags att dra nu.
Hej då, kom inte åter.
Citera
2021-07-14, 08:34
Medlem
BoulevardAlrunas avatar
Citat:

Va? Har flera bekanta med ickesvensk bakgrund, tex forna Jugoslavien o Chile. Har aldrig hört dom säga att de hatar Sverige och svenskar. Aldrig. De har skojat om saker som är typiskt svenska men det är inget hat snarare en kärleksfull drift.
Estländare o finnar känner jag inga personligen men det är inte de som våldtar och bränner bilar. Eller ”det förekommer i alla invandrargrupper”nä du
Citera
2021-07-14, 10:11
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GTFO-Foreigner
Njae, det är tvärtom, hatet kom speciellt muslimerna med, men även negrerna är de som började jiddra.
De kom hit oinbjudna, de är hatarna.
.
Men jag och ingen jag känner har några problem med hatfulla invandrare.
Det verkar mest bara vara folk som vill få blänga hatiskt på dom utan anledning som råkar ut för hat.

En rolig typ skapade en tråd om det häromdan.
Invandrare blir arga och blänger om jag blänger på dom.
Jag blir arg om dom blänger. Jag får blänga hur mycke jag vill,,, sa han. LOL
Senast redigerad av Talking-Donkey 2021-07-14 kl. 10:13.
Citera
2021-07-14, 19:34
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Men jag och ingen jag känner har några problem med hatfulla invandrare.
Det verkar mest bara vara folk som vill få blänga hatiskt på dom utan anledning som råkar ut för hat.

En rolig typ skapade en tråd om det häromdan.
Invandrare blir arga och blänger om jag blänger på dom.
Jag blir arg om dom blänger. Jag får blänga hur mycke jag vill,,, sa han. LOL

Njae det är snarare utlänningar som leker dominansleken, det är araber och kurder som leker den här leken mest av alla.
Har själv lekt leken många gånger när man stått på en station och längre bort står en utlänning som initierar leken. Sen stirrar man argt på varandra tills den andra ger upp och viker blicken, den är den dominerade.

Visst kanske finns arga gubbar på landet som blänger på de oftast värdelösa utlänningarna som går och slår dank (då handlar det om att de inte gör rätt för sig och ilskan är rättfärdig), i storstäderna är dominansleken relativt vanligt förekommande, intieras alltid av utlänningar och det är utlänningar i typ 25 års åldern.
Yngre och äldre utlänningar håller inte på så här, kanske i sina egna åldersgrupper? Tror dock inte de äldre gör det, de vet att de är gamla, svaga och långsamma samt har riktigt låga T-nivåer.

Du får komma ihåg att åtminstone samtliga muslimer i landet följer islams erövrings order, därav att man försöker dominera och terrorisera, precis som allah (Muhammad är allah, framgår tydligt i koranen när allah hela tiden ger Muhammad allt han vill ha, t.o.m. bryter mot sina egna regler och bryter mot folks traditioner att inte gifta sig med sina barns fruar och såna sjuka grejer som Muhammad höll på med som det perversa mordiska kräk han var) har beordrat.

Dessutom räknas icke muslimer som apor och grisar, hatet är enormt och kommer direkt från koranen, ju mer en muslim tror på korane ju mer kommer den hata för att bli en tvättäkta muslim som ISIS t.ex. Terroristerna är de riktiga muslimerna, t.o.m. koranen säger att fredliga muslimer inte är muslimer, de är hycklare och fiender till islam. Sura 4:8, 4:77-78, 4:88-89, 4:97, 9:16, 9:38, 9:43-45, 9:48, 44:11+17, 47:20-21 med flera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in