Citat:
Ursprungligen postat av
Talking-Donkey
Men jag och ingen jag känner har några problem med hatfulla invandrare.
Det verkar mest bara vara folk som vill få blänga hatiskt på dom utan anledning som råkar ut för hat.
En rolig typ skapade en tråd om det häromdan.
Invandrare blir arga och blänger om jag blänger på dom.
Jag blir arg om dom blänger. Jag får blänga hur mycke jag vill,,, sa han. LOL
Njae det är snarare utlänningar som leker dominansleken, det är araber och kurder som leker den här leken mest av alla.
Har själv lekt leken många gånger när man stått på en station och längre bort står en utlänning som initierar leken. Sen stirrar man argt på varandra tills den andra ger upp och viker blicken, den är den dominerade.
Visst kanske finns arga gubbar på landet som blänger på de oftast värdelösa utlänningarna som går och slår dank (då handlar det om att de inte gör rätt för sig och ilskan är rättfärdig), i storstäderna är dominansleken relativt vanligt förekommande, intieras alltid av utlänningar och det är utlänningar i typ 25 års åldern.
Yngre och äldre utlänningar håller inte på så här, kanske i sina egna åldersgrupper? Tror dock inte de äldre gör det, de vet att de är gamla, svaga och långsamma samt har riktigt låga T-nivåer.
Du får komma ihåg att åtminstone samtliga muslimer i landet följer islams erövrings order, därav att man försöker dominera och terrorisera, precis som allah (Muhammad är allah, framgår tydligt i koranen när allah hela tiden ger Muhammad allt han vill ha, t.o.m. bryter mot sina egna regler och bryter mot folks traditioner att inte gifta sig med sina barns fruar och såna sjuka grejer som Muhammad höll på med som det perversa mordiska kräk han var) har beordrat.
Dessutom räknas icke muslimer som apor och grisar, hatet är enormt och kommer direkt från koranen, ju mer en muslim tror på korane ju mer kommer den hata för att bli en tvättäkta muslim som ISIS t.ex. Terroristerna är de riktiga muslimerna, t.o.m. koranen säger att fredliga muslimer inte är muslimer, de är hycklare och fiender till islam. Sura 4:8, 4:77-78, 4:88-89, 4:97, 9:16, 9:38, 9:43-45, 9:48, 44:11+17, 47:20-21 med flera.