Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-07-16, 06:23
  #265
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Jag pratade med min läkare häromdagen, han sa att han inte skulle vaccinera sig och han tyckte att alltihop var jävla trams. Jag ska meddela honom att han är lågutbildad.

Du har en egen läkare alltså vad lider du av i övrigt? Trodde du skydde sjukvården som pesten.
Citera
2021-07-16, 23:06
  #266
Medlem
Nej jag ska inte vaccinera mig! Eftersom fler vaccinerade dör av delta än ovaccinerade. Så till alla fåren där ute, bye bye när nya strängar kommer och ni har sabbat ert eget immunförsvar.
Ni hade kunnat göra som översteprästen Anthony Fauci gör och överdosera vitamin D. Sen plussa på med zink och vitamin C.
Citera
2021-07-24, 11:47
  #267
Medlem
Doxycyklin87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prgm
Såg att det dykt upp ett par forskningsrapporter från Washington och Australien att vi som har antikroppar verkar ha dem för alltid. Iaf i flera decennier, så det blir nog inget vaccin för min del.
Källor :
https://medicine.wustl.edu/news/good...dy-protection/

https://www.nature.com/articles/d41586-021-01442-9

Varför skulle du inte ha det? T-cellar försvann inte plötsligt när covid dök upp. Alla med en halvt fungerande hjärna förstår att t-cellsimmunitet troligtvis redan finns hos en stor majoritet av befolkningen. Vilket gör det ännu läskigare att de prackar på människor vaccin och vägrar testa för t-celler.
Citera
2021-07-26, 15:47
  #268
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeathByBomba
Nej jag ska inte vaccinera mig! Eftersom fler vaccinerade dör av delta än ovaccinerade. Så till alla fåren där ute, bye bye när nya strängar kommer och ni har sabbat ert eget immunförsvar.
Ni hade kunnat göra som översteprästen Anthony Fauci gör och överdosera vitamin D. Sen plussa på med zink och vitamin C.

Strängar? Som i G-strängar?

Att Fauci inte är att lita på visste alla normala och vettiga personer från början. Samma gäller WHO. Så dåligt argument.
Citera
2021-08-05, 13:04
  #269
Medlem
Jag har inte och tänker inte vaccinera mig och anledningen behåller jag för mig själv. Varför? För att jag vill inte utsätta mig för folks åsikter och den häxjakt det blir. Om man är så djävla orolig och rädd för dem som inte vill vaccinera sig så fortsätt håll avstånd. Jag har inga problem med att folk håller sig undan, tvärtom så är det nog det bästa som följt med i detta.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback