• 2
  • 3
2021-07-08, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
Tror jag inte ett skit på. Svarta män är de minst attraktiva männen bland alla kvinnor i världen, även i Sverige. De enda negrer som ens kommer i närheten av en svensk tjej med normalt utseende är möjligtvis rappare eller elitidrottare, men de är fortfarande jävligt fula.

MENA-killar är inte så värst populära heller, men de är åtminstone kaukasoider & ses inte som lika fula.

Många negrer som knullar attractiva svenska tjejer idag. Inte ovanligt att se. Det här var det första jag såg när jag öppna insta.. någon svensk brud med en svart kille

https://imgur.com/a/CafeaXQ
2021-07-08, 23:06
Medlem
Bra att det finns några som plockar upp skräpkvinnorna.
2021-07-08, 23:07
Medlem
Niggwards avatar
Inget att oroa sig för TS. Dessa tjejers framtid är inte ljus. Kommer sluta miserabelt om de fortfarande är vid liv dvs
2021-07-08, 23:08
Medlem
Mobscenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibis99
Svenska män är kuvade, och jäkligt glömska. Svenska män minns inte vad som hände igår.

Sverige har ju haft längsta freden så det blir väldigt svårt. Förstår du vad jag menar? Svea har aldrig fått smaka på förföljelse och förtryck. Nu har karman kommit på beställning.
2021-07-08, 23:21
Medlem
i rålis
2021-07-08, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibis99
Det är lugnt

De flesta svenska män kommer stå med öppna tacksamma armar när dessa brudar kommer rännande.

Ni duger inte nu och får titta på, sen ska ni ta på er skulden, kollektivt för att en del av dem råkat illa ut. Eller försörja bruden som åkt svarta kuk-karusellen.

Kanske rent av kommer med bortbyting som behöver försörjas.

Ja så är det ju, flesta svenska kvinnor gifter sig vid 35. Hur många normala vettiga män vill gifta sig med en 35 åring som lekt YOLO? Jo svenska desperata män. Antigen en 35 år eller en thailändska.

Citat:
Ursprungligen postat av GrisSlaktarnTomas
Nice. Är det en drop-in grej tror du eller måste man ha anmält sig till någon kurs?

Detta pågår ute vid skateboard parken. Hög musik och massa svarta män med blonda 10 poängare. Tjejerna är riktigt fina måste jag tillägga. Typiska fitness-instagram tjejer.

Citat:
Ursprungligen postat av Mobscene
Brukar aldrig se sånt.
Låt alla få göra vad de vill med sina kroppar.

Åk förbi så kommer meningen brukar aldrig ändras.

Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Bra att det finns några som plockar upp skräpkvinnorna.

Vissa av brudarna är så fina att man inte förstår vad som gått fel. Uppenbarligen drar dom sen hem med afrikanen.

Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Inget att oroa sig för TS. Dessa tjejers framtid är inte ljus. Kommer sluta miserabelt om de fortfarande är vid liv dvs

Varför skulle dom inte vara vid liv
2021-07-08, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Kul! Gött att ungdomarna har sköj.

Ja med den synen ska väl svensken inte klaga i efterhand på mångkulturen som försigår i snabb takt. Där svenskor snart har beblandat sig så pass att knappt blonda barn föds
2021-07-09, 00:16
Medlem
Mobscenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WayToRichness
Ja så är det ju, flesta svenska kvinnor gifter sig vid 35. Hur många normala vettiga män vill gifta sig med en 35 åring som lekt YOLO? Jo svenska desperata män. Antigen en 35 år eller en thailändska.

Jag är rädd att bitterheten har slagit till hos min herre. Upp med smilbanden!

Har du statistik på när kvinnor gifter sig?
De jag känner är under 30.

YOLO? Man är den man är. Man förändrar inte karaktären.
Jag är snart 30 och känner inte för att ha förhållande på några år. Är det 35 som gäller så jag har väl tur. Enligt många män på FB så ska jag ha någon som är under 30 om jag ska bilda familj. Why not.
2021-07-09, 04:25
Moderator
Amirons avatar
Obefintligt diskussionsunderlag och liknande trådar om kvinnor som umgås med invandrare finns redan.

Hänglås på.

//Mod
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in