• 1
  • 2
2021-07-08, 22:18
Medlem
Vet inte hur många här brukar gå förbi rålambhovsparken men hela sommaren har det varit sensuell-dans där majoriteten av paren är unga (faktiskt jävligt sexiga) svenska tjejer med MENA grabbar. Oftast mörk svarta (ej somalier).

Det är alltså inte folkdans där man valsar loss. Snarare rumpa mot skrev och stadiga grepp på svenskornas rumpa. Ikväll var det nog 50-80 talet blonda brudar på plats.

Undrar hur svenska män känner när dom ser detta spektakel utspela sig varje sommar?
2021-07-08, 22:24
Medlem
utan.att.stannas avatar
Det är väl bara undvika den typen av tjejer. Det ör knappast representativt flr hela det svenska kvinnokollektiver.
2021-07-08, 22:28
Medlem
bubbsels avatar
Det är väl ingen nyhet att kvinnor gillar mörka män.
2021-07-08, 22:29
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StanFallerForst
det e klart att man mår illa när man ser det.

men men, what goes around comes around.....dessa svenska tjejer kommer få ett miserabelt liv när festen är slut...

...kolla på dom, dom mår ju inte bra....anknäbbar, plast överallt och en bil som har gått 40 000+ mil. (fittan givetvis)

ingen vill ha dom i framtiden, de kommer dö ensamma.

vilket glädjer mig. såna här människor behövs inte på våran planet

Vill jag veta hur du vet att deras bilar gått 40k+ mil?
2021-07-08, 22:29
Medlem
Doffe1889s avatar
Blondiner är ju kända för att va korkade. De kan gå ner på en neger för att bevisa att de inte är rasister.
2021-07-08, 22:31
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
naturlig instinkt.....

...jag kan känna lukten av luder flera mil bort.

Hur luktar en bil som gått mer än 40k mil?
2021-07-08, 22:32
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WayToRichness
Vet inte hur många här brukar gå förbi rålambhovsparken men hela sommaren har det varit sensuell-dans där majoriteten av paren är unga (faktiskt jävligt sexiga) svenska tjejer med MENA grabbar. Oftast mörk svarta (ej somalier).

Det är alltså inte folkdans där man valsar loss. Snarare rumpa mot skrev och stadiga grepp på svenskornas rumpa. Ikväll var det nog 50-80 talet blonda brudar på plats.

Undrar hur svenska män känner när dom ser detta spektakel utspela sig varje sommar?

Bildbevis?
2021-07-08, 22:32
Medlem
bubbsels avatar
Citat:
kanske för att de enda du gör är att söka på bbc när du tittar på porr som förstör din hjärna.....

de e inte ens så i verkligheten
Tittar inte så ofta på porr faktiskt. Men det är klart att inte ALLA tjejer gör det. Men när jag går omkring på stan så ser jag många svenska kvinnor mot utländska/mörka män.
2021-07-08, 22:33
Medlem
Ok, tack för tipset. Vilka tider brukar detta pågå?
2021-07-08, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Det är väl bara undvika den typen av tjejer. Det ör knappast representativt flr hela det svenska kvinnokollektiver.

Har du sett det med egna ögon? Inte så att det är WT brudar. Det är 10 poängare. Tjejer som gymmar där squats är regel

Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Jag vill inte dansa så varför skulle jag bry mig. Du har nog för mycket fritid ts, skaffa dig en hobby.

Har jag mycket fritid om jag gillar att hänga i City och ser detta nästam varje kväll när jag åker förbi med bilen.
2021-07-08, 22:34
Medlem
Det är lugnt

De flesta svenska män kommer stå med öppna tacksamma armar när dessa brudar kommer rännande.

Ni duger inte nu och får titta på, sen ska ni ta på er skulden, kollektivt för att en del av dem råkat illa ut. Eller försörja bruden som åkt svarta kuk-karusellen.

Kanske rent av kommer med bortbyting som behöver försörjas.
2021-07-08, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Bildbevis?

Pic or it didnt happen? Åk själv förbi så får du se. Dom dansar där regelbundet

Citat:
Ursprungligen postat av GrisSlaktarnTomas
Ok, tack för tipset. Vilka tider brukar detta pågå?

Oftast kl 19-23 men vet inte om det är bestämda datum eller varje sommarkväll. Jag har sett det ett tiotal gånger nu under sommaren. Just nu är det 100 personer där drygt
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in