Det blev bra sist jag provade, och det är ju inte värre än att prova om det funkar i just din skrivare? Att den skulle fastna eller ta sönder något i skrivaren är ju inte särskilt sannolikt.
Se till att kolla upp så OH-pappret är anpassat för laserskrivare. Till skillnad från vad andra här verkar tro, så kan du sabba din skrivare totalt. Vill det sig illa så tål inte filmen värmen, och då smälter den fast i trumman.
Det beror på VILKET papper det är (plast antar jag), tjocklek, vilken temperatur som det kan tåla - och hur varmt det blir i din skrivare.
Jag har jobbat på flera företag där man regelbundet fick tillkalla tekniker från tillverkaren som bytte trumma och annat inne i kopiatorer/laserskrivare, eftersom plasten smält och lagt sej som en kondom kring alltihopa.
Det blir betydligt dyrare än att gå och köpa sånt papper som skrivaren är garanterad att klara av.
Muhahahaha... detta gav mig en ide om hur man enkelt borde kunna sabba en laserskrivare av valfri modell... ta lite folieplast som man typ slår in mat med och tryck in det istället för vanligt papper... den plasten smälter garanterat... tror jag... :-)
Ni gör det på eget bevåg... är ni dumma nog att prova så skyll er själva säger bara... :-)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!