Citat:
Ursprungligen postat av
falafel111
Antar att istället för att limitera så fular de sig så att man slutar spela hos de..
Spelbörsen är nog det enda säkra som aldrig strular eftersom det inte är deras egna pengar
help@pinnacle.com <help@pinnacle.com>
till mig
Hej Yourworstenemy (ja här stod alltså mitt riktiga namn förstås)
Hoppas att allt är bra med dig.
Vår högsta prioritet är alltid att våra spelare ska ta del av vår sajt på ett ansvarsfullt sätt, och inte spendera mer tid eller pengar än vad de först tänkt sig.
Efter att ha tagit en titt på ditt konto så har vi noterat att du har en relativt hög aktivitet.
Då våra spelares välbefinnande är vår högsta prioritet så skulle vi behöva dokument som visar att du spelar på en för dig hållbar och hälsosam nivå.
Vi ber dig därför vänligen att skicka kontoutdrag i pdf format. Dessa kan du ladda ner via din internetbank.
Vi vill kunna se tre månader tillbaka i tiden och ha i åtanke att dessa dokument får inte vara äldre än 2 månader gamla.
Du kan skicka dessa dokument som bifogad fil i svaret på detta email.
Ok jag som är någonstans mellan 45-55 år anses alltså vara för dum för att avgöra vad som är en hälsosam nivå för mig utan det ska någon snorunge på deras kundtjänst avgöra genom att granska mina bankutdrag...

Varför förnedrar sig folk på detta sätt? Skicka bankutdrag till en fucking bookmaker?
Idioterna verkar ju inte ens fatta att kontot som är kopplat till kortet är inte ett konto man har mycket pengar på, så även om jag hade skickat in det så skulle det inte berätta ett skit.
Så det hade garanterat krävts mer intyg hitten och ditten och för vad? För att spela hos ett sketet spelbolag?
Ett gott råd till alla, skicka ALDRIG in ett jävla skit. Alltså verifiera kontot är ok men aldrig att man ska bikta sig om sin ekonomi för ett sketet spelbolag. Avsluta kontot i så fall, då måste de betala ut dina pengar om man ska tro Spelinspektionen.
Dock ska man komma ihåg att Spelinspektionen är det största skämtet i historien så deras ord är inte mycket värt...