Citat:
Ursprungligen postat av
Gimmi1985
Kravet är att dom MÅSTE göra det vid 20k euro.. Men dom kan även göra det tidigare…Fortsätt lira på Lv då..
Ger upp redan nu då isf kring mina pengar. Anledningen till att jag gick ifrån LV ett tag är ju limits. Enbart vissa dubblar jag kan lägga på en bet slip där maxinsatsen inte är 170kr. 1000-2000 på vissa kombinationer kan jag lägga.
Min spelpaus går ut i slutet på juli. Då går jag över till de svenska aktörerna.
Edit: Måste en bookie som redan bett dig om SoF och fått allt verifierat och anser sig vara klara be om SoW senare, även på LVbet? Hur komplicerat är egentligen SoW? I mitt fall får jag swishat heeeeeeela tiden. Är även arbetslös så spelar på swishade pengar i form av att sälja av saker osv. När jag verifierade klart mitt konto hade jag arbete. Varit arbetslös för första gången i mitt liv nu 4 månader. Min SoW hade aldrig gått igenom?
Gimmi. Verifierade SoF början på januari. Har sedan januari satt in totalt 7000kr. Även om de skulle begära SoW så är det nog inget de kommer kräva på ett bra tag, eller vad tror du? I och med verifieringen januari och den relativt lilla insättningarna på 7000 på snart ett halvår.