Citat:
Ursprungligen postat av
Xenoe
Nej, men va skulle svaren bli då? " Du vet ingenting om hur den kvinnan kände sig bla bla bla". Det spelar ingen roll om man är i en desperat situation, det är hon som valt att avsluta två barns liv och då borde hon kallas det hon är, inte gullas med.
Det är ingen som gullar med kvinnan i det här fallet. Efter jag har läst en del handlingar om vad soc kommit fram till och vad kvinnan varit med om så är det svårt att föreställa sig den terror hon gått igenom under många år. Det vänder sig i magen på mig. Kvinnan måste ha varit svårt traumatiserd av
all terror, hot, fysiska och psykiska misshandel. Jag tror ingen, varken man eller kvinna skulle klara av det nån längre tid. Läs handlingarna du också, så kanske du får en annan förståelse för hennes mord och självmord. Det är naturligtvis det grövsta av alla brott, dubbelmord. Det kommer man aldrig ifrån, men jag tror vem som helst som terroriserats, hotats, misshandlats, hon fick inte vara sig själv, klä sig som hon ville, prata med män, uppfostra barnen på "svenskt vis" ect. ect. kan drivas till detta vansinne att begå självmord och mord.