2021-07-06, 07:58
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarhane
Minns en dokumentärfilm jag såg om detta bandet. Har du någon aning om hur det går för dem idag?

Sist jag kollade levde de i ett, i princip, lesbiskt wiccakollektiv på landet i Storbritannien.
Senast redigerad av apskelett 2021-07-06 kl. 08:04.
Citera
2021-07-06, 08:03
Nej, kvinnor lyder under hypergami och slut shaming. Dvs, de är bara intresserade av män med högre status än de själva, och de vill inte ses som slampor. Undantag finns förstås men i regel är det en manlig grej att knulla groupies.
Citera
2021-07-06, 08:30
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemskeSven
Nej, kvinnor lyder under hypergami och slut shaming. Dvs, de är bara intresserade av män med högre status än de själva, och de vill inte ses som slampor. Undantag finns förstås men i regel är det en manlig grej att knulla groupies.
Har själv haft den äran att tömma i 2 svenska kvinnliga artister som syns på TV lite nu och då, fast detta var 20 år sedan om inte mer så det förekommer absolut. Fast nån groupie var jag inte, skulle inte få för mig att lyssna aktivt på denna typ av musik.
Men det är trevligt att höra att jag har/hade hög status eftersom dessa 2 tydligen fann det mödan värt att klä av sig för mig.
En träffade jag på Ica den andre på simhallen så det var inget konsertknull.
PoK
Citera
2021-07-06, 08:50
Medlem
Jthunderas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Dom flesta tjejer är ”rockstjärnor” när det kommer till att få sex. Det är nog mer att dom har bättre chans på förhållande med manliga kändisar om dom är kända

Exakt så är det. Sex i sig är inget problem. Sex med någon rik eller känd är skillnaden och då är det inte volymen som är i fokus.
Citera
2021-07-06, 09:01
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Jag gissar att de största kvinnliga rapparna (och liknande artister) har mycket groupies - vet dock inte..
Senast redigerad av hvita.nhegrer 2021-07-06 kl. 09:03.
Citera
2021-07-06, 12:24
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Har själv haft den äran att tömma i 2 svenska kvinnliga artister som syns på TV lite nu och då, fast detta var 20 år sedan om inte mer så det förekommer absolut. Fast nån groupie var jag inte, skulle inte få för mig att lyssna aktivt på denna typ av musik.
Men det är trevligt att höra att jag har/hade hög status eftersom dessa 2 tydligen fann det mödan värt att klä av sig för mig.
En träffade jag på Ica den andre på simhallen så det var inget konsertknull.
PoK
Du såg en kändistjej på ica och fick med henne hem Måste medge att jag blir lite impad.
Berätta mer. Hur gick det till? Vad sa du?
Citera
2021-07-06, 14:36
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Men Madonna gjorde det ju mer som en grej. Att manliga rockstjärnor alltid innan hade knullat unga kvinnliga groupies så hon gjorde det mest för en statemant. Att även kvinnor kan göra det. Knulla unga män.

En man kommer tänka på. Zara Larsson hon sa ju att om det inte blir knull på första dejten går hon vidare. Förmodligen en som får mycket sex med sina fans.

Zara Larsson är ett luder och ett vider, men att hon skulle knulla med sina fans eller vid varje, första date är bara bullshit - en mer fisförnäm fitta får man leta efter och jag skulle möjligtvis knulla henne om hon var neddrogad och/eller sov... Hon försökte vara Madonna och sa säkerligen detta för att leka Allan Ballan bland sina medsystrar inom HBTQ-vänstern. Lite såsom "titta här tjejer, jag knullar mycket, för det visar på kvinnlig frigörelse"... Att hon sedan skulle kunna få knulla mycket, är en annan sak - hon är vacker som en tavla men personlighet och politisk inriktning som en amöba - USCH!!!
Citera
2021-07-06, 15:23
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Du såg en kändistjej på ica och fick med henne hem Måste medge att jag blir lite impad.
Berätta mer. Hur gick det till? Vad sa du?
Ja du, jag visste inte vem hon var, hon trodde nog jag kände igen henne för hon gav mig ett stort smile och jag tog smilet som en invit. Det var först ett halvår senare när sommar var borta sen länge som jag såg en bild och poletten trillade ner.
Hon är och var gift med en riktigt kändis och är mer av en bakgrundsfigur men dock känd för en stor svensk publik.
Exakt hur ragget gick har jag inget större minne av men hon gillade att leka i det fria om jag får uttrycka det så.
På den tiden var det rutor på magen och stort ego så jag tog de chanser jag fick, det var kul att "jaga" och ju mer man jagar desto mer får man.. Sen bommar man också men det avskräckte inte mig jag gillade jakten, själva bytet var inte av någon större betydelse egentligen.
Citera
2021-07-06, 15:34
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Ja du, jag visste inte vem hon var, hon trodde nog jag kände igen henne för hon gav mig ett stort smile och jag tog smilet som en invit. Det var först ett halvår senare när sommar var borta sen länge som jag såg en bild och poletten trillade ner.
Hon är och var gift med en riktigt kändis och är mer av en bakgrundsfigur men dock känd för en stor svensk publik.
Exakt hur ragget gick har jag inget större minne av men hon gillade att leka i det fria om jag får uttrycka det så.
På den tiden var det rutor på magen och stort ego så jag tog de chanser jag fick, det var kul att "jaga" och ju mer man jagar desto mer får man.. Sen bommar man också men det avskräckte inte mig jag gillade jakten, själva bytet var inte av någon större betydelse egentligen.

Bra jobbat
Det först jag tänker på är hon sångerskan i Alcazar
Citera
2021-07-06, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
En man kommer tänka på. Zara Larsson hon sa ju att om det inte blir knull på första dejten går hon vidare. Förmodligen en som får mycket sex med sina fans.

Hon är dock en stor tänt med bekräftelsebehov, så jag är tämligen övertygad om att hon snackar skit för att framstå som den coola feminist hon tror att hon är. En riktig jävla tönt. Hon vågar förmodligen inte ens ta den i analen
Citera
2021-07-06, 17:51
Medlem
har knullatnanne grönvall på en fest i norrland för 20 år sedan. Vilken kvinna.
Det går ofta att se om dom knullar runt.
Precis som dolly parton, carola, och lotta engberg är sådär äckligt glad och kåt hela tiden.

Carola finns det många berettelser om, speciellt när hon var yngre.
Kristna fna gulliga oskylldiga carola som bara tackade och dog emot allt vad gud gav henne.
Citera
2021-07-06, 17:55
Medlem
StigHails avatar
Svar nej, kvinnor har ingen som helst sexualdrift och den avtar ju kändare hon blir.
Mvh Torr-runkaren
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in