2021-07-05, 15:57
Medlem
Lagerkommandants avatar
Lill-Babs tror jag har en egen tråd här på Flashback om just det som trådstarten tar upp.
Sen om det är sant eller ej, det har jag ingen aning om.

Edit:
ingen egen tråd men hennes namn kommer upp rätt ofta där.
(FB) Vilken svensk kändis har fått mest kuk genom tiderna?
Senast redigerad av Lagerkommandant 2021-07-05 kl. 16:10.
Citera
2021-07-05, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knucklehugs
Bandet Rockbitch var kända förutom att uppträda delvis helt nakna, dela ut en gyllene kondom till någon random tjej eller kille i publiken som sedan fick ha sex med bandmedlemmarna. Tror dessa tjejer bodde som en polygamisk familj i Frankrike en tid. Jag kommer bara ihåg att det var ett jäkla liv när dom skulle uppträda i Sverige och censur och pk maffian gjorde allt för att smutskasta dessa tjejer.

Jag vet inte....

Var man tvungen att lyssna när de sjöng också?

Känns liksom inte värt det.
Citera
2021-07-05, 16:40
Medlem
Kanske självbiografiskt, vad vet jag..
https://www.youtube.com/watch?v=xyhzBEOIuKA
Citera
2021-07-05, 17:50
Medlem
JohnnyDungeons avatar
När Mariah Carey och liknande kvinnor är mellan mer seriösa relationer med andra kändisar brukar de ha någon boytoy i 20-årsåldern som inte sällan rekryteras bland dansarna. Så har de tillgång till stake från en ung vältränad snygg adonis även under turnéerna. Mycket smidigare än att behöva beblanda sig med pöbeln.
Citera
2021-07-05, 17:57
Medlem
Maja Ivarsson har nog knullat med en hel del, nina persson känns också som en sådan, kanske inte fans men roddare, tekniker etc. Lill-babs brukar ju förekomma i sådant snack, viktoria tolstoj var det rykten om.. och vissa verkar ha full sjå även att dejta uppåt/sidledes, som taylor swift som dejtat halva hollywood. Men lär inte bli tom jones/gene simmons-antal..
Citera
2021-07-05, 21:33
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HermannWirtz
Stämmer inte alltid, kolla på Madonna. Alltid någon dansare som är 40 år yngre hon har det ihop med.

Men Madonna gjorde det ju mer som en grej. Att manliga rockstjärnor alltid innan hade knullat unga kvinnliga groupies så hon gjorde det mest för en statemant. Att även kvinnor kan göra det. Knulla unga män.

En man kommer tänka på. Zara Larsson hon sa ju att om det inte blir knull på första dejten går hon vidare. Förmodligen en som får mycket sex med sina fans.
Senast redigerad av Zaedrews 2021-07-05 kl. 21:38.
Citera
2021-07-05, 21:38
Medlem
chribsson2s avatar
Agnetha Fältskog ställde ju till det en del
https://www.svenskdam.se/kungligt/ab...talker/5919533
Citera
2021-07-05, 22:33
Medlem
Lotta och Lill-Babs har nämnts i tråden och de har förvisso legat en hel del i samband med turnéer och spelningar. Men avser inte ordet groupie en en person, oftast en tjej, som är fixerad vid en artist och följer efter på turnéer eller åtminstone ofta ser artisten. Jag skulle knappast tro att några sådana funnits bland Lottas och Lill-Babs erövringar.
Citera
2021-07-05, 22:46
Madonna var ökänd för att åka runt i sin limo och plocka upp unga snygga pojkar att roa sig med.
Citera
2021-07-05, 22:55
Medlem
Dom flesta tjejer är ”rockstjärnor” när det kommer till att få sex. Det är nog mer att dom har bättre chans på förhållande med manliga kändisar om dom är kända
Citera
2021-07-05, 23:21
Medlem
Pansarhanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knucklehugs
Bandet Rockbitch var kända förutom att uppträda delvis helt nakna, dela ut en gyllene kondom till någon random tjej eller kille i publiken som sedan fick ha sex med bandmedlemmarna. Tror dessa tjejer bodde som en polygamisk familj i Frankrike en tid. Jag kommer bara ihåg att det var ett jäkla liv när dom skulle uppträda i Sverige och censur och pk maffian gjorde allt för att smutskasta dessa tjejer.

Minns en dokumentärfilm jag såg om detta bandet. Har du någon aning om hur det går för dem idag?
Citera
2021-07-06, 00:16
Medlem
HermannWirtzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Men Madonna gjorde det ju mer som en grej. Att manliga rockstjärnor alltid innan hade knullat unga kvinnliga groupies så hon gjorde det mest för en statemant. Att även kvinnor kan göra det. Knulla unga män.

En man kommer tänka på. Zara Larsson hon sa ju att om det inte blir knull på första dejten går hon vidare. Förmodligen en som får mycket sex med sina fans.
Ja jo men hon var mer tillsammans med de som jobbade för henne, dansare osv. De manliga artisterna hade ihop det med sina fans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in