Citat:
Ursprungligen postat av
sneerv
Tror inte du säger hela historien här. Forex kan ju inte bara strunta att flytta över dig till ICA banken. Och sen om du hade BankID genom forex så slutar inte det bara funka, det som händer är att det är kvar tills det går ut. Sen måste man skaffa nytt.
Det är inte så att dom skickat brev till dig där du ska förklara vissa transaktioner? Och när du inte svarat eller inte lämnat svar som godkänns av dom så stänger dom ditt konto, är det det som hänt?
Jobbig sitts i så fall, Bankerna beter sig som maffian. Dom får egentligen inte neka en ett konto men dom har regler gjorda i egenintresse för att stoppa dig att bli kund. Så vill dom inte ha dig så blir det svårt. Och att det är dom som erbjuder bankID gör det inte lättare för dom i din sitts. Men så länge det inte drabbar politiker eller andra inflytande personer så kommer inget göras för att ändra på det, sorgligt men sant.
Forex avslutade mitt konto för dom skulle flytta över till ica banken, jag ringde forex o pratade med en herre som inte lät så pigg på att jobba, o när jag fråga han varför mitt konto inte blivit flyttat till ica banken så säger han att dom bara hade avtal om att flytta viss många konton så mitt konto var en av dom som inte blev över flyttat. Jag har aldrig varit misstänkt för penningtvätt, o banken har ej skickat brev om nå transaktioner. Jag har inte haft bankid tidigare.