Citat:
Ursprungligen postat av
Bigboybadass
om du ätit xanor i 10år och du får denna reaktion av "benso" bör du mörda din kran.
Ju...
Om FS4-admin lämnar ut adressen och ID, så har jag några BTC sparade för att betala någon att ta hand den saken.
De lär ju inte lämna ut minsta info.
Har nämligen klagat till admins, men får inte ens svar där heller...
Citat:
Ursprungligen postat av
Riddick_b
Flubro? Gick på det i kanske 4 månader och när jag slutade vaknade jag i princip i mitt rum och fattade ingenting. hade ingen aning om att det gått så lång tid. hade samma symptom som du, märminnet var helt borta. tog flera timmar att skriva ett inlägg, kunde knappt prata med folk för jag tappade tråden hela tiden. Trodde jag hade bränt min hjärna men sakta men säkert kom minnet tillbaka. käka lite nootropics och undvik benso ett tag så kommer minnet tillbaka
Men aah du fick nog i dig en stor mängd av en väldigt potent RC benso.
BTW, MOD: sry att jag postat 3 inlägg i rad. Flera år sedan jag använde forumet för att skriva och minns ej hur man lägger ihop allting till ett inlägg. Ska kolla upp detta nu och sluta klottra i tråden" SRY
Jag tror inte det var det heller...
Dvs. om det är Flualprazolam du menar.
Jag har nämligen testat det (och ja, det är sjukt potent), men det har en jävlig läskig biverkning på mig!
Jag sket enorma mängder blod dagen efter att ha tagit det! Då menar jag verkligen väldigt mycket blod, så det luktade som ett slakteri i toaletten! Självklart kopplade jag inte ihop det första gången, ringde ambulans och hamnade på akuten.
Man FÖRSÖKTE göra koloskopi, men det gjorde så sjukt ont att de kallade på narkosläkare som gav mig smärtstillande, men det hjälpte inte det minsta! Till slut så sa NL att han inte vågade ge mig mer smärtstillande, då han redan hade gett mig dubbelt så mycket som han någonsin gett någon (minns inte namnet på substansen, men det var någon opiat) och att det fanns risk för överdos. (Jag var helt väck och hade normalt noddat, men smärtan höll mig vaken!)
De avbröt koloskopin och la in mig på avdelning för att göra om det, fast då söva ner mig först med Propofol.
När jag vaknade på uppvak, så kändes det som om jag hade sovit en hel natt - men undersökningen hade tagit mindre än 20 minuter. Då fick jag höra att man aldrig hade sett något liknande förut. HELA min tarm (både tjock/tunntarm) blödde (!) och man kunde inte lokalisera någon specifik plats som blödningen kom från. Dessutom var hela tarmsystemet inflamerat! De hade tagit prover, men hittade aldrig Flualprazolam då man inte letade efter det.
(Spektrometri ABC: det är inte som i filmer/serier som typ CSI där man stoppar in ett prov i en apparat och får svar direkt på skärmen - vet man inte vad man letar efter, så hittar man inte det. Ni kanske minns fallen med ungdomar som hade dött av Spice, fast man inte visste att det var Spice, och man fick gräva upp gravarna igen och ta nya prover?)
Efter ett par dagar så slutade det blöda och jag skrevs ut, fortfarande utan någon diagnos.
Självklart stoppade jag i mig en tablett igen när jag kom hem, och det forsade bokstavligen ut blod när jag gick på toaletten nästa dag!
Den här gången hann jag torka mig, ta på mig byxor, osv. för att vakna på akuten igen med diagnosen Anemi. Jag hade förlorat så mycket blod att jag hade väldigt lågt värde på röda blodkroppar.
Då fattade jag att det var Flualprazolam som var orsaken till det hela. (Fast, jag sa självklart inget till vårdpersonalen.)
Nu har jag dock inte skitit blod iaf. och jag kan ju inte precis vandra in på akuten och be om toxprov?
Det var dock en bra gissning.
Nu har jag gjort så att jag tar mina Pfizer Xanor från apoteket, och halv tablett av vad det nu är som jag har fått - och jag sover sjukt bra om jag ska va ärligt. (Jag har en sån där box som delar piller som inte har brytskåra - fick det av en schysst snubbe på ett apotek i Thailand eftersom Diazepamen han sålde inte gick att dela.)