2022-02-04, 17:25
Medlem
Bigboybadasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FractalDimension
Holy mother of God!
Efter att jag skrev mitt förra inlägg, så minns jag ingenting.
Jag vaknade framför datorn runt 14-tiden med huvudet på tangentbordet och sjukt ont i rygg, nacke, axlar och lite andra ställen. Jag har sovit i drygt 17 timmar!

Nu undrar jag verkligen vad det är i tabletterna?

Jag har trots allt ganska hög tolerans mot benso med tanke på att jag har ätit Xanor en bra bit över 10 år. Vanligtvis så tar det mig ett par timmar att somna även på min vanlig dos på 5 mg.
När jag var ung och dum, så brukade jag köpa rent Alprazolam-pulver från SilkRoad och en gång fick jag i mig över 100 mg av misstag - men inte ens då blev jag så knockat som jag blev igår. (Visserligen gjorde jag en hel del dumheter den kvällen, men vad förväntar man sig av någon med 100 mg Xanor innanför pannan?)
Nu känns det som om någon har sparkat mig i huvudet!
Det bara dunkar, och jag har svårt att minnas vissa ord när jag skriver - måste tänka efter hela tiden...
Är detta någon känner igen från någon substans?
Fentanyl är det inte iaf., för det har jag testat och bara mått så jävla bra. (Just därför jag håller mig väck från opiater - jag hade torskat direkt...)

om du ätit xanor i 10år och du får denna reaktion av "benso" bör du mörda din kran.
Citera
2022-02-06, 05:59
Medlem
Riddick_bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte
Det går inet att köra emd "står dom på högkant så är allt frid och fröjd" ibland är det dom tunnare som funkar bättre men tumregelmn är väl den att dom tjockare ksalolen smakar mer och bruklar slå bättre (dom tror jag är hemmkapressade med antingen flualprazolam elelr typ 1.2 mg för att garantera att dom funkart någorlunda. Swen finns det några tunnare som ej går att ställa på högkant dessa har averit värdelösa tidigare och dom var på blister och dessa nya blister som ej går att riva. Tog 7 mg och det var 7 mg alpra har totla minnesluckor i 3-4 timmar då det är totalt svart sen precis som en z analaog så klarande jag till efetr 6-7 timmar. har aldrig tappat det nyketr sådär och därför misstänker jag flualpra i vissa ksalol behövs bara 0.5 mg så är det bättre än 1 mg alprazxolam. lite karamellfärg för att färga dom blåa bara

äkta ksalol har bara ett utseende. om du får tunna,tjocka osv så är det definitivt inte "äkta" grejer. Och ja, de riktiga ska kunna stå på högkant. Men det betyder inte att det inte är hur lätt som helst att pressa exakta kopior av ksalol pga den extremt simpla designen.
Citera
2022-02-06, 06:04
Medlem
Riddick_bs avatar
Citat:
Holy mother of God!
Efter att jag skrev mitt förra inlägg, så minns jag ingenting.
Jag vaknade framför datorn runt 14-tiden med huvudet på tangentbordet och sjukt ont i rygg, nacke, axlar och lite andra ställen. Jag har sovit i drygt 17 timmar!

Nu undrar jag verkligen vad det är i tabletterna?

Jag har trots allt ganska hög tolerans mot benso med tanke på att jag har ätit Xanor en bra bit över 10 år. Vanligtvis så tar det mig ett par timmar att somna även på min vanlig dos på 5 mg.
När jag var ung och dum, så brukade jag köpa rent Alprazolam-pulver från SilkRoad och en gång fick jag i mig över 100 mg av misstag - men inte ens då blev jag så knockat som jag blev igår. (Visserligen gjorde jag en hel del dumheter den kvällen, men vad förväntar man sig av någon med 100 mg Xanor innanför pannan?)
Nu känns det som om någon har sparkat mig i huvudet!
Det bara dunkar, och jag har svårt att minnas vissa ord när jag skriver - måste tänka efter hela tiden...
Är detta någon känner igen från någon substans?
Fentanyl är det inte iaf., för det har jag testat och bara mått så jävla bra. (Just därför jag håller mig väck från opiater - jag hade torskat direkt...)

Citat:
Ursprungligen postat av Bigboybadass
om du ätit xanor i 10år och du får denna reaktion av "benso" bör du mörda din kran.

Flubro? Gick på det i kanske 4 månader och när jag slutade vaknade jag i princip i mitt rum och fattade ingenting. hade ingen aning om att det gått så lång tid. hade samma symptom som du, märminnet var helt borta. tog flera timmar att skriva ett inlägg, kunde knappt prata med folk för jag tappade tråden hela tiden. Trodde jag hade bränt min hjärna men sakta men säkert kom minnet tillbaka. käka lite nootropics och undvik benso ett tag så kommer minnet tillbaka

Men aah du fick nog i dig en stor mängd av en väldigt potent RC benso.

BTW, MOD: sry att jag postat 3 inlägg i rad. Flera år sedan jag använde forumet för att skriva och minns ej hur man lägger ihop allting till ett inlägg. Ska kolla upp detta nu och sluta klottra i tråden" SRY
Citera
2022-02-08, 01:47
Medlem
FractalDimensions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigboybadass

Ju...
Om FS4-admin lämnar ut adressen och ID, så har jag några BTC sparade för att betala någon att ta hand den saken.
De lär ju inte lämna ut minsta info.
Har nämligen klagat till admins, men får inte ens svar där heller...

Citat:
Ursprungligen postat av Riddick_b
Flubro? Gick på det i kanske 4 månader och när jag slutade vaknade jag i princip i mitt rum och fattade ingenting. hade ingen aning om att det gått så lång tid. hade samma symptom som du, märminnet var helt borta. tog flera timmar att skriva ett inlägg, kunde knappt prata med folk för jag tappade tråden hela tiden. Trodde jag hade bränt min hjärna men sakta men säkert kom minnet tillbaka. käka lite nootropics och undvik benso ett tag så kommer minnet tillbaka

Men aah du fick nog i dig en stor mängd av en väldigt potent RC benso.

BTW, MOD: sry att jag postat 3 inlägg i rad. Flera år sedan jag använde forumet för att skriva och minns ej hur man lägger ihop allting till ett inlägg. Ska kolla upp detta nu och sluta klottra i tråden" SRY

Jag tror inte det var det heller...
Dvs. om det är Flualprazolam du menar.
Jag har nämligen testat det (och ja, det är sjukt potent), men det har en jävlig läskig biverkning på mig!
Jag sket enorma mängder blod dagen efter att ha tagit det! Då menar jag verkligen väldigt mycket blod, så det luktade som ett slakteri i toaletten! Självklart kopplade jag inte ihop det första gången, ringde ambulans och hamnade på akuten.

Man FÖRSÖKTE göra koloskopi, men det gjorde så sjukt ont att de kallade på narkosläkare som gav mig smärtstillande, men det hjälpte inte det minsta! Till slut så sa NL att han inte vågade ge mig mer smärtstillande, då han redan hade gett mig dubbelt så mycket som han någonsin gett någon (minns inte namnet på substansen, men det var någon opiat) och att det fanns risk för överdos. (Jag var helt väck och hade normalt noddat, men smärtan höll mig vaken!)
De avbröt koloskopin och la in mig på avdelning för att göra om det, fast då söva ner mig först med Propofol.
När jag vaknade på uppvak, så kändes det som om jag hade sovit en hel natt - men undersökningen hade tagit mindre än 20 minuter. Då fick jag höra att man aldrig hade sett något liknande förut. HELA min tarm (både tjock/tunntarm) blödde (!) och man kunde inte lokalisera någon specifik plats som blödningen kom från. Dessutom var hela tarmsystemet inflamerat! De hade tagit prover, men hittade aldrig Flualprazolam då man inte letade efter det.

(Spektrometri ABC: det är inte som i filmer/serier som typ CSI där man stoppar in ett prov i en apparat och får svar direkt på skärmen - vet man inte vad man letar efter, så hittar man inte det. Ni kanske minns fallen med ungdomar som hade dött av Spice, fast man inte visste att det var Spice, och man fick gräva upp gravarna igen och ta nya prover?)

Efter ett par dagar så slutade det blöda och jag skrevs ut, fortfarande utan någon diagnos.
Självklart stoppade jag i mig en tablett igen när jag kom hem, och det forsade bokstavligen ut blod när jag gick på toaletten nästa dag!
Den här gången hann jag torka mig, ta på mig byxor, osv. för att vakna på akuten igen med diagnosen Anemi. Jag hade förlorat så mycket blod att jag hade väldigt lågt värde på röda blodkroppar.
Då fattade jag att det var Flualprazolam som var orsaken till det hela. (Fast, jag sa självklart inget till vårdpersonalen.)

Nu har jag dock inte skitit blod iaf. och jag kan ju inte precis vandra in på akuten och be om toxprov?
Det var dock en bra gissning.

Nu har jag gjort så att jag tar mina Pfizer Xanor från apoteket, och halv tablett av vad det nu är som jag har fått - och jag sover sjukt bra om jag ska va ärligt. (Jag har en sån där box som delar piller som inte har brytskåra - fick det av en schysst snubbe på ett apotek i Thailand eftersom Diazepamen han sålde inte gick att dela.)
Senast redigerad av FractalDimension 2022-02-08 kl. 02:44.
Citera
2022-02-10, 18:40
Medlem
SofistikeradSlisks avatar
Så vad är då skillnaden på dessa?
https://imgur.com/a/gTmsrjn
Senast redigerad av SofistikeradSlisk 2022-02-10 kl. 18:49.
Citera
2022-02-10, 23:16
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SofistikeradSlisk

Blister är tyvärr ingen garanti för icke-fejk.

Enda positiva med att det var något skumt med de två sista Ksalol-köpen jag gjorde för dryga året sedan var att jag slutade med alpra...

Något jävla lurt var det. Lite synd - annars perfekt att "koppla av grogga" på typ 2 st.
Citera
2022-02-10, 23:29
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Alla är fejk troligtvis.
Senast redigerad av psykoshippien 2022-02-10 kl. 23:36.
Citera
2022-02-20, 22:38
Medlem
Citat:

De på bilden ovan är den nya designen. Kollar du in galenikas hemsida så ser du. Finns även en tråd här och en på reddit om de nya kartorna.

Dock ser texten svart ut på bilden men det kan vara bilden som är dålig. Texten ska vara blå.

De funkar och smakar precis som ksalol ska göra. Jag käkade och lämnade negativt up 4 dagar efter senaste intag då hade jag bara käkat 3st så det är iallafall ingen diazepam eller liknande i de. Mina vart iallafall alprazolam.
Citera
2022-02-21, 17:37
Medlem
byggarebirgers avatar
Citat:
Ju...
Om FS4-admin lämnar ut adressen och ID, så har jag några BTC sparade för att betala någon att ta hand den saken.
De lär ju inte lämna ut minsta info.
Har nämligen klagat till admins, men får inte ens svar där heller...

Jag tror inte det var det heller...
Dvs. om det är Flualprazolam du menar.
Jag har nämligen testat det (och ja, det är sjukt potent), men det har en jävlig läskig biverkning på mig!
Jag sket enorma mängder blod dagen efter att ha tagit det! Då menar jag verkligen väldigt mycket blod, så det luktade som ett slakteri i toaletten! Självklart kopplade jag inte ihop det första gången, ringde ambulans och hamnade på akuten.

Man FÖRSÖKTE göra koloskopi, men det gjorde så sjukt ont att de kallade på narkosläkare som gav mig smärtstillande, men det hjälpte inte det minsta! Till slut så sa NL att han inte vågade ge mig mer smärtstillande, då han redan hade gett mig dubbelt så mycket som han någonsin gett någon (minns inte namnet på substansen, men det var någon opiat) och att det fanns risk för överdos. (Jag var helt väck och hade normalt noddat, men smärtan höll mig vaken!)
De avbröt koloskopin och la in mig på avdelning för att göra om det, fast då söva ner mig först med Propofol.
När jag vaknade på uppvak, så kändes det som om jag hade sovit en hel natt - men undersökningen hade tagit mindre än 20 minuter. Då fick jag höra att man aldrig hade sett något liknande förut. HELA min tarm (både tjock/tunntarm) blödde (!) och man kunde inte lokalisera någon specifik plats som blödningen kom från. Dessutom var hela tarmsystemet inflamerat! De hade tagit prover, men hittade aldrig Flualprazolam då man inte letade efter det.

(Spektrometri ABC: det är inte som i filmer/serier som typ CSI där man stoppar in ett prov i en apparat och får svar direkt på skärmen - vet man inte vad man letar efter, så hittar man inte det. Ni kanske minns fallen med ungdomar som hade dött av Spice, fast man inte visste att det var Spice, och man fick gräva upp gravarna igen och ta nya prover?)

Efter ett par dagar så slutade det blöda och jag skrevs ut, fortfarande utan någon diagnos.
Självklart stoppade jag i mig en tablett igen när jag kom hem, och det forsade bokstavligen ut blod när jag gick på toaletten nästa dag!
Den här gången hann jag torka mig, ta på mig byxor, osv. för att vakna på akuten igen med diagnosen Anemi. Jag hade förlorat så mycket blod att jag hade väldigt lågt värde på röda blodkroppar.
Då fattade jag att det var Flualprazolam som var orsaken till det hela. (Fast, jag sa självklart inget till vårdpersonalen.)

Nu har jag dock inte skitit blod iaf. och jag kan ju inte precis vandra in på akuten och be om toxprov?
Det var dock en bra gissning.

Nu har jag gjort så att jag tar mina Pfizer Xanor från apoteket, och halv tablett av vad det nu är som jag har fått - och jag sover sjukt bra om jag ska va ärligt. (Jag har en sån där box som delar piller som inte har brytskåra - fick det av en schysst snubbe på ett apotek i Thailand eftersom Diazepamen han sålde inte gick att dela.)

Vilken vendor beställde du ksalolen från fs4 från? Beställde nyligen själv så är orolig att råka ut för samma sak.
Räcker väl egentligen med första bokstav eller om man gör anonymt med *

Väldigt uppskattt för svar, mvh
Citera
2022-05-01, 13:41
Medlem
AndersTengils avatar
Citat:
Dom utan blister känns jävligt fake, inte samma sköna rus som man fått innan, obs att jag ej blandar med andra substanser
Citera
2022-05-12, 08:14
Medlem
Gaspatroninnas avatar
Citat:
Tack så mycket min vän!

Nja, de vet ju att jag får benso på recept, så de lär nog inte (förhoppningsvis) analysera det närmare med GC/MS - men opiaten lär dem försöka identifiera. (Om det nu finns nåt i dessa piller)

Något konstigt hände dessutom medan jag skrev detta - jag tog 2 tabletter till av de "nya" Ksalolen, och har plötsligt fått en jobbigt frossa - helt från ingenstans. (Ingen feber dock)

]opiater blandat med benso är ju livsfarligt. Tror inte dom vill döda oss som äter de. Då dör ju kunderna och pengarna blir mindre de blir svartlistade. De florerade ju Tramadol med fentanyl i. Dom finns knappt i Sverige längre? Tror de var från Indien. Jävlar va borta man blev."

Känner verkligen igen den där frossan. Den är jävligt äcklig och konstig. Fick verkligen känslan att kroppen rensar ut tungmetaller lr massa bindningsmedel. Råder dig att inte ta dom.
Senast redigerad av Gaspatroninna 2022-05-12 kl. 08:18.
Citera
2022-05-27, 14:45
Medlem
Galenika ksalol 1mg

Hejsan har då en simpel fråga om dom här ksalol är verkligen äkta käkade 4-5 st igår natt kände nog inte så mycket å somnade bara , har ingen tolerans direkt heller , skickar en bild här så ni kan få se / https://ibb.co/gTSJtCZ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in