Citat:
Ursprungligen postat av
AIP
Jag köper vad du säger. Majoriteten av matcherna följer ändå "planeringen" men visst man riskerar att öppna pandoras ask.
Vi spelade vår cupmatch den 2 december förra året. Men jag har för mig att det flyttades fram två veckor pga att Lunds BK råkade ut för ett Covid-utbrott. 2018-2019 spelade vi inte förrän november så det lär bli något liknande nu också. Förutsätter att det blir ett liknande upplägg för Elfsborg och Hammarby oavsett om man tar sig till gruppspel eller inte.
Sedan får du nog ta i beaktning att även mindre föreningar har nog ett fullspäckat schema i och med att de började senare i år, har jag för mig.
Jo, så är det självfallet. Jag är som sagt kluven där, jag ser ju liksom hellre en svenska cupen match än nån halvseg match med landslaget dessutom.
Som Bagarn påpekade var det WO för er del ifjol men visst argumentet kvarstår givetvis för det.
Ellos och Bajen bör ju kunna trycka in matchen innan om man missar gruppspelet dock.
Ja, det är väl tajtare där än vanligt men inte så att dessa spelar varje vecka, dessa serier håller väl dessutom på under landslagsuppehållen med.
Citat:
Ursprungligen postat av
Eaglesandshit
Den nya gubben lär väl göra sin debut imorgon. Vild gissning.
Söderberg
Erling Jr Calle Bernardo
Aiesh Ambroz Alex Jr Dahlqvist Kalley
Söder Vilhelmsson
Stahre sa ett klassiskt "Bästa laget spelar" samt "vi vilar ingen för vilandets skull" men sådant där har man ju lärt sig att ta med en nypa salt. Det kan innebära att vi startar med ett lag likt det du har där men även, och det tror jag faktiskt är mer troligt, att vi startar tämligen ordinarie och gör alla byten vi kan så fort vi kan om vi drar ifrån.
Sedan är det klart att vi inte chansar med någon med minsta skavank utan Berg lär vila t.ex. Brassen lär få lira etc.
Det har inte kommit nån trupp än så svårt att sia om hur stora förändringar det blir.