• 6
  • 7
2021-09-27, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk
Eller så handlar det snarare om att handeln med utlandet och främst EU såklart blivit lättare än någonsin att ta det utav. Tjack "ska" inte kosta något bara för att. Ist är det konkurransen som är stenhård och pressad till max.

Dessutom, "200kr rimligt för en gubbe, för så har det alltid varit", är inte sant. Inflationsjusterat kostade en gubbe runt 700 kr i dagens penningvärde under en period på 80-talet om jag inte minns fel.

Ni som lägger över 100kr gubbe blir blåsta, oavsett kvalle.

Hm håller med, och vart kommer denna "hyllning" av "gatu" afetamin från som om det vore någon slags kod att för 200 kr då får du 1 g dunder. Finns samma skit som finns på gatan som finns på nätet, och skillnaden i pris är som rebekk säger och att säljare konkurrerar ut varan. Går alla runt i gatan och att det ska kosta 200 kr 1 g och en femma för 800 så kommer det göra det, oavsett kvaliten, men du hittar det för samma för 100 kr grammet online.

Och angåengde konstapeln knark, han sålde koks för 300/400 kr och en femma afetamin för 200 kr typ, han vet det var bankat, stog det var bankat och det är upp till köparen om det är något han vill. Men att ta en analys av hans 400 kr koks (när han sålde en för 700) och sen säga vad är det jag säger betyder inget.

Köper en femma per månad ungefär, länge sedan jag fick skit och då kostade den 240 kr för femman så vad ska jag klagga på, för 350 kr har jag nästan alltid varit nöjd.

Ska jag betala "gatupriser" för 800 kr/femman så måste det vara lyx afetamin
Citera
2021-09-27, 17:48
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Du bara gissar ju dig fram, helt utan belägg annat än din.. magkänsla? Vad vet jag

Vad då gissar? Jag bara berättar min erfarenhet av kvalitén . Jag testade tjack första gången på 90-talet. Jag kan bedöma kvalitet.

Varför låtsas du vara initierad i storhandeln? DU verkar ju bara gissa?

Utifrån vad du skrivit här i forumet är man ju du är en färsking som har din erfarenhet via flugsvamp: "Kassar" ? haha. Har du snappat upp lingon från ortenslang om cannabis?

Vad vet du om grossistpriser på amfetamin ? Varför skulle det vara lättare nu att handla med Europa än för 6 år sen?
Verkar mest som du sitter och surfar på olika marketplaces ?

Tillhör du dem som sitter och idisslar och tigger samples och presenter i trådarna på flugforum eller vadan denna defensiva ton?
Senast redigerad av st33r 2021-09-27 kl. 17:54.
Citera
2021-09-27, 18:04
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Eller så handlar det snarare om att handeln med utlandet och främst EU såklart blivit lättare än någonsin att ta det utav. Tjack "ska" inte kosta något bara för att. Ist är det konkurransen som är stenhård och pressad till max.

Dessutom, "200kr rimligt för en gubbe, för så har det alltid varit", är inte sant. Inflationsjusterat kostade en gubbe runt 700 kr i dagens penningvärde under en period på 80-talet om jag inte minns fel.

Ni som lägger över 100kr gubbe blir blåsta, oavsett kvalle.

Haha. Bara för att du vant dig vid de priserna på blåstjacket på Fs och inte har nåt riktigt att jämföra med.

Ja man betalade mer förr, en det man köpte då för 200-300 spänn grammet räckte å andra sidan dubbelt så länge.

Jag ser ingen poäng i att betala låga priser för impotent tjack. Gör du? Du babblar om att tjacket är nästan gratis och bara kostar 10kr grammet. Och hur bra är det? Ja kanske nån sorts halvfärdig produkt med styrka som dunstar bort.

Hur kommer det sig att nästan allt tjack på Fs är värdelöst? Du verkar nöja dig med smulorna från andras bord
Citera
2025-01-06, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigHail
Tycker tjacket blivit dåligt överallt det sista åren, både bland dom på gatan och på nätet.
Ja antingen så har jag blivit kräsen eller så har jag haft otur dom 50+ olika langarna jag träffat dom sista åren.
Va tider det när 1 gubbe räckte och va vaken en helg och nackhåren reste sig som blommor mot solen.

Du har så rätt, så rätt. Jag har lagt ner allt. Det är ingen ide att ta något längre. Drogerna har blivit så dåliga att det inte längre finns någon anledning att ta dom.

Jag var med på 70-80 talen redan och skillnaden mellan vad du får idag, och vad du fick då i påsen, är enorm. Även 90 in på 2000 kunde man fortfarande få bra blomster. Som du säger: nackhåren reste sig på en, man mådde som en prins efter en hel vaken helg och gick till jobbet på måndagen och mådde lika bra.

Jag gick många år rakt av på tjack och hade det hur bra som helst. Åt och sov och mådde guld. Sedan blev pulvret sämre och sämre och tillslut var det ingen ide längre. Mycket tråkigt.
Citera
2025-02-15, 14:49
Medlem
Är det inte så att det använder oljorna flera gånger?

Pmk och bmk? (Mdma / and).

Läste att de använde oljorna upp till sju gånger.
Så första gångerna blev väl bli bättre än batch nr 6.

Jag har noll koll, men låter ju logiskt.
Citera
2025-02-17, 14:08
Medlem
Jo, tyvärr har det blivit sämre i de stora hela.. tyvärr.

Iaf de som finns på DN... men ibland finns det guldkorn, gäller bara hitta de..
Citera
2025-02-17, 18:56
Medlem
Det borde dedikeras en klistrad tråd där reglerna om marknadsföring är satta ur spel så att flashbackare har möjlighet att recensera sina DM-kranar. På så vis så skulle det sättas lite press på försäljningen som kanske skulle kunna gynna kvaliteten positivt 🤔
Senast redigerad av EgonKarman 2025-02-17 kl. 18:57. Anledning: Särskrivning
Citera
2025-04-27, 00:53
Medlem
En bekant hade riktigt bra uppåt för några år sedan. Men folk som köpte var så van vid sönderbankat skit att dom inte tyckte det var nå bra, tills han blande i en massa strunt, då blev det toppen enligt köparna...
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in