Citat:
Eller så handlar det snarare om att handeln med utlandet och främst EU såklart blivit lättare än någonsin att ta det utav. Tjack "ska" inte kosta något bara för att. Ist är det konkurransen som är stenhård och pressad till max.
Dessutom, "200kr rimligt för en gubbe, för så har det alltid varit", är inte sant. Inflationsjusterat kostade en gubbe runt 700 kr i dagens penningvärde under en period på 80-talet om jag inte minns fel.
Ni som lägger över 100kr gubbe blir blåsta, oavsett kvalle.
Dessutom, "200kr rimligt för en gubbe, för så har det alltid varit", är inte sant. Inflationsjusterat kostade en gubbe runt 700 kr i dagens penningvärde under en period på 80-talet om jag inte minns fel.
Ni som lägger över 100kr gubbe blir blåsta, oavsett kvalle.
Hm håller med, och vart kommer denna "hyllning" av "gatu" afetamin från som om det vore någon slags kod att för 200 kr då får du 1 g dunder. Finns samma skit som finns på gatan som finns på nätet, och skillnaden i pris är som rebekk säger och att säljare konkurrerar ut varan. Går alla runt i gatan och att det ska kosta 200 kr 1 g och en femma för 800 så kommer det göra det, oavsett kvaliten, men du hittar det för samma för 100 kr grammet online.
Och angåengde konstapeln knark, han sålde koks för 300/400 kr och en femma afetamin för 200 kr typ, han vet det var bankat, stog det var bankat och det är upp till köparen om det är något han vill. Men att ta en analys av hans 400 kr koks (när han sålde en för 700) och sen säga vad är det jag säger betyder inget.
Köper en femma per månad ungefär, länge sedan jag fick skit och då kostade den 240 kr för femman så vad ska jag klagga på, för 350 kr har jag nästan alltid varit nöjd.
Ska jag betala "gatupriser" för 800 kr/femman så måste det vara lyx afetamin