Citat:
Ursprungligen postat av
st33r
Men de priser du talar om gäller ju bara på Fs? Då jag sa verkligheten menad jag drogförsäljning som inte sker på nätet utan av en kran du träffar . 90-100 spänn för enstaka gram är inte ett normalpris för enstaka gram. Det är priset för de som köper hekton möjligtvis.
Att de som säljer till slutledet betalar 10kr grammet för obankat tjack tror jag inte alls på.
Tjacket på flugsvamp är så billigt som du säger för att det är Av lägre kvalitet..
Det har ju visat sig gång på gång att de som säljer via fs sällan har direkt tillgång till de varor de säljer vi de led som tar in det i Sverige
Det åker dit säljare på darkweb som själva köpt på postorder från andra marknader. En av de stora aktörerna på fs som åkte fast köpte av en annan säljare och bankade det med koffein.
När den enda riktiga labbråttan på Fs åkte fast dök kvalitén hos alla andra säljare. Skulle inte förvåna mig om de mer eller mindre har samma källa alla säljare. Skulle gissa på att tjacket på marknaden hos de bästa säljarna, då det var som bäst för nåt år sen låg på 20-25% .
Du bara gissar ju dig fram, helt utan belägg annat än din.. magkänsla? Vad vet jag
Klart det finns idioter som säljer på FS också, men de blir varken långvariga eller lönsamma, uppenbarligen.. Det är det absoluta bottenskiktet, kolla istället på de säljarkontona som utgör det absoluta toppskiktet. Vi snackar kontinuerliga topprankningar och fläckfri drift osv, i åratal!
Tror det är väldigt få som faktiskt inser vilka volymer det kan röra sig om för de mest sålda. Det dras i sig en hel del tjack i det här landet varje dag kan jag lova dig.
Europa består av över 700 miljoner, Sverige 10. Ganska uppenbart att gamet inte avgörs här hemma direkt.. Tyskland, Belgien, Nederländerna och Polen. Där ska man inte betala mer än ett par kronor per gram om man kommer upp i volym. Och självklart är det toppgrejer. Är man på nivån att man rör sig med tex 50 kassar i stöten, på regelbunden basis, så lär man nog kolla upp det där med kvallen på grejerna man löser också..
Vet ett par driftiga herrar som fick iväg +100 kassar tjack i månaden när det var aktuellt, och det räckte ändå inte till alla.
Försök sia om hur mycket tjack som går åt varje dag i Sverige. Det är nog en jävla massa det, och det ska ersättas kontinuerligt med samma mängd. Ett ord: omsättning