2022-01-27, 15:17
Medlem
OweGbgs avatar
OK jag läste att dom skulle flyga kl 8 men det var alltså på kvällen.
Sorry!
Citera
2022-01-27, 15:34
Medlem
bcdefgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vackertsvin
Hon tar inte medalj i år oavsett vilket
Det var nog inte så många som trodde hon skulle ta medalj på senaste VM (hennes bästa placering i världscupen var 13:e medan hon var på pallen i Ruka den här vintern) så det är för tidigt att räkna bort Maiken kan jag tycka.
Citera
2022-01-27, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vossevangen
Bollen er stresset pga norske Covid utbruddet, bor på samme hotell:

https://www.langrenn.com/langrenn-allround/bolshunov-stressa-over-det-norske-covid-utbruddet/

Norske langrennsledelsen bekrefter at følgende herreløpere er kontaktet for å være reserver:
Tønseth, Nyenget, Helland Larsen og Even Northug.

De 3 første kontaktet igår. Even N kontaktet idag.

https://www.langrenn.com/langrenn-allround/even-northug-er-aktuell-som-reserve-til-ol-i-beijing/

F-n..bollen.
Jag trodde för den första sekunden att du menade snubben som kommenterade snowboard och freeski för Viasats räkning i Sotchi 2014..:-)
Citera
2022-01-27, 15:39
Medlem
OweGbgs avatar
[quote=bcdefg|78863050]Det var nog inte så många som trodde hon skulle ta medalj på senaste VM (hennes bästa placering i världscupen var 13:e medan hon var på pallen i Ruka den här vintern) så det är för tidigt att räkna bort Maiken kan jag tycka.[/edit
Citera
2022-01-27, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
Fast hade inte Jonna och Maja och delvis Stina hakat i varann hade knappast hon ens fått medalj.

Fast det där hände ju inte på senaste VM.
Citera
2022-01-27, 15:42
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bcdefg
Det var nog inte så många som trodde hon skulle ta medalj på senaste VM (hennes bästa placering i världscupen var 13:e medan hon var på pallen i Ruka den här vintern) så det är för tidigt att räkna bort Maiken kan jag tycka.
Jag tog bort min tweet för var inne på Seefeld VM. Sorry
Citera
2022-01-27, 15:43
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Fast det där hände ju inte på senaste VM.
Tänkte fel. 🙏
Citera
2022-01-27, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
Tänkte fel. 🙏

Gotcha!..:-)

Jag vet hur det är..trodde ju själv att Bollen var kommentators Bollen innan.
Citera
2022-01-27, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vackertsvin
Du och dina konspirationsteorier. Ge dig.

Tror knappt den största gagballen du kan tänkas hitta på den tyska marknaden skulle tysta Hankypankys konspirationsteorier angående norska infiltratörer. Här är han villkorslöst hopplös med att rannsaka sig själv i detta avseende.

Varför skulle Norge offra resten av deras aktiva som åker från Oslo bara för att smittas det svenska längdlandslaget är min första tanke. Men nog om detta.

Skönt att svenska laget är på flyget, vilket betyder att ifall uppkomst av positiva test uppdagas, så är karantänen inte lika långdragen och man kommer med all förmodan iallafall delta i slutet av mästerksapet!
Citera
2022-01-27, 15:51
Medlem
vackertsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bcdefg

Hon är ett år sämre
Citera
2022-01-27, 16:03
Medlem
Tänk vilken dröm om vi slipper fuskaren johaug i OS!
Citera
2022-01-27, 16:23
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Tänk vilken dröm om vi slipper fuskaren johaug i OS!

Tror du på det själv att det skulle vara möjligt? Hur är det man säger, unkraut vergeht nicht.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in