• 1
  • 2
2021-07-02, 00:14
Medlem
Så jag har liksom tänkt på det hur mycket otrohet som liksom händer i vardagen som aldrig kommer upp till ytan, som aldrig avslöjas, som tystas ner. Är inte det skrämmande !? Att folk i förhållanden och äktenskap har SEX med andra personer och det kan pågå hur länge som helst och med hur många personer som möjligt och det finns inget som hindrar dom från att ha SEX hela tiden. Varje dag. Med flera olika personer. I olika ställningar. Suga kuk så saliven rinner ned för hakan, ta den i röven under ljudligt knullsmackande, bli dubbelmackad på ett hotellrum under en konferensresa. Samtidigt som den bättre hälften helt ovetande i lycklig okunskap nattar barnen, bokar semesterresan, dammsuger golvmattorna i Volvon.

Tänker inte folk på detta hela tiden? Varför gör inte det folk galna?
Citera
2021-07-02, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IH8Juice
Så jag har liksom tänkt på det hur mycket otrohet som liksom händer i vardagen som aldrig kommer upp till ytan, som aldrig avslöjas, som tystas ner. Är inte det skrämmande !? Att folk i förhållanden och äktenskap har SEX med andra personer och det kan pågå hur länge som helst och med hur många personer som möjligt och det finns inget som hindrar dom från att ha SEX hela tiden. Varje dag. Med flera olika personer. I olika ställningar. Suga kuk så saliven rinner ned för hakan, ta den i röven under ljudligt knullsmackande, bli dubbelmackad på ett hotellrum under en konferensresa. Samtidigt som den bättre hälften helt ovetande i lycklig okunskap nattar barnen, bokar semesterresan, dammsuger golvmattorna i Volvon.

Nej folk är generellt inte paranoida utan tenderar att lita på sin partner, på gott och ont. Risken att bli sviken och sårad finns alltid och det är en risk man får ta med kärleken.
Citera
2021-07-02, 00:32
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IH8Juice

Citat:
Ursprungligen postat av Sapiosexual
Nej folk är generellt inte paranoida utan tenderar att lita på sin partner, på gott och ont. Risken att bli sviken och sårad finns alltid och det är en risk man får ta med kärleken.
Instämmer med Sapio. Dessutom är majoriteten inte otrogna, och när det sker är det oftast inte dubbelmackor och analsex och grejer.
Citera
2021-07-02, 00:34
Medlem
Aftonhoran69s avatar
Hahahahahaha

Tack för tråden. Gjorde min natt.
Nej det är inget jag tänker på alls.
Citera
2021-07-02, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallebrogen
Instämmer med Sapio. Dessutom är majoriteten inte otrogna, och när det sker är det oftast inte dubbelmackor och analsex och grejer.
Och skulle det vara det så gör det iallafall ingen som helst skillnad.
Citera
2021-07-02, 00:40
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndyMcCoy
Och skulle det vara det så gör det iallafall ingen som helst skillnad.
Jaså, är du en sån där hanrej (cuckold) ?
Citera
2021-07-02, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallebrogen
Jaså, är du en sån där hanrej (cuckold) ?
Vad jag är har ingen betydelse, men är hon otrogen mot mig så spelar det ingen roll hur hon blir påsatt.

jaha, du sög bara lite kuk, och på fyllan. Ja det var ju inte så farligt
Eller hur tänkte du?
Citera
2021-07-02, 01:24
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndyMcCoy
Vad jag är har ingen betydelse, men är hon otrogen mot mig så spelar det ingen roll hur hon blir påsatt.

jaha, du sög bara lite kuk, och på fyllan. Ja det var ju inte så farligt
Eller hur tänkte du?
Nej, det är förjäkligt oavsett. Skulle bli ännu jäkligare ju fler gånger och partners o.s.v. i mina ögon, men jag förstår att man kan ha olika åsikt där.
Citera
2021-07-02, 06:46
Medlem
Jag tänker på statistik. Ungefär hälften av alla kvinnor har aldrig vänstrat (marginellt fler kvinnor än män som vänstrat, bägge kön är ungefär 50%).

Så även om jag är en svartsjuk rackare så är det som att singla slant om hon "ha SEX hela tiden. Varje dag. Med flera olika personer. I olika ställningar. Suga kuk så saliven rinner ned för hakan, ta den i röven under ljudligt knullsmackande, bli dubbelmackad på ett hotellrum under en konferensresa" en slantsingling vinner man rätt ofta, så ofta att jag vill kalla det goda odds jämfört med att köpa en lott, spela blackjack på fyllan mm. Ett "spel" som pga de goda oddsen är värt att spela.
Citera
2021-07-02, 07:02
Medlem
Svar på frågeställningen:
- Nej, alla tänker inte på det hela tiden.
- Det gör inte folk galna för att om det sker, och det bara är knull det handlar om, så är det just bara knull.
Citera
2021-07-02, 07:06
Medlem
Otrohet är normen överallt. Det är bara det att folk inte inte tänker på det och ignorerar det. För det är inte så roligt att tänka på.

Svenska kvinnor är alltid otrogna. Man måste vara en idiot och cuck om man väljer en svensk kvinna som sin äkta maka. Svenska kvinnor har man till för att knulla. Bilda familj och äktenskap gör man med utländska kvinnor. Men tyvärr är hela västvärlden en knullbordell.
Citera
2021-07-02, 07:56
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Svenska kvinnor är alltid otrogna.

Med svenska män. (Jo, jag är en av dem. Sorry.)

Men karlarna är fanimig inte mycket bättre.
Senast redigerad av Saltkatt 2021-07-02 kl. 07:59.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in