Citat:
Underlag känns helt okej, jag ser mer än gärna att den inte passerar trösklar. Mattor spelar inte heller någon roll. Ungen har som sagt en enorm rc-bil för dåligt underlag, så trä/plast golv är väl kravet att klara. Stenplattor är överkurs. Bör kanske sikta på 1:32 då priset är ungefär samma, man sparar inte direkt några pengar på mindre storlek...
Citat:
Så klart att man inte måste ta fram in inre ingenjör varje gång. Men som sagt, vad som helst blir ett roligt äventyr. Släng diverse skit på sängen och lägg täcke över och du är hemma.
Annars på finns det bilar i 1:72 som är full proportionerliga i både gas och styrning och dom är ju små nog för att göra en bana på köksbordet.
I vanliga fall så kör jag en förhållandevis galen monstertruck i 1:10 och jag tror ta mig fan ändå att HBX:n är det som jag har roligast med. Den är nämligen rolig överallt.
Annars på finns det bilar i 1:72 som är full proportionerliga i både gas och styrning och dom är ju små nog för att göra en bana på köksbordet.
I vanliga fall så kör jag en förhållandevis galen monstertruck i 1:10 och jag tror ta mig fan ändå att HBX:n är det som jag har roligast med. Den är nämligen rolig överallt.
Är 1:72 vanligare än 1:64? Jag hittar mest bara tanks i den storleken, och jag vill inte riktigt styra ett barn till att brinna för militär utrustning och historiska händelser.
Jag förutsätter att du är aningen mer utvecklad, och kräsen när det gäller nöjen. Framför allt jämfört med ett barn på 5år