2021-07-01, 19:24
Medlem
Solituds avatar
Ja, det är väl i vanlig ordning en av "de goda". Säkerligen väldigt emot SD, för invandring/mångkultur och feminism.
Citera
2021-07-01, 19:27
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohNils
Tror inte att någon gråter om det för hans offer är nog både begravt och glömt. Tror dock inte att Wallner varit nyskapande eller stilbildande på något vis.

/Johan

Hehehe "hoppa inte random lokförare med kniv" borde det nog stå på gravstenens hans

Anywhoo det svåra med sånt här är att ALLA gm alltid är stor skit när dom grips för nåt - sketsamma om det var på nattredaktionen '84 det ska alltid vara stilbildande så det KAN fortfarande vara han och han verkar ha åldern inne OCH barnbarn
Citera
2021-07-01, 19:27
Medlem
RosaRosaRosaRosas avatar
Citat:
Han verkar mycket alkad så det kan nog mycket väl vara han. Frågan är dock om han har några barnbarn...

/Johan

Cron*mans barn tycks vara 18 år, och bonusbarnet 25 år, så det är inte han.
Citera
2021-07-01, 19:37
Medlem
moralhoras avatar
Ger mig en gissning att det är någon relativt okänd. Det känns annars som Stoppa pressarna hade gått ut med det om det hade varit en större fisk och inte gömt honom bakom anonymitet (lättare att trumma upp publicitet på att folk försöker gissa på en "respekterad DN-journalist" än någon Per Persson som skrev i DN för ett årtionde sedan).
Citera
2021-07-01, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Ger mig en gissning att det är någon relativt okänd. Det känns annars som Stoppa pressarna hade gått ut med det om det hade varit en större fisk och inte gömt honom bakom anonymitet (lättare att trumma upp publicitet på att folk försöker gissa på en "respekterad DN-journalist" än någon Per Persson som skrev i DN för ett årtionde sedan).

Det är ju uppenbarligen en äldre man med hälsoproblem. Eller en bra advokat och föregivna hälsoproblem.

/Johan
Citera
2021-07-01, 19:45
Medlem
grungewhores avatar
Inte för att jag har annat än ålder och rimligt livsverk som journalist, men G*ran *osenberg är i rätt ålder och har barnbarn som antagligen är i hebefilivänlig ålder, verkar ha en nära relation till sitt barn V*nna. Jag vill inte hänga ut honom, bara säger att han är ett rimligt högdjur inom DN-sfären.

edit: ser nu att han twittrat 25 juni, så han är rimligen på fri fot.
Senast redigerad av grungewhore 2021-07-01 kl. 19:48.
Citera
2021-07-01, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Inte för att jag har annat än ålder och rimligt livsverk som journalist, men G*ran *osenberg är i rätt ålder och har barnbarn som antagligen är i hebefilivänlig ålder, verkar ha en nära relation till sitt barn V*nna. Jag vill inte hänga ut honom, bara säger att han är ett rimligt högdjur inom DN-sfären.

Absolut - men han är kanske inte främst känd som DN-journalist så då borde han kallats "redaktör" eller "programledare" etc. Dessutom är Rosenberg judarnas ärkejude på alla sätt och vis och Daniel Nyhlén begriper nog att hans lilla site skulle bombas till stenåldern om han skvallrade om vad en sådan har för sig med små barn.

/Johan
Citera
2021-07-01, 20:02
Medlem
qups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore

edit: ser nu att han twittrat 25 juni, så han är rimligen på fri fot.

Han har ett par barnbarn i rätt ålder iallafall. Men inte fan vet jag..
Citera
2021-07-01, 20:04
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Absolut - men han är kanske inte främst känd som DN-journalist så då borde han kallats "redaktör" eller "programledare" etc. Dessutom är Rosenberg judarnas ärkejude på alla sätt och vis och Daniel Nyhlén begriper nog att hans lilla site skulle bombas till stenåldern om han skvallrade om vad en sådan har för sig med små barn.

/Johan
Haha... ja, så långt tänkte jag inte förstås. Tror dessutom hans dotter endast har två barn, men osäker.
Citera
2021-07-01, 20:08
Medlem
Milldues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpest
Våldta sina egna barnbarn, vilken sjuk jävel.

Förmodligen har han även satt på sina egna barn men dessa håller tyst.. Pedos skippar inte en generation bara så där. Rotar någon i detta så lär det komma fram att han även knullat sina egna ungar.. Det är så dessa personer funkar.. De hoppar INTE över en generation..
Citera
2021-07-01, 20:09
Medlem
Soterns avatar
"En banbrytande journalist" borde vara en ledtråd.
Citera
2021-07-01, 20:10
Medlem
NukeTheWhaless avatar
Vissa personer som har lite svårt med åldersperspektivet?

GM har våldtagit sina barnbarn under 2010 - 2018 och barnbarnen ska ha varit mellan ca 7 och 11 år.

Det måste alltså röra sig om en relativt gammal GM. Barnbarnen bör vara en bra bit upp i tonåren idag. Det ska också röra sig om (minst) 3 barnbarn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in