2021-07-01, 18:14
Medlem
Flor-Idas avatar
Ytterligare en höjdare som visat sig vara pedofil. Ska vi gissa på att han är Centerpartist?
Vem kan detta vara? Ska tydligen vara mycket känd och hyllad.

"Stoppa Pressarna kan nu avslöja att en mycket känd journalist på Dagens Nyheter döms till fängelse för våldtäkt av flera barnbarn.
Mannen har erkänt vissa av gärningarna som bland annat skett under en resa till Gran Canaria.
Journalisten har varit tongivande under många år på den inflytelserika tidningen."

"Mannen dömdes för flera våldtäkter mot sina barnbarn och även för grovt sexuellt övergrepp.

Övergreppen har inträffat både i Sverige och utomlands i samband med semesterresor med familjen, bland annat på Gran Canaria.

Mannen har erkänt vissa av gärningarna.

I sin dom konstaterar tingsrätten att berättelserna från de tre barnbarnen inte innehåller några motsägelser eller svårförklarliga inslag.

En av flickorna har förklarat att den tidigare DN-journalisten berört henne sexuellt flera gånger fram till dess hon fyllde 11 år och började förstå att det som hände inte var normalt. Såvitt flickan minns började övergreppen när hon var 8 år."

https://stoppapressarna.se/svenskt/d...l-gran-canaria
Citera
2021-07-01, 18:19
Medlem
Inget förvånar mig längre, säkert någon som spridit mycket hat om högern också och speciellt SD. Det slutar alltid med ju mer dom skriker om andra, desto värre är dom själva än det dom påstår andra är.
Lite som kapten klänning.
Citera
2021-07-01, 18:20
Medlem
magpests avatar
Våldta sina egna barnbarn, vilken sjuk jävel.
Citera
2021-07-01, 18:24
Medlem
Men vem är det, varför inget namn?

Skydda offren kanske?
Citera
2021-07-01, 18:26
Medlem
Nordanvindarnas avatar
DN, tidningen som glatt anställer både pedofiler och mördare.

Jag gissar att denna pedofil haft "rätt värdegrund".

Nu vill man ju veta vem det är, fram med namnet.
Citera
2021-07-01, 18:32
Medlem
apanola IIs avatar
Då får man börja pussla med de magra bitarna som finns, äldre (barnbarn), banbrytande journalistisk som kopierats av andra tidningar. Känns som personen är pensionerad, så man får väl söka sig bakåt i DN:s smutsiga historia för att se vad det är för sjuk vänsterpedofil den här gången.
Citera
2021-07-01, 18:32
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Ytterligare en höjdare som visat sig vara pedofil. Ska vi gissa på att han är Centerpartist?
Vem kan detta vara? Ska tydligen vara mycket känd och hyllad.

"Stoppa Pressarna kan nu avslöja att en mycket känd journalist på Dagens Nyheter döms till fängelse för våldtäkt av flera barnbarn.
Mannen har erkänt vissa av gärningarna som bland annat skett under en resa till Gran Canaria.
Journalisten har varit tongivande under många år på den inflytelserika tidningen."

"Mannen dömdes för flera våldtäkter mot sina barnbarn och även för grovt sexuellt övergrepp.

Övergreppen har inträffat både i Sverige och utomlands i samband med semesterresor med familjen, bland annat på Gran Canaria.

Mannen har erkänt vissa av gärningarna.

I sin dom konstaterar tingsrätten att berättelserna från de tre barnbarnen inte innehåller några motsägelser eller svårförklarliga inslag.

En av flickorna har förklarat att den tidigare DN-journalisten berört henne sexuellt flera gånger fram till dess hon fyllde 11 år och började förstå att det som hände inte var normalt. Såvitt flickan minns började övergreppen när hon var 8 år."

https://stoppapressarna.se/svenskt/d...l-gran-canaria

varför skriver dom inte ut det om du nu vet vem det är och dom har fallit o han har erkänt...
Nu måste nån kolla senaste domar på peddos från aktuell domstol o sen ta ut domen o så.
Trodde stoppa pressarna var lite hårdare än andra.
Citera
2021-07-01, 18:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
Då får man börja pussla med de magra bitarna som finns, äldre (barnbarn), banbrytande journalistisk som kopierats av andra tidningar. Känns som personen är pensionerad, så man får väl söka sig bakåt i DN:s smutsiga historia för att se vad det är för sjuk vänsterpedofil den här gången.
Inte Fredrik Strage väl? Redan fläckad och dömd en gång.
Citera
2021-07-01, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II

De som ser mest ut som pedofiler är väl Henrik Brors, Arne Ruth samt Hans Bergstrand. Men tänker mig att de kanske snarare skulle ha beskrivits som redaktörer.

Sedan har vi ju den gamla mördaren och syndikalister Jaques Werner - men han är väl knappast att beteckna som nyskapande...

Viggo Cavling är ju en annan kandidat - men har väl knappast så många barnbarn ännu.

DN är inte direkt kända för att vara nyskapande så det var en kryptisk formulering.

Vi har ju också Rosenberg, Zaremba och Jesus Alcala - men han skulle nog inte våga hänga ut någon av dem tror jag.

/Johan
Senast redigerad av JohNils 2021-07-01 kl. 18:48.
Citera
2021-07-01, 18:54
Medlem
Flor-Idas avatar
Här har vi en bra sida att utgå ifrån. Bl.a finns en lista med många namn på både aktiva och avgångna.
Bara att börja gräva!

https://sv.wikipedia.org/wiki/Dagens_Nyheter
Citera
2021-07-01, 18:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JohNils
De som ser mest ut som pedofiler är väl Henrik Brors, Arne Ruth samt Hans Bergstrand. Men tänker mig att de kanske snarare skulle ha beskrivits som redaktörer.

Sedan har vi ju den gamla mördaren och syndikalister Jaques Werner - men han är väl knappast att beteckna som nyskapande...

Viggo Cavling är ju en annan kandidat - men har väl knappast så många barnbarn ännu.

DN är inte direkt kända för att vara nyskapande så det var en kryptisk formulering.

Vi har ju också Rosenberg, Zaremba och Jesus Alcala - men han skulle nog inte våga hänga ut någon av dem tror jag.

/Johan

Per Svensson, som jag nämnde tidigare, ar jag alltid uppfattat som litet gubbsjuk i sin attityd. Han vill till varje pris vera vågad och "vulgo-chic", och han diggar uppenbarligen unga tjejer. Han har haft större delen av sin karriär på Expressen och KvP, men på senare år har DN varit hemorganet.
Citera
2021-07-01, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Per Svensson, som jag nämnde tidigare, ar jag alltid uppfattat som litet gubbsjuk i sin attityd. Han vill till varje pris vera vågad och "vulgo-chic", och han diggar uppenbarligen unga tjejer. Han har haft större delen av sin karriär på Expressen och KvP, men på senare år har DN varit hemorganet.

Jo men han är väl mer skribent / redaktör / ledarskribent och inte riktigt journalist? Dessutom inte det minsta nyskapande...

Finns många läskiga typer att välja mellan.

/Johan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in