2021-07-02, 03:14
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward

Det jag undrar är om GM uppfattade det som en polis innan han sköt.

Jag tror att han var ett riktigt rötägg som ville döda en medmänniska.
Senast redigerad av Flashsmash 2021-07-02 kl. 03:18.
Citera
2021-07-02, 03:16
Medlem
1.cuz försöker spela ner denna händelsen genom att likställa ett polisliv med ett terroristliv (kriminella) .

Nedan länkar jag hans Instagram så ni kan gå in och grilla den fula negerfittan

https://instagram.com/1.cuz?utm_medium=copy_link
Citera
2021-07-02, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mentor875
Ok, någon nämnde en timmad moped, oavsett tror jag att fordonet tillsammans med gucci väskan han bar på är viktiga ledtrådar. Visst många bär det men jag tror ändå han kommer identifieras snart. Han har säkert varit på andra platser innan mordet, affärer exempelvis.

Jag har bott I gbg I mer än 10 år och varit brukare av den gröna örten. Min personliga erfarenhet är att nästan alla som kränger på gatan bär Gucci väska eller keps. Så kan nästan med garanti säga att det är någon som förser gatorna med dödsknarket cannabis som ligger bakom detta och tagit fel på bängen och en rival.

Är tyvärr övertygad om att detta kommer bli en ursäkt av missförstånd och förväxling. För tror inte att du klätrar upp på den under stegen med att kryssa en snut och dagliga handeln går ner pga insatsstyrkan och alla lediga grisbilar I länet är I biskop men kolla in andra områden som majorna, hjällbo, högsbo, bergsjön och frölunda. Detta utesluter inte teorin om att detta kan ha varit planerat för att frigöra andra områden från polisiär verksamhet. Bara min tanke som har halv insyn I undrevärlden I göteborg
Citera
2021-07-02, 03:29
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper58
Jag har bott I gbg I mer än 10 år och varit brukare av den gröna örten. Min personliga erfarenhet är att nästan alla som kränger på gatan bär Gucci väska eller keps. Så kan nästan med garanti säga att det är någon som förser gatorna med dödsknarket cannabis som ligger bakom detta och tagit fel på bängen och en rival.

Är tyvärr övertygad om att detta kommer bli en ursäkt av missförstånd och förväxling. För tror inte att du klätrar upp på den under stegen med att kryssa en snut och dagliga handeln går ner pga insatsstyrkan och alla lediga grisbilar I länet är I biskop men kolla in andra områden som majorna, hjällbo, högsbo, bergsjön och frölunda. Detta utesluter inte teorin om att detta kan ha varit planerat för att frigöra andra områden från polisiär verksamhet. Bara min tanke som har halv insyn I undrevärlden I göteborg
Om någon kryssar en snut av misstag så kommer den lilla skiten att åka dit. Ingen vill tjalla. Men då blir det så ändå
Citera
2021-07-02, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polis2010
Mycket märkligt att polisen säger att det kan vara ett misstag eller felskjutning. Hur har de hunnit komma fram till detta på mindre än 16 timmar. Den enda anledningen till det, är att de har sett att GM är så ung på film att de tror att de kan lura fram honom med straffhävande åtgärder. Har GW sagt något? Nej, det är något otroligt lurt med detta uttalande. Har inte läst många inlägg i ämnet pga tidsbrist.
Jag håller med om att det är märkligt att Erik Nord ändrade sig angående spekulationer och gick ut med en teori. Kanske hoppas de att det ska trigga GM att hävda sig och på så sätt klanta sig och råka prata framför fel person.
Citera
2021-07-02, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Om någon kryssar en snut av misstag så kommer den lilla skiten att åka dit. Ingen vill tjalla. Men då blir det så ändå

Någon kommer att öppna kätften tillslut och vattna men vi kommer aldrig att få veta om det är en jobbig jävel som blir syndabock eller den verkliga förövraren som åker fast. För undervärlden kan påsätt och viss få en jobbig ADHD mupp som tror han e kung byn att torska. Inte för att vara koncipiratorisk men underskatta aldrig motståndet. En duktig shack spelare vet när man ska offra lägre spelare för att nå vinnst eller i detta fallet komma undan. Men min personliga teori är att dom kommer klippa en 2015 afrikan för detta. Troligen en 29 åring som påstår sig vara 16 bast.
Citera
2021-07-02, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Ett dygn. Ingen misstänkt ingen gripen. Detta kommer inte lösas. Skam för kåren. Vem rä den bortglömde skadade som åxå fick åka in till sjukan med snuten nämns ingrt om jqn

Finns ingen 2a person det var felaktiga rykten.

Bara en som blev skjuten och det är polismannen
Citera
2021-07-02, 03:51
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper58
Någon kommer att öppna kätften tillslut och vattna men vi kommer aldrig att få veta om det är en jobbig jävel som blir syndabock eller den verkliga förövraren som åker fast. För undervärlden kan påsätt och viss få en jobbig ADHD mupp som tror han e kung byn att torska. Inte för att vara koncipiratorisk men underskatta aldrig motståndet. En duktig shack spelare vet när man ska offra lägre spelare för att nå vinnst eller i detta fallet komma undan. Men min personliga teori är att dom kommer klippa en 2015 afrikan för detta. Troligen en 29 åring som påstår sig vara 16 bast.
Nja, de kollar kameror och DNA. Syndabocken blir nog idioten som ville bli en OG
Citera
2021-07-02, 04:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Nja, de kollar kameror och DNA. Syndabocken blir nog idioten som ville bli en OG

Vill inte gå total OT men bängen I gbg är inte oskyldig på många sätt. Finns en hel del otalat I staden och en del är med I spelet. Men har dock svårt att tro att en nybakad snut är en del av detta. Det har funnits flera uppgörelser mellan polis och brukare I gbg. Dom har I många år hållt blint öga till tjack pch röka för att hålla heroin utanför stan. Detta må verka helt OT men kanske fonns något I detta som föranlet situationen att det blev som det blev och kanske ännu mer OT sak är om nu dödsknarket cannabis varit lagligt, hade då polis Andreas damnam levt? Vill inte kapa tråden för legalisering men tror att detta hade kunnat undvikas med rätt lagstiftning
Citera
2021-07-02, 04:40
Bannlyst
Svensk tonåring som bor i Biskopsgården om den skjutna polisen.

https://imgur.com/a/IoJZZGx

Så rullar polisen i biskopsgården 👮🏽‍♀️

https://streamable.com/xxiv5p
Senast redigerad av sting4488 2021-07-02 kl. 04:56.
Citera
2021-07-02, 04:48
Medlem
https://www.nyariks.se/carl-andreas-danman-ar-den-mordade-polisen/

Intervju med pappan
https://www.nyariks.se/exklusiv-intervju-per-danman-pappa-till-mordade-polisen-andreas-danman/
Citera
2021-07-02, 04:54
Medlem
Tänka sig att vänsterslödder/ kränkta invandrare får det till att polisen utövade rasism och således blev ihjäl skjuten, som att det hade lindrat omständigheterna vilket som.

Ja man slutar aldrig förvånas!

En teori om Biltema handskarna, kan det inte vara så enkelt att polis redan har bild på GM via kameror och därav går ut med dessa uppgifter?
Senast redigerad av CCkane 2021-07-02 kl. 05:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in