Citat:
Ursprungligen postat av
Mentor875
Ok, någon nämnde en timmad moped, oavsett tror jag att fordonet tillsammans med gucci väskan han bar på är viktiga ledtrådar. Visst många bär det men jag tror ändå han kommer identifieras snart. Han har säkert varit på andra platser innan mordet, affärer exempelvis.
Jag har bott I gbg I mer än 10 år och varit brukare av den gröna örten. Min personliga erfarenhet är att nästan alla som kränger på gatan bär Gucci väska eller keps. Så kan nästan med garanti säga att det är någon som förser gatorna med dödsknarket cannabis som ligger bakom detta och tagit fel på bängen och en rival.
Är tyvärr övertygad om att detta kommer bli en ursäkt av missförstånd och förväxling. För tror inte att du klätrar upp på den under stegen med att kryssa en snut och dagliga handeln går ner pga insatsstyrkan och alla lediga grisbilar I länet är I biskop men kolla in andra områden som majorna, hjällbo, högsbo, bergsjön och frölunda. Detta utesluter inte teorin om att detta kan ha varit planerat för att frigöra andra områden från polisiär verksamhet. Bara min tanke som har halv insyn I undrevärlden I göteborg