Citat:
Ursprungligen postat av
djingiskahn
Min frågeställning grundar sig i hur de som är sk moderator tillåts hejvilt stoppa ämnen som på ngt sätt missgynnar SD.
Det är ganska många exempel jag har på detta nu så min fråga är MYCKET BEFOGAD!!
Jag trodde detta med flashback var ett demokratiskt öppet fält för olika åsiktsinriktningar. Detts särskilt när jag såg att det var mycket skitsnack från sverigedemokrater. Nu inser jag att de verkar kontrollera siten.
Det finns en hel del av bajshögern här och ofta låts dom härja rätt fritt - medans andra åsikter måste justifiera sig och hålla sig noggrannt på banan. Meeeeen jag tror det har att göra med att det finns helt enkelt väldigt många av dom förstnämnda på FB och dom e väldigt ljudliga, så anmälningar osv dunkas in snabbare mot dom som inte håller med dom eftersom dom e rätt duktiga på att lacka när andra inte tycker som dom. (plus tror jag dom ser det litet som sitt forum eftersom dom inte har andra arenor att prata - dom e litet rädda att andra ska bli sura på dom när dom säger pantat skit)
Jag tror inte FB är kontrollerat av SD, eller resten av diarréhögern, eller nån annan - tror bara mods försöker vara objektiva och bra men att det inte är så jävla enkelt att vara mod alla gånger