Nej, men dominerat av SD vänner. Däremot.
Ofta är kommentarer från mods på inlägg att man ska sluta tjata om invandrare och annat som SD:arna alltid tjatar om och förstör trådar. Så dom är väl lika trötta på det tjatet som vi andra.
Nej. Dock finns det en extremt stort jävla antal aktiva medlemmar här som har höger- eller extremhöger åsikter. De är så många att man ibland tror att hela landet delar dessa åsikter.
Antagligen för att man är anonym. På olika Facebook-trådar ser det inte alls ut så här. Mycket mildare åsikter när man är där med namn och bild. Här har man modet att skriva vad fan som helst.
Men det stör mig faktiskt inte ett dugg. Ibland har jag också väldigt jobbiga högerplacerade åsikter. Skönt att kunna läsa andras och själv kunna uttrycka ens egna utan att man blir mördad.
Mitt subjektiva intryck är absolut detta. Att det närmast är ett ”anställningskrav” för att bli mod att man stödjer NMR, AfS eller åtminstone Jimmy.
Baserat på vad som raderas och vad som tillåts.
Min frågeställning grundar sig i hur de som är sk moderator tillåts hejvilt stoppa ämnen som på ngt sätt missgynnar SD.
Det är ganska många exempel jag har på detta nu så min fråga är MYCKET BEFOGAD!!
Jag trodde detta med flashback var ett demokratiskt öppet fält för olika åsiktsinriktningar. Detts särskilt när jag såg att det var mycket skitsnack från sverigedemokrater. Nu inser jag att de verkar kontrollera siten.
Vad är ditt egentliga formförslag? Det är ju i den forumdelen du startat den här tråden.
Vad är ditt egentliga formförslag? Det är ju i den forumdelen du startat den här tråden.
FORM? FORUMFÖRSLAG MENAR DU VÄL?
Jag önskar ett forum som inte är styrd/störd av sverigedemokrater. Jag önskar att det är ett fritt och öpoet diskussionsforum. Läs mitt inledande inlägg så kanske du förstår bättre.
Jag önskar ett forum som inte är styrd/störd av sverigedemokrater. Jag önskar att det är ett fritt och öpoet diskussionsforum. Läs mitt inledande inlägg så kanske du förstår bättre.
Hur skulle jag kunna ha svarat utan att ha läst ditt inledande inlägg som var ditt vid svaret dittills enda inlägg i tråden menar du?
Ett inlägg som för övrigt bara var ett klagomål utan substans eller exempel och inte innehöll något som helst forumförslag.
Med tanke på hur den efterblivna vänstern gör allt för att förstöra en människas liv om man har en avvikande åsikt på övriga sociala medier så förstår man varför det fria ordet flyter på Flashback.
Prova att yttra dina åsikter på till exempel Facebook så kommer då få lilla drevet efter dig som kommer gå på personangrepp för minsta lilla avvikande.
Vänstermänniskor är idag bland de mest störda vi har haft i världshistorien.
Nej. Men de flesta mods i politikdelen lutar åt SD-hållet.
Kan det påverka? Kanske det.
Det är jag helt övertygad om att det gör. Förr fanns det en tramspelle som var anti-SD som jag inte kommer ihåg namnet på och som hade Jimmie Åkesson överkryssad som profilbild. Jag anmälde mängder av hans inlägg och han åkte ut illa kvickt. Och så ska det ju vara såklart. Men jag har också anmält mängder med inlägg från tramspellar som är anti-vänstern och de flesta av dem är kvar. Även om moderatorernas bedömning är rättvis så kan det ju spela väldigt stor roll vilka ärenden "man väljer att prioritera" och vilka man inte har tid med.
Jag hoppas att admin tillsätter ett par moderatorer som åtminstone står till vänster som SD. Fast jag undrar om han skulle våga för det skulle bli ett sånt himla liv om att Flashback är infiltrerat av "pk-maffian" osv.
Nej, Flashback är inte kontrollerat av Sverigedemokraterna. Vad gäller moderatorerna så är vi satta att moderera efter regelverket. Hur vi modererar är synligt för andra moderatorer och för admins. Partipolitisk moderering är inget som skulle accepteras - en sådan moderator hade fått se sitt uppdrag avslutat.
Min frågeställning grundar sig i hur de som är sk moderator tillåts hejvilt stoppa ämnen som på ngt sätt missgynnar SD.
Det är ganska många exempel jag har på detta nu så min fråga är MYCKET BEFOGAD!!
Jag trodde detta med flashback var ett demokratiskt öppet fält för olika åsiktsinriktningar. Detts särskilt när jag såg att det var mycket skitsnack från sverigedemokrater. Nu inser jag att de verkar kontrollera siten.
Jag skulle vilja ha exempel på alla dessa hejvilt stoppade ämnen "som på något sätt missgynnar SD."
Du har ju ganska många så det borde inte vara så svårt.