• 1
  • 2
2021-06-27, 18:56
Medlem
Undrar om nån här gått med? Hur gör man när man skattar. Kan man skatta om man har pengar från Illuminati? Vad får de pengarna ifrån de ger iväg? Hur kan de ge folk som inte är amerikanska medborgare amerikanskt pass som man kan få på en Facebook sida med Illuminati. Även master card eget har de
Citera
2021-06-27, 19:08
Medlem
lyxelitistens avatar
Men snälla. Det är ett bedrägeri. Fattar du inte det? Du kan inte gå med i Illuminati. Du blir utnyttjad spirituellt av dessa bottensugande kräk.
Citera
2021-06-27, 19:16
Medlem
kyrkstockens avatar
Jag läste i något sammanhang att Illuminati helt enkelt är de högsta rangerna bakom frimurarna.
Det lät rätt vettigt där och då. vet inte om det är sant.

Man uttryckte sig "bara"...och menade att det fanns många värre slutna sällskap. "Skull and bones" nämdes.
Citera
2021-06-27, 19:24
Medlem
Om TS inte försöker trolla finns all anledning att anta att han inte uppfyller ålderskravet för Flashback.
Citera
2021-06-27, 19:40
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Medlemmar, får fördelar.

Kundklubb, vår bakdel.

Länk: https://key.illum.dk/

Fysiskt:

Østergade 52
1001 København K

Danskjävlar.
Citera
2021-06-27, 19:42
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Undrar om nån här gått med? Hur gör man när man skattar. Kan man skatta om man har pengar från Illuminati? Vad får de pengarna ifrån de ger iväg? Hur kan de ge folk som inte är amerikanska medborgare amerikanskt pass som man kan få på en Facebook sida med Illuminati. Även master card eget har de

Jag var med under en tid, men det var brutala skattesatser som plötsligt skulle in. Du måste komma ihåg att det här är ett hemligt sällskap och stödet till mig för att leverera adrenochrome till några av dom lokala organisationsmedlemmarna en gång i veckan kan man ju för helvete inte skriva upp på enskild inkomst direkt?

Så det blir gåvoskatter eller så måste man svarta det... och som en aktiv medlem i deep state och sataniska organisationer så är det där med skatt litet av en brännande punkt. Man går ju inte med för förmånerna utan för att man vill, som jag, våldta barn och sen döda dom och sen suga ut delar av deras hjärna som andra medlemmar knarkar.
Jag brinner verkligen för barnamord, det vill jag säga - och då finns det inte många organisationer att välja emellan: NWO eller Bygdeföreningen Svartedala, Sörmland är väl dom två som riktigt är barnsligt förtjusta i pedofili och mördande mm.

Man ska göra vad man brinner för osv - men tillslut gick det inte. Blev för mycket pappersarbete.
Men jag fortsätter på fritiden lite då och då.

Hoppas det gav ett bra svar! <3
Citera
2021-06-27, 20:47
Medlem
SittFints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Jag var med under en tid, men det var brutala skattesatser som plötsligt skulle in. Du måste komma ihåg att det här är ett hemligt sällskap och stödet till mig för att leverera adrenochrome till några av dom lokala organisationsmedlemmarna en gång i veckan kan man ju för helvete inte skriva upp på enskild inkomst direkt?

Så det blir gåvoskatter eller så måste man svarta det... och som en aktiv medlem i deep state och sataniska organisationer så är det där med skatt litet av en brännande punkt. Man går ju inte med för förmånerna utan för att man vill, som jag, våldta barn och sen döda dom och sen suga ut delar av deras hjärna som andra medlemmar knarkar.
Jag brinner verkligen för barnamord, det vill jag säga - och då finns det inte många organisationer att välja emellan: NWO eller Bygdeföreningen Svartedala, Sörmland är väl dom två som riktigt är barnsligt förtjusta i pedofili och mördande mm.

Man ska göra vad man brinner för osv - men tillslut gick det inte. Blev för mycket pappersarbete.

När var du med?
Citera
2021-07-20, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken

Om du skall försöka trolla så borde du åtminstone veta att det inte finns gåvoskatt i Sverige.
Citera
2021-07-20, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SittFint
När var du med?
Före 1787 eftersom den upphörde då, de var bara en blek kopia av Frimurarna och dog snabbt ut.
Citera
2021-08-01, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lyxelitisten
Men snälla. Det är ett bedrägeri. Fattar du inte det? Du kan inte gå med i Illuminati. Du blir utnyttjad spirituellt av dessa bottensugande kräk.
Men varför stängerna Facebook av deras sidor? De har 102 st
Citera
2021-08-15, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno

Jag vet inte om du trollar men flera i tråden gör det, tyvärr.¨
Du kan inte gå med då dom endast söker upp dig om du kan erbjuda dom något först då får chansen att joina dom.

Om det finns någon sida på Facebook som kallar sig Illuminati så är det fejk.

Om du vill gå med så kan du göra det hos frimurarna, det finns olika typer och dom flesta sysslar med välgörenhet alla fall utåt sätt. Dessa klubbar är mer som herrklubbar och man umgås med likasinnande och det är oftast företagare och andra med maktposition.
Jag känner en kille han är frimurare och han gör det enbart för kontakterna.

1 annan frimurare klubb som hade hyrt in sig där jag jobbar, var sjukt hemliga av sig och vi fick stränga order av våra chefer att inte störa dessa och så var det länge, tills en dag då hade dom plötsligt öppet hus och var hur välkomnade som helst för dom som var nyfikna.

Jag har själv inte någon direkt insikt men jag gissar att dessa klubbar betalas genom medlemsavgifter.
Citera
2021-08-24, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Jag vet inte om du trollar men flera i tråden gör det, tyvärr.¨
Du kan inte gå med då dom endast söker upp dig om du kan erbjuda dom något först då får chansen att joina dom.

Om det finns någon sida på Facebook som kallar sig Illuminati så är det fejk.

Om du vill gå med så kan du göra det hos frimurarna, det finns olika typer och dom flesta sysslar med välgörenhet alla fall utåt sätt. Dessa klubbar är mer som herrklubbar och man umgås med likasinnande och det är oftast företagare och andra med maktposition.
Jag känner en kille han är frimurare och han gör det enbart för kontakterna.

1 annan frimurare klubb som hade hyrt in sig där jag jobbar, var sjukt hemliga av sig och vi fick stränga order av våra chefer att inte störa dessa och så var det länge, tills en dag då hade dom plötsligt öppet hus och var hur välkomnade som helst för dom som var nyfikna.

Jag har själv inte någon direkt insikt men jag gissar att dessa klubbar betalas genom medlemsavgifter.
Fast Illuminati upphörde på 1700-talet.
Tror inte du känner en frimurare som bara är med för kontakterna (möjligt att du inbillar dig det), är lite för stort och komplext för att orka hålla på med om man inte är intresserad.

Öppna hus har vi ofta, men man släpper förstås inte in folk i alla rummen utan endast ett par valda (mitt Frimurarhus har 508 rum tex).
Jo medlemsavgifter betalar man.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in