Citat:
Ursprungligen postat av
KanghastanArticuno
Undrar om nån här gått med? Hur gör man när man skattar. Kan man skatta om man har pengar från Illuminati? Vad får de pengarna ifrån de ger iväg? Hur kan de ge folk som inte är amerikanska medborgare amerikanskt pass som man kan få på en Facebook sida med Illuminati. Även master card eget har de
Jag vet inte om du trollar men flera i tråden gör det, tyvärr.¨
Du kan inte gå med då dom endast söker upp dig om du kan erbjuda dom något först då får chansen att joina dom.
Om det finns någon sida på Facebook som kallar sig Illuminati så är det fejk.
Om du vill gå med så kan du göra det hos frimurarna, det finns olika typer och dom flesta sysslar med välgörenhet alla fall utåt sätt. Dessa klubbar är mer som herrklubbar och man umgås med likasinnande och det är oftast företagare och andra med maktposition.
Jag känner en kille han är frimurare och han gör det enbart för kontakterna.
1 annan frimurare klubb som hade hyrt in sig där jag jobbar, var sjukt hemliga av sig och vi fick stränga order av våra chefer att inte störa dessa och så var det länge, tills en dag då hade dom plötsligt öppet hus och var hur välkomnade som helst för dom som var nyfikna.
Jag har själv inte någon direkt insikt men jag gissar att dessa klubbar betalas genom medlemsavgifter.