Det var strax efter klockan 03 som polisen fick larm om en skadad man på norra Gotland.
Enligt polisen hade han blivit skadad av ett vasst föremål.
”Polisen som var på plats såg till att mannen fick vård för sina skador, han fördes till sjukhus med hjälp av ambulanshelikopter”, skriver polisen på sin hemsida.
Polisen har gripit en kvinna som misstänks ligga bakom den grova misshandeln.
Ja, men även kanske hög dos SSRI i botten, och eventuellt en gnutta Concerta. Jag har såklart ingen aning, men jag har sett många spåra på en kombo av psyk-meds och vodka...
Lite nyfiken på var detta skulle ha inträffat ... ??? Norra Gotland är stort. Någon som möjligen har hört helikopter och sniffat brandlukt under natten?
Kvinnlig läkare häktad för grov mordbrand på Gotland (häktad 27/7-13), dömd till rättspsykiatrisk vård. Hade vid tillfället en märklig fixering vid Mikael Persbrandt.
Lite nyfiken på var detta skulle ha inträffat ... ??? Norra Gotland är stort. Någon som möjligen har hört helikopter och sniffat brandlukt under natten?
Spontant tänker jag Slite, men det kan såklart vara Fårö eller var som helst...
Kånns som att det skulle kunna vara aman*a otterstr*m
Vad baserar du den misstanken på? Att bara slänga ut namn utan förklaring är inte bara oskönt, utan också frustrerande för oss nyfikna jävlar som hänger här.
Kvinnlig läkare häktad för grov mordbrand på Gotland (häktad 27/7-13), dömd till rättspsykiatrisk vård. Hade vid tillfället en märklig fixering vid Mikael Persbrandt.
Hon bor väl med nån rik snubbe på Östermalm nu för tiden?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!