2026-07-16, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Sverige är ett sjukt land på många vis och det behöver ändras om det ska finnas något Sverige och svenskar i framtiden.

Framför allt behöver svenskars mentalitet och normer ändras till normer som är normala för människor att ha och långsiktigt fungerande.

Varje gång jag besöker det äckliga svenska arktiska banan-republiken/monarkin så vill jag snart åka där ifrån så snart som möjlig.

Mår du inte bra? Det är ingen som tvingar dig att återvända hit. Förresten känns det som det bara är svenskar som tänker så om sitt eget land. Detta stör mig något så inihelvete.
Senast redigerad av kajnus 2026-07-16 kl. 09:21.
Citera
2026-07-16, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajnus
Mår du inte bra? Det är ingen som tvingar dig att återvända hit. Förresten känns det som det bara är svenskar som tänker så om sitt eget land. Detta stör mig något så inihelvete.

Det är inte så att svenskar slumpmässigt har fått för sig av ingen anledning att dess eget samhälle är dåligt och onormalt utan landet är en destruktiv och onormal dystopi.

Att alla svenskar inte kan se det beror på att de har blivit hjärntvättade från födseln och känner inte till något annat samhälle.

Man kan på dig hur du skriver "mår du inte bra" som hämtat direkt från Orwell, som kritik av det svenska samhället skulle kvalificera personen som mentalsjuk.
Senast redigerad av larsjohansson 2026-07-16 kl. 10:49.
Citera
2026-07-16, 20:36
Medlem
Det räcker med att någon har varit utomlands och påstår sig fått bättre vård än i Svergie för att den hjärntvättade sosse-cp-svensken få nervsammanbrott och tappa talförmågan och försöker stammande säga att vården i Sverige minsann är bäst och det svenska cp-landet minsann är duktigast på allt.
Citera
2026-07-17, 06:15
Medlem
Pungsvings avatar
Det går inte att veta om folk bor utomlands om de påstår att de gör det. Många vill lämna sossehelvetet och det kan kännas skönt att säga att man flyttat utomlands, även om man bor i ett utsatt område. Utsatt för sosseväljare, som in sin tur är utsatta för sina satans sossepolitiker.
Citera
2026-07-17, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungpuckel
Jag tänker flytta utomlands, men jag behöver inte sitta och vara arg på folk som redan har flyttat.
Det är möjligt att jag vill sitta på Flashback sen, därför att jag inte har några sociala kanaler, så det här blir väl stället att kommunicera med folk på svenska.
Det låter inte som att du har någon integrationspotential.
Citera
2026-07-20, 09:14
Medlem
Adolf.Shitlers avatar
Det här med svenskar som flyttat utomlands och som ifrån sitt nya hem ondgör sig över Sverige är ju ingen nyhet.

Finns ju en hög svenska gubbar som sålt allt dom hade här hemma och tagit ut varenda krona ifrån sparkontot och flyttat främst till länder som Thailand,Filippinerna,Kambodja och Vietnam där dom sedan sitter och spyr galla över Sverige.

Det är bara att ge sig in på olika Thailandsforum för svenskar så ser man dagligen trådar om sossarnas jävlighet och onda muslimer och mörkhyade som förstör Sverige.

Jag kan nog tycka att har man valt att lämna Sverige så är ens åsikter om vad som händer och sker i Sverige inte längre relevanta,om du inte bor här så drabbas du väll inte av att det är achmed som kör stadsbussen eller om familjen al falafel flyttar in i trappuppgången eller om det byggs en moske nästgårds så håll käften i stället.
Citera
2026-07-22, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf.Shitler
Det här med svenskar som flyttat utomlands och som ifrån sitt nya hem ondgör sig över Sverige är ju ingen nyhet.

Finns ju en hög svenska gubbar som sålt allt dom hade här hemma och tagit ut varenda krona ifrån sparkontot och flyttat främst till länder som Thailand,Filippinerna,Kambodja och Vietnam där dom sedan sitter och spyr galla över Sverige.

Det är bara att ge sig in på olika Thailandsforum för svenskar så ser man dagligen trådar om sossarnas jävlighet och onda muslimer och mörkhyade som förstör Sverige.

Jag kan nog tycka att har man valt att lämna Sverige så är ens åsikter om vad som händer och sker i Sverige inte längre relevanta,om du inte bor här så drabbas du väll inte av att det är achmed som kör stadsbussen eller om familjen al falafel flyttar in i trappuppgången eller om det byggs en moske nästgårds så håll käften i stället.

Helt riktigt. Dessa utlandssvenskar som fortsätter att gnälla om situationen i Sverige trots att de istället borde fokusera på sin nya vardag, kan inget annat än att anses som misslyckade människor som har valt att kasta bort sitt liv.
Senast redigerad av kajnus 2026-07-22 kl. 12:23.
Citera
2026-07-22, 12:04
Moderator
Sun Rulers avatar
Det bor ca 700,000 svenskar utomlands. Säkerligen har en hel del av dem hittat hit till Flashback.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in