2021-06-27, 07:03
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valsu
Eyh mannen. Ni svennar som mixar fr bttre hud/finare skydd mot cancer. Och strre balle.
Inga problem.. inte kasta skit

Riktiga svennar vill inte riskera att snka intelligensen hos sina barn genom att vlja partner frn avlgsna kulturer.

Du vet vl att lgt IQ gr i arv.

Etniska svenskar har strst chans att fda framgngsrika barn.
Citera
2021-06-27, 07:09
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Eyh mannen. Ni svennar som mixar fr bttre hud/finare skydd mot cancer. Och strre balle.

Okej, s om jag har sex med en negress, s fr jag bttre pigment och strre penis?

Det var ett intelligent pstende.

Edit:
Fast du kanske menar tillflligt.
Ja, min kuk brukar ju bli strre om jag kollar p Diamond Jackson exempelvis, men det brukar frsvinna igen.
Senast redigerad av scoremax 2021-06-27 kl. 07:17.
Citera
2021-06-27, 08:05
Danny Saucedo har ju rtt. Vrlden r mycket strre och intressantare n mossiga lilla Sverige med sin ngsliga befolkning och sina internationellt sett konstiga seder. Det r just drfr det r s viktigt att ppna upp fnstren mot omvrlden fr att vdra ut instngdheten.

S tycker egentligen alla. Det r inte direkt ngra extrema sikter som presenteras i artikeln.
Citera
2021-06-27, 08:37
Medlem
Bara fr att han r tillsammans med en svart s ska han helt pltsligt g bananas kring detta
Citera
2021-06-27, 08:49
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quackenbush
Danny Saucedo har ju rtt. Vrlden r mycket strre och intressantare n mossiga lilla Sverige med sin ngsliga befolkning och sina internationellt sett konstiga seder. Det r just drfr det r s viktigt att ppna upp fnstren mot omvrlden fr att vdra ut instngdheten.

S tycker egentligen alla. Det r inte direkt ngra extrema sikter som presenteras i artikeln.
Vilket idiotiskt pstende. Det enda vi fr insikt av r skjutningar, vldtkter, vergrepp o klaner. Nej, Sverige mr bttre av att sluta sina vyer o njuta av det inhemska. Tyvrr pga Danny o liknande rasmix vurmare r den tiden frbi. Allt brjade nr vi hjlpe judarna o tog in dessa p 40 talet. Se idag hur Sverige blev..
Citera
2021-06-27, 08:53
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Vilket idiotiskt pstende. Det enda vi fr insikt av r skjutningar, vldtkter, vergrepp o klaner. Nej, Sverige mr bttre av att sluta sina vyer o njuta av det inhemska. Tyvrr pga Danny o liknande rasmix vurmare r den tiden frbi. Allt brjade nr vi hjlpe judarna o tog in dessa p 40 talet. Se idag hur Sverige blev..
Det kanske beror p hur man betraktar vrlden? Jag ser inga skjutningar och vldtkter och vi har inga klaner i mitt nromrde. Kanske kan det bero p att vi inte rutinmssigt letar efter ngot att stra oss p eller uppfrstorar saker?

Att du direkt fll tillbaka p tjat om judar visar hur du tnker. Det r det som skiljer oss t, hur vi upplever vr omgivning.
Citera
2021-06-27, 08:58
Medlem
Citat:

Men d fr ju ni blattar samtidigt smre hud och mindre balle nr ni rasblandar med svennar.

Eller du kanske tnkte dig att rasblandningen bara bestr i att du verakningssexar svennehoror?

Skall vi rasblanda s vill jag gra din syster p smllen utan att du kastar ut henne frn balkongen, OK?
Citera
2021-06-27, 09:02
Medlem
Citat:

Smre sprk uppenbarligen.

S kan ju inte svenska killar mixa d ni skyddar era egna kvinnor mot svennekillarna.

Ni skall inte vara rdda fr det, ni fr hgre IQ och bttre impulskontroll.
Citera
2021-06-27, 09:03
Medlem
CommonSenses avatar
Vilken typ av superkraft fr man av att vara mixad? kan man flyga? r man superstark? hrd som stl? Danny menar att folk som inte r mixad r vrdelsa?
Citera
2021-06-27, 09:03
Medlem
Citat:

Sg det till samerna?
Citera
2021-06-27, 09:15
Medlem
Qualatexs avatar
Aftonbladet och Danny Saucedo sprider vansinnig rasblandningspropaganda

Citat:
Att du direkt fll tillbaka p tjat om judar visar hur du tnker. Det r det som skiljer oss t, hur vi upplever vr omgivning.

Nr Bluebeast72 baserar sina stndpunkter p fakta, s faller du tillbaka p upplevelser.

Rasmixning och utomeuropeisk invandring r negativt fr Sverige. Det frstr vl ven du, innerst inne?
Senast redigerad av Qualatex 2021-06-27 kl. 09:22. Anledning: Stavfel
Citera
2021-06-27, 09:20
Medlem
cultofdeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hinkfitta
Danny Saucedo r en vrdels judehora som varken kan dansa eller sjunga. Pank r nollan tydligen ocks.

Han r varken pank eller jude. Men att hans s.k. sng och dans r skit hller jag med om.
Senast redigerad av cultofdeath 2021-06-27 kl. 09:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in