Citat:
Ursprungligen postat av
FlashbackNegern
Det låter ärligt som att du borde läggas in igen. Jag betalar gärna med mina pengar för att ha dig borta från gatorna.
Hur skulle du ens veta att kommandot "Ät!" funkade? Sa hon "Jag äter bara på ditt kommando"? Sedan undrar jag hur det kommer sig att du inte hade sex med henne om hon bara följer dina kommandon. För någon som du skulle knappast få en tjej utanför något psykhus.
Ingen fara. Jag är på topp nu. Blickar mest tillbaka på det som en gång varit.
Vad gäller kommandot "Ät!" så vet jag inte. Det var så jag tolkade situationen. Jag tänkte redigera mitt första inlägg men jag låter det stå kvar för att jag tyckte det var lite kul.
Var det ingen som skrattade? (min humor..)
Vad gäller tjejer utanför psyk så går det relativt bra nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
marczuczvenchen
Har haft ett antal psykoser på syra och affe, samt holk. Eftersom psykoserna ändras från gång till nästa så är det inte sant. Du kan varken gå dit eller till en dröm och mäta med tumstock och få samma svar två gånger.
När psykosen och drömmen är över så går man vidare och bryr sig inte om det längre. Det finns ingen anledning att hetsa upp sig varken för mardrömmar eller psykoser. Det är överhettning i hjärnan. Ett gift, inget annat. Det ska man alltid komma ihåg så man inte börjar noja.
True. Men i mitt fall blir det alltid religiöst.
Citat:
Ursprungligen postat av
Aftonhoran69
Om dina psykoser är sanna måste du vara en modern profet. Har du några övermänskliga krafter?
Jag vill gärna tro det. Men antagligen är detta bara psykotiska tankar.